Piirtäminen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZweCCo
  • Aloitettu Aloitettu
noh, uppaillaan nyt sitten tännekin tuo melkein valmis versio. Otettu kameralla joten vähän jää rouheaksi tuo pinta. Ehkä tämä titteliksi tulee "drawing selfportrait" tai jotain.

omakuva2009_cam.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
helvetin hieno, mutta jää tuolla tavalla "puuttuvan" näköiseksi. aioitko tehdä suun osalle mitään - esim. puolikas suu valmiiksi, tai ylähuulet kokonaan ja osa hampaita, jne jne. nyt tuosta jää sellainen fiilis kuin kersana kun kateltiin toistemme kasvoja ylösalaisin, niin että otsa merkkasi "suun" paikkaa. eli umpeen neulottu suu toisinsanoen.

edit. niin, ja huomasin kyllä että sanoit raapustuksen olevan "melkein valmis versio", mutta siksi kysyinkin että oliko suun osalle tarkoituksia tehdä muuta.
 
Mä diggaan tosta tuollaisena - oli se sitten "valmis" tai ei

Miten sä muuten lähdet duunaamaan tuollaista? Otatko esim. valokuvan/-kuvia ja siitä sitten luonnostelemaan vai ihan fiilispohjalta ns. nollasta?
 
Mä diggaan tosta tuollaisena - oli se sitten "valmis" tai ei

Miten sä muuten lähdet duunaamaan tuollaista? Otatko esim. valokuvan/-kuvia ja siitä sitten luonnostelemaan vai ihan fiilispohjalta ns. nollasta?


On mulla aina jotain valokuvia detaileja ja suhteita yms. varten ja jokin löyhä käsitys valotuksen suunnista. Jatkossa yritän lisätä vähän enemmän valotusvariaatioita, niinkuin tässäkin.
 
Kiitti taicikselle vielä kommentista, mulkkasin suuta vähän mutta en paljoa. En kyllä jaksa enää säätää vaikka miten itkisitte :whip: laitoimpa taas aika isolla, näkyy juuri nyt yksinoikeudella jättikokoisena vain pakkiksella :kippis1: linkittynee tuonne ed. postiin.
 
Kiitti taicikselle vielä kommentista, mulkkasin suuta vähän mutta en paljoa. En kyllä jaksa enää säätää vaikka miten itkisitte :whip: laitoimpa taas aika isolla, näkyy juuri nyt yksinoikeudella jättikokoisena vain pakkiksella :kippis1: linkittynee tuonne ed. postiin.

ole hyvä vaan. :) mun mielestäni teki paremmaksi heti, kun suun kohdalla on muutakin kuin umpeen kurottu reikä, vaikka sitten vaan tuollaiset ääriviivat suun alusta.

ja kuten aiemmatkin työt, on tämäkin häikäisevää laatua. :5:
 
On tosi komeita piirustuksia.
Minäkin innostuin pitkästä aikaa väsäämään jotain.. tommonen tuli tänään piirrettyä.
naps1.jpg
 
Ihan siistejä vitamiini, tosta oikeanpuoleisesta diggaan kovasti. Herkulesmeininki.

Nyt tulee vähän isompi posti. Oon nyt ottanut projektin alle ja joka päivä käyttänyt 30-60min piirtämiseen 18 päivän ajan. Aion jatkaa kunnes on 1000 kuvaa kasassa, katsotaan sitten millaista kehitystä on tullut. Tässä jotain valittuja pikasuttuja tuolta ajalta uusimmasta vanhempaan. Ekan sain valmiiksi 5 min sitten, heh.

maskedwoman.jpg


themechanic.jpg


characters2.jpg


Tää nolottaa.. Vyön pääkallot ovat hienompia ja panostetumpia kuin hahmon oma. :D
necro1.jpg


blue.jpg


redbull.jpg


ayumi.jpg


cartoons.jpg


160209.jpg
 
Basso vetää aika mielenkiintosia speediksiä. Varsinkin tuo redbullvariaatio on mainio idea, tuotahan saisi jonkun isommankin työn tehtyä.

Hmmm vaihdas vähä tuota ambientti valoa vähän enemmän lowkeyksi tai muuten vain pistemäisempiä valolähteitä, kivempi duunailla sellasia ja sun motivoimiseksi tarkotettu idea :kippis1:
 
Tänks MHK, pitää kokeilla tota, tosiaan tarkoitus olisi yrittää kokeilla mahdollisimman paljon erilaisia juttuja kunhan vauhtiin pääsen. :) Otin projektin alle kun tajusin että käytän ihan liikaa aikaa yksittäisiin kuviin ja niiden hiontaan kun pitäisi vielä paneutua perusjuttuihin, kompositioon, valaistukseen, anatomiaan ym ym ym.

Kokonaisia skenejä taustoineen kaikkineen on edelleen hirveän vaikea tehdä pikana, väkisin tulee paneuduttua liikaa. Mutta eiköhän se tästä.
 
Tosiaan en oo kauheen vakava piirustelija, tykkään piirrellä kaikkia ihme hahmoja, välittämättä kauheesti mittasuhteista tai muusta. Oon ehkä sellanen fiilispiirtelijä, tykkään väreistä jne.

Laitan nyt tänne tän päivän gangsterijääkarhun:

attachment.php
 

Liitteet

  • jääkarhu_lowres.jpg
    jääkarhu_lowres.jpg
    147,6 KB · Katsottu: 3 776
Olen taas noita vanhempia tuunannut vähän uusiksi ja ottanu parempia fotoja. Tämän sain juuri uudestaan kehyksien sisään. Olenkohan postannu tämän aiemmin tänne?

jimbeam900.jpg
 
On kyllä uskomattoman komeita piirrustuksia! Noita MHK:n tekeleitä ei meinaa piirrustuksiks uskoakkaan kun on niin aidon näkösiä.:wtf: Olis hienoa jos itekkin osais jotain piirrustella, mutta ei oo sitä taitoa meikäläiselle valitettavasti suotu :(
 
Juu. Ostin MHK:lta aurinkolasit ja pyysin kaupanpäällisiks minuutissa piirrettyä kuvaa missä on joku hahmo ja sillä päässä ne aurinkolasit.

Noh, tulihan tuolta kuva. Ei varmaan ollu minuutissa piirretty. Piti oikein sörkkiä että onko se valokuva vai mikä. Aivan älyttömän komea piirrustus. Huh!

Tais olla Bill Cosby jos oikein tunnistan hahmon.

Kiitoksia vaan kovasti. Seinälle menee :)
 
Hahahah jäbä sai sitten jonkun ikivanhan töhryn joka on tehty jollekin a4 kopiopaperille, sait nyt sitten ne lasitkin siihen kuvaan mukaan kun kerta pyysit :D
 
ootko MKH itseoppinut vai onko alla millainen koulutus? uskomattomia töitä ovat kyllä.

basso, millä ohjelmalla nuo kuvat on tehty? itse oon kovasti tykännyt bamboon mukana tulleesta artragesta näppärän käytettävyyden takia, mutta on siinä kovasti turhia puutteitakin..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom