Pihdit Hesasta / Tallinasta?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tästä aiheesta on ollut threadeja, mutta kun nyt on vähän kiirus, niin heitän uuden.

Eli olis dieetti päällä ja haluaisin seurata mahdollista fläsän katoamista pihdeillä. Maksoin jo 10 e yhdestä mittauksesta, mutta se tuntui niin kalliilta, että ajattelin ruveta hoitamaan homman itse.

Olisiko jollain heittää vinkkiä mistä Helsingistä saisi edulliset pihdit. Olen menossa perjantaina Tallinnaan ja sieltä voisi saada paremmatkin kohtuu halvallla. Aikaa vaan on niin vähän, että vinkit mahdollisista paikoista olisivat tervetulleita.

Perskele sama ongelma mulla. En oo löytäny pihtejä mistään. Ei niitä varmaan Tallinnasta kannata käydä hakeen, sillä ennen oli Wrangella mynnissä 13€. Ikäväkyllä Wrange ei oo hommannu uutta alihankkijaa ku vanha meni konkkaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No emmä sinne pelkkien pihtien perään lähde. Duunireissulla vaan olisi pari tuntia aikaa kierrellä kaupungilla. Kai sielläkin jotain alan liikeitä on?

ite tilasin *piip* nimisestä liikkeestä rasvapihdit hintaan 15e. Tampereella kysyisen puljun nouto piste sijaitsee. Linkkiä tai kaupun nimeä ei näköjään saakkaan julkaista.

wrangen pihdit omistan. Joko ne on paskat tai sitten minä. Haluaisin niin kovasti uskoa tuohon ensimmäiseen :) Semmoset muoviset huterat rimpulat jotka menee miten sattuu. Searchillä pitäis löytyä ulkomailta tilattavista vähän paremmista pihdeistä.

mistä pihdit

Eli rasvaprosentin mittaukseen ny pihtei metsästän, pakkikselta ei saa, mutta osaisko joku sanoo että missä niitä myytäis?

yhestä threadista luin et usasta oli tilattu mutta eikös suomesta sais?

edit: en aiheesta uutta threadia viittiny tehä
tästä on threadei mut ne on kyl vanhentuneit

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom