Pienten lasten ISIEN ketju!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänään putkahti esiin poika! Pieni kuin mikä mutta hyvässä kunnossa! 2640gr ja 49cm :love: :haart:
Onnittelut! 21:37 syntyi sitten poika meillekkin.

Tänään putkahti esiin poika! Pieni kuin mikä mutta hyvässä kunnossa! 2640gr ja 49cm :love: :haart:

Miten meni ensinmäinen yö pikku ukon kanssa? :thumbs:

Paljon onnea! Meidän juniori syntyi suunnilleen samoissa mitoissa vähän reilu 2 kk sitten ja nyt lähennellään jo kuutta kiloa, eli ei poika kauaa pienenä pysy. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onnittelut täältäkin uusien perheenjäsenten johdosta. Kyllä sellainen pieni nyytti on sitten ihana! :thumbs:
(minullako vauvakuumetta :D)

Onnittelut täältäkin uusien perheenjäsenten johdosta. Kyllä sellainen pieni nyytti on sitten ihana! :thumbs:
(minullako vauvakuumetta :D)

Kukin ( :) ) tavallaan.

Itse toivon että tää eka vuosi menis nopeesti. Tai edes puolivuotta. Mä en oikeen saa noista kurttunaamoista mitään fiiliksiä. Olenkin ajatellu niin että oikeastaan olen 9kk myöhässä emäntää lapseen tutustumisessa, joten pidän ihan luonnollisena että hetki menee...
Mutta kaikki omalla tavallaan.

Keskimmäinen alkaa oleen 2v ja nyt se alkaa oleen melkeen parhaimmillaan. 4v tuntuu taas jo NIIN isolta. Äkkiä ne kyllä kasvaa.

Voi vittu vaan on ihme olo. Päivä meni töissä onnitteluja kerätessä ja hämmensi aika tolkutomasti, kun minua onnitellaan. Kyllä se eilis-ilta oli sitten käsittämätön. Se on pakko sanoa, että emäntää, ja yleensä naisia, kohtaan nousi taas entisestään arvostus käsittämättömälle tasolle.Olette kyllä erikoisihmisä. Ottaisin hatun pois päästä, jos olisi. Vui ihme! Vietän tässä yhden miehen varpajaisia.Huomenna, tai siis tänään, kuulemma vietetään vähän isommat. Vittu, mie oon edelleen ihan pihalla. Kävin tuossa illalla emäntää ja pikku-ukkoa katsomassa, mutta vähän lyhyeen jäi vierailu, kun kotona odotti jo valmiiksi kolme nälkäistä koiran suuta ruokaa... Perkele kaveri nimitti minua alfa-urokseksi, kun on tuo saatananmoinen lauma ruokittavana.

Kukin ( :) ) tavallaan.

Itse toivon että tää eka vuosi menis nopeesti. Tai edes puolivuotta. Mä en oikeen saa noista kurttunaamoista mitään fiiliksiä.

Turhankin nopeasti menee nämä vuodet. Kuopus täyttää kohta vuoden ja tuntuu, että se on miennyt ihan tuosta vaan. Vielä ihmeellisemmältä tuntuu, että meidän esikoinen on kohta kymmenen. Vastahan se kiipesi siihen keittiön jakkaralle ja poltti kätensä hellaan ja se oli silloin kaks vee. Aika menee liian lujaa :eek:

Tämä on ihan perseestä kun emäntää ja varsinkaan poikaa ei näe moneen viikkoon!!! Aivan käsittämätön ikävä on ukkelia... Eipä olis uskonu että on näin vaikeeta. Poika on vasta 8 kk ja kiintymys on todella vahva. No onneksi nähdään taas jouluna!! :)

Tämä on ihan perseestä kun emäntää ja varsinkaan poikaa ei näe moneen viikkoon!!! Aivan käsittämätön ikävä on ukkelia... Eipä olis uskonu että on näin vaikeeta. Poika on vasta 8 kk ja kiintymys on todella vahva. No onneksi nähdään taas jouluna!! :)
häh? erositteko vai miksi et näe? vittumaista ois tommonen kyllä :curs:

häh? erositteko vai miksi et näe? vittumaista ois tommonen kyllä :curs:

No onneksi ei olla erottu vielä kun mentiin pari kuukautta sitten naimisiin :) Muu perhe vaan lähti joululomalle vähän pitemmäksi aikaa. Mulla on koulu, työ, koira ja kissat täällä hoidettavana :)

On se vaan jännä kun soittaa päivällä emännälle ja se antaa luurin Lucalle, niin kyllä se tunnistaa että iskä on luurin päässä.. Meinaa tulla tippa linssiin joka kerta :) ei voi mitään... Sieltä kuuluu vaan luurin toisesta päästä sellainen iloinen hymähdys :D

No onneksi ei olla erottu vielä kun mentiin pari kuukautta sitten naimisiin :) Muu perhe vaan lähti joululomalle vähän pitemmäksi aikaa. Mulla on koulu, työ, koira ja kissat täällä hoidettavana :)

On se vaan jännä kun soittaa päivällä emännälle ja se antaa luurin Lucalle, niin kyllä se tunnistaa että iskä on luurin päässä.. Meinaa tulla tippa linssiin joka kerta :) ei voi mitään... Sieltä kuuluu vaan luurin toisesta päästä sellainen iloinen hymähdys :D
Me annettiin muksulle nimeksi Lucas Benjamin. Saksassahan nimi annetaan heti kun pää näkyy :)

Me annettiin muksulle nimeksi Lucas Benjamin. Saksassahan nimi annetaan heti kun pää näkyy :)

On se vaan jännä kun soittaa päivällä emännälle ja se antaa luurin Lucalle, niin kyllä se tunnistaa että iskä on luurin päässä..

Näistä tuli mieleeni, ettei lapsen nimeämisestä tai nimen valinnasta ole muistaakseni vielä keskusteltu.
Itse vierastan näitä ulkomaalaiselta kalskahtavia nimiä ja nimenomaan vierasperäisten kirjainten käyttöä. Pidän vaan jotenkin kornina että lapsen nimi on vaikkapa Shawn Sikanen, puhumattakaan oikein kunnon erikoisuudentavoittelusta, tyyliin Zorma. ;)

Toisaalta, laiskuudesta ja mielikuvituksen puutteesta kai kielii se, että oman pojan kaikki kolme nimeä löytyivät meikäläisen ja vaimon vanhoilta sukulaisilta.

Näistä tuli mieleeni, ettei lapsen nimeämisestä tai nimen valinnasta ole muistaakseni vielä keskusteltu.
Itse vierastan näitä ulkomaalaiselta kalskahtavia nimiä ja nimenomaan vierasperäisten kirjainten käyttöä. Pidän vaan jotenkin kornina että lapsen nimi on vaikkapa Shawn Sikanen, puhumattakaan oikein kunnon erikoisuudentavoittelusta, tyyliin Zorma. ;)

Toisaalta, laiskuudesta ja mielikuvituksen puutteesta kai kielii se, että oman pojan kaikki kolme nimeä löytyivät meikäläisen ja vaimon vanhoilta sukulaisilta.
Oma sukunimi ei ole lähellekään mitään suomalaista.

Back
Ylös Bottom