Tänään putkahti esiin poika! Pieni kuin mikä mutta hyvässä kunnossa! 2640gr ja 49cm :haart:
onnea :kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään putkahti esiin poika! Pieni kuin mikä mutta hyvässä kunnossa! 2640gr ja 49cm :haart:
Onnittelut! 21:37 syntyi sitten poika meillekkin.Tänään putkahti esiin poika! Pieni kuin mikä mutta hyvässä kunnossa! 2640gr ja 49cm :haart:
Hienoa! Odottelinkin jo hieman raporttia Onnea!Onnittelut! 21:37 syntyi sitten poika meillekkin.
Paljon onnea! Meidän juniori syntyi suunnilleen samoissa mitoissa vähän reilu 2 kk sitten ja nyt lähennellään jo kuutta kiloa, eli ei poika kauaa pienenä pysy.Tänään putkahti esiin poika! Pieni kuin mikä mutta hyvässä kunnossa! 2640gr ja 49cm :haart:
Onnittelut! 21:37 syntyi sitten poika meillekkin.
Onnittelut täältäkin uusien perheenjäsenten johdosta. Kyllä sellainen pieni nyytti on sitten ihana! :thumbs:
(minullako vauvakuumetta :D)
Kukin ( ) tavallaan.
Itse toivon että tää eka vuosi menis nopeesti. Tai edes puolivuotta. Mä en oikeen saa noista kurttunaamoista mitään fiiliksiä.
häh? erositteko vai miksi et näe? vittumaista ois tommonen kyllä :curs:Tämä on ihan perseestä kun emäntää ja varsinkaan poikaa ei näe moneen viikkoon!!! Aivan käsittämätön ikävä on ukkelia... Eipä olis uskonu että on näin vaikeeta. Poika on vasta 8 kk ja kiintymys on todella vahva. No onneksi nähdään taas jouluna!!
häh? erositteko vai miksi et näe? vittumaista ois tommonen kyllä :curs:
Me annettiin muksulle nimeksi Lucas Benjamin. Saksassahan nimi annetaan heti kun pää näkyyNo onneksi ei olla erottu vielä kun mentiin pari kuukautta sitten naimisiin Muu perhe vaan lähti joululomalle vähän pitemmäksi aikaa. Mulla on koulu, työ, koira ja kissat täällä hoidettavana
On se vaan jännä kun soittaa päivällä emännälle ja se antaa luurin Lucalle, niin kyllä se tunnistaa että iskä on luurin päässä.. Meinaa tulla tippa linssiin joka kerta ei voi mitään... Sieltä kuuluu vaan luurin toisesta päästä sellainen iloinen hymähdys :D
Me annettiin muksulle nimeksi Lucas Benjamin. Saksassahan nimi annetaan heti kun pää näkyy
On se vaan jännä kun soittaa päivällä emännälle ja se antaa luurin Lucalle, niin kyllä se tunnistaa että iskä on luurin päässä..
Oma sukunimi ei ole lähellekään mitään suomalaista.Näistä tuli mieleeni, ettei lapsen nimeämisestä tai nimen valinnasta ole muistaakseni vielä keskusteltu.
Itse vierastan näitä ulkomaalaiselta kalskahtavia nimiä ja nimenomaan vierasperäisten kirjainten käyttöä. Pidän vaan jotenkin kornina että lapsen nimi on vaikkapa Shawn Sikanen, puhumattakaan oikein kunnon erikoisuudentavoittelusta, tyyliin Zorma. ;)
Toisaalta, laiskuudesta ja mielikuvituksen puutteesta kai kielii se, että oman pojan kaikki kolme nimeä löytyivät meikäläisen ja vaimon vanhoilta sukulaisilta.