Osanotot
Itellä ei kyllä pää kestäis moista.
Itellä ei kyllä pää kestäis moista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää on kyllä jotenkin sellainen juttu mitä kelasin viimekin yönä, miten joku isä voi kestää tälläistä ja kuka ikinä voi ansaita tälläisen taakan että menettää oman lapsen?
Minulla on ADHD kersa joka koittaa joka ainoa päivä tehdä minusta hullun ja vaikka kuinka koitan ajatella ettei hän tee sitä tahallaan niin silti en pysty olemaan raivostumatta.
Nyt taas ajatellut että jotkut isät vaihtaisi minun kanssa osaa milloin tahansa jos vain voisi.
Vaikka mitkään sanat ei voi koskaan olla tarpeeksi niin silti toivon että teillä oli se lyhyt aika parasta ikinä parhaimmillaan.
Aivan. Itelläki menee hermot alvariinsa. Turhaudun, huudan ja ahdistaa sitten. Jos ei itse "sorru", niin sitten vastaava sotarintama on asunnossa toiminnassa muiden osalta. Normaaliahan se on, mutta erityislasten kanssa paljon yleisempää eli siis useammin tapahtuvaa. Ei sille oikein mitään voi. Itse ajattelen kans monesti, että asiat voisivat olla huomattavasti huonomminkin, kun tapaa vaikeasti invaliideja lapsiperheitä tai sitten juuri nämä kaikista karmeimmat sairauksien kautta kuolemat.Näinhän se menee.
Steve B.n tilanne varmasti ihan karmea. Ei voi edes kuvitella.
Mutta koska ollaan miesten ketjussa niin näillä asioilla ei liene tarkoitus kilpailla.
Itse poistin oman kirjoitukseni teinitytöstäni kun se oli tuolla osanottojen keskellä. Heti SBn viimeisen viestin jälkeen se tuntui aika turhalta.
Silti sen käytön ottaa mua päähän ihan saakelisti!
Ei kai se silti auta muu kuin yrittää muistaa että asiat voisi olla huonomminkin?
Edes välillä.
Tää on kyllä jotenkin sellainen juttu mitä kelasin viimekin yönä, miten joku isä voi kestää tälläistä ja kuka ikinä voi ansaita tälläisen taakan että menettää oman lapsen?
Minulla on ADHD kersa joka koittaa joka ainoa päivä tehdä minusta hullun ja vaikka kuinka koitan ajatella ettei hän tee sitä tahallaan niin silti en pysty olemaan raivostumatta.
Nyt taas ajatellut että jotkut isät vaihtaisi minun kanssa osaa milloin tahansa jos vain voisi.
Vaikka mitkään sanat ei voi koskaan olla tarpeeksi niin silti toivon että teillä oli se lyhyt aika parasta ikinä parhaimmillaan.
Vaikka ollaankin vakavien asioiden äärellä niin en voi olla hymähtämättä kun huomenna pitäisi mennä apteekkiin, samalla keikalla isille hormonit ja pojalle amfetamiinit.Eihän meistä kukaan voi olla ja jaksa tosiaan kokoajan toiminnanohjaamishommissa.
Se remeli ei todennäköisesti auttaisi mitään kun kyseessä on aivokemiallinen ongelma.
Tähän ikään olen kyllä kaikenlaista kokenut ja monessa liemessä kiehunut ja aina jotenkin selviytynyt. Eilen lapioidessani hiekkaa poikani uurnan päälle jotakin minussa tapahtui. Huomasin että nyt on minutkin lyöty
En oo moneen vuoteen kirjoittanut tänne. Poika on nyt kuuspuol ja tyttö neljä puol. Sanokaas iskät jotka on opiskellut ns. Kovia aineita, niin mitä tosta pojasta vois isona tulla kun nyt jo kiinnostukset ja lahjakkuudet on selvillä. Hyvä matikkapää, rakastaa piirtämistä, piirtää jo nyt kolmiulotteisesti ja rakentaa leegoista oikean näköisiä ja toimivia teknisiä vimpaimia koko ajan. Lisäksi on sosiaalinen. Mä oon ite humanisti ja mulla ei oo mitään käsitystä missä tommonen kombo vois toimia. Mulla ei oo esim. Mitään käsitystä millaisia eri insinöörejä maailmaan valmistuu. Ja ennenkuin joku sanoo että tarviiko sitä nyt kuusvuotiaan loppusijoituspaikka suunnitella niin löytäköön ihan vapaasti aikanaan oman tiensä mutta mulle itselle vanhemmat ei koskaan sanonut mitään miksi ajauduin "ei mihinkään" valmistavaan koulutukseen, niin oishan se kiva osata ees kertoa sille aikanaan mitä vaihtoehtoja maailmassa on tuolla oikeiden aineiden puolella.