No ...lienee tapauskohtaista. Toimii meidän hyperkineettisellä SI- aspergerlapsella.
Jos addiktiokaava on jo syntynyt, niin perästäpäin sitä on toki vaikea purkaa varsinkin jos pelissä on haasteellisuutta.
Moni asia ei meilläkään siis todellakaan mene niin kui "pitäisi". Normaalia arkea.
Jos addiktiokaava on jo syntynyt, niin perästäpäin sitä on toki vaikea purkaa varsinkin jos pelissä on haasteellisuutta.
Moni asia ei meilläkään siis todellakaan mene niin kui "pitäisi". Normaalia arkea.
Tänään aamulla jahkaili tahalteen, johon mainitsin että jos et kerkee samaan kyytiin niin kävelet kouluun. Hetken päästä olisi halunnutkin kävellä kouluun, mutta eihän se nyt oikeesti voinut enää siinä vaiheessa kävellä, koska olisi myöhästynyt. Tästä lapsi veti sitten herneet nenään ja rupesi kiukuttelemaan. Tilanteesta tulikin sitten riita lapsen äidin ja minun välille, että minä olen syypää kun möläyttelen asioita, joita ei saisi lapsen kuullen sanoa.. Niin täh? Onko tää oikeesti näin, et joutuu kokoajan etukäteen pohtimaan mitä sanoo?