Tämän ketjun aloitusideaisänä voin kahden pienen tyttären isänä sanoa, että en muuta tarvi. Lapset on ihania, mun suurin toive oli joskus saada yksi tyttö (yleensä kai isät toivoo poikaa) ja nyt mulla on 2 tyttöä.
Tänään opetin tyttärille leipomista ja lopputulos oli erittäin hyvä
Ei aina oo helppoo ja olen kuullut että varsinkin teini-ikäiset tytöt voi olla jopa poikia vaikeampia. No näillä mennään.
Ihania nuo on kuitenki ainakin välillä en vaihtaisi poikiin. Olen perheen ainoa mies ja sekin taitaa olla välillä liikaa. Kun tytöt kasvaa vähän niin ehkä on enemmän niitä tyttöjen juttuja jopa äitinsä kanssa ja mä saan elää "rauhassa" rahapussina
En vaihtaisi noita pois ikinään mihinkään!!!
Terveisin ylpeä isä.
Mulla on myös 2 tyttöä, toinen 5 kuukautta ja toinen 4 vuotta. Toivoin aiemmin että tulisi molempaa sorttia 1 kpl, mutta nyt kun tuon toisen tytön kanssa on 4 vuotta touhuttu niin ei kyllä harmita että toinenkin lapsi on tyttö. Pinkkiä väriä ja prinsessajuttuja on tällä hetkellä koti täys ja hevosena saa kontata pitkin kämppää mutta mukavaahan se on. Lettien tekokin onnistuu!
Toinen juttu on sitten tuo tuleva teini-ikävaihe, mulla huolettaa jo nyt toi ikävaihe. Varsinkin kun katselee kaikenmaailman lehtijuttuja ja galluppeja miten nykyään tytöillä eka känni vedetty tyyliin 10-11 vuotiaana ja neitsyys menee monilla tyyliin 12-13 vuotiaana, hitto! Kai se vaan on koitettava ohjata sitten oikeaan suuntaan ja pidettävä luottamussuhde lapsiin yllä niin eiköhän se siitä sitten..
Mukaviahan nuo ipanat on, siitä ei pääse mihinkään. Vauvavaihe alkaa jo kyllä kypsyttää, saisivat kasvaa sen vaiheen ohi tuplavauhtia. :D