Pienten lasten ISIEN ketju!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Muuten ei ole mitään ongelmaa, mutta tosiaan tuo uusi lapsi pitääkin nyt saada sitten heti. Aikoo kuulemma muuttaa helvetin kauas kostoksi, jos en halua toista lasta ja näin en näkisi poikaamme. Ja jos näkisimme, niin tulisi helvetin kalliiksi minulle, kun välimatka on niin pitkä. Tällaisia hän uhoaa. Tuo yhteishuoltajuuden kuljetuskustannusasiahan on ilmeisesti asia, jossa muija voi heittäytyä hankalaksi jos haluaa.

Okei ei kyllä kuulosta ollenkaan hyvältä, VARSINKIN tämä kohta "Aikoo kuulemma muuttaa helvetin kauas kostoksi, jos en halua toista lasta ja näin en näkisi poikaamme".. Suosittelen että nauhoitat tai yrität saada ton jonnekkin dokumenttiin, ihan vaan sen takia että voit sitten jos ero tulee niin esittää noita esim: lastenvalvojalle. Onko vaimosi muuten ihan normaali tapaus? Toi nimittäin kuulostaa oikeasti jo siltä että on flipannu ja pahasti..

edit: ja joo voin kokemuksesta kertoa että esim mun tapauksessa olisi ollut paras tappaa ex kun erottiin ;) Siitä olis saanu 4vuotta, olisi päässyt paljon helpommalla kuin nykyään... (edit mustaa huumoria ei käyny siloin edes mielessä).. Mutta kyllä jos lähivanhempi haluaa niin etän elämä tulee olemaan ihan täyttä paskaa.

Onko vaimosi muuten ihan normaali tapaus? Toi nimittäin kuulostaa oikeasti jo siltä että on flipannu ja pahasti..

Aivan uskomaton kiire ja into lapsiin... muuten normaali. Tosin tuo voi olla väärin sanottu, koska minun tapailemillani naisilla on aina ollut lähes kaikilla kauhea into perhene perustamiseen. Siksi nuorempana yleensä suhteet loppuivatkin melko nopeasti, kun toisella oli niin kova kiire, etten uskonut pysyväni perässä.

Jätä se! Tai siis mun mielestä toi on niin makaaberi tilanne, että sun kannattais vaan nostaa kytkintä ja nauraa sille muijalle päin naamaa.

Entäs realiteetit? Onko muijallas mahdollista muuttaa "helvetin kauaks" jos ihan oikeasti asia siihen menisi? Onko tässä nyt vaan pikkusieluisen, lapsellisen ja äkkipikaisen naisen kiukutteluja vai ihan oikeasti mahdollisia faktoja?

Mun mielestä naises on siinä oikeessa (mielipidekysymyshän tää aina on) että lapset kannattais tehdä pienellä ikäerolla. Näin niistä on enempi seuraa toisilleen. Mutta toi vaatiminen ja uhkailu on IMO aika järjetöntä. Mietippäs niitä tosiasioita, joita tosta worst case scenariosta seuraisi. Luulen, että saat niistä punottua sellaisen vedenpitävän tapahtumaketjun, että muijalles menee jauhot suuhun ja ehkä sekin tajuaa vähän vittu miettiä ennenkö avaa sitä suutansa.

Lapsenteon takia älä eroa, mutta ton naises mielenvikasuuden takia eroa. Olettaen siis, että saat sen ahdistettua nurkkaan jossa sillä ei oo enää mitään mahiksia ja se silti jatkaa noita älyttömyyksien suoltamista. Ei kukaan aikuinen ja kypsä ihminen uhkaile yhteisillä lapsilla.

Hyi saatana! Joo, nauhalle kaikki noi riidat ja niin paljon kuin mahollista. Mut toi lähes samanikäset lapset on kyl ihan hyvä ratkasu. Tollanen kiristäminen ja pikkusieluisus on aika sikkiä. Jännä, että vain naiset tekee tällästä...

Aivan uskomaton kiire ja into lapsiin... muuten normaali. Tosin tuo voi olla väärin sanottu, koska minun tapailemillani naisilla on aina ollut lähes kaikilla kauhea into perhene perustamiseen. Siksi nuorempana yleensä suhteet loppuivatkin melko nopeasti, kun toisella oli niin kova kiire, etten uskonut pysyväni perässä.

Sori mutta musta ei ole todellakaan normaalia että parisuhteessa toinen uhkailee erolla ja lapsen näkemättömyydellä jos ei saa omaa tahtoa läpi.

Sori mutta musta ei ole todellakaan normaalia että parisuhteessa toinen uhkailee erolla ja lapsen näkemättömyydellä jos ei saa omaa tahtoa läpi.

Joo... olen ilmeisesti sekaantunut sitten liian isolla prosentilla näihin naisiin, joilla on aivan ylimenevä hinku lisääntyä. Kai se pitää peiliin minunkin katsoa... toki ihmetyttää miksi vedän sellaisia puoleeni, koska olen itse vähemmän perhekeskeinen uraihminen. Yksi lapsi tuntui hyvältä ratkaisulta, mutta enempään en koe taipuvani.

enempään en koe taipuvani.

Ootko kokeillu lähetyssaarnaajaa. Son helppo eikä tarvi hirveesti taivutella.

Just do it. Toinen lapsi tutkitusti lisää onnellisuutta, antaa voimavaroja, voimaannuttaa, tervehdyttää parisuhdetta, parantaa yöunen laatua, piristää seksielämää, vähentää vastuuta, antaa käsitteelle ´oma aika´ kokonaan uuden merkityksen ja niin edelleen.

Lähteet:

Muuten ei ole mitään ongelmaa, mutta tosiaan tuo uusi lapsi pitääkin nyt saada sitten heti. Aikoo kuulemma muuttaa helvetin kauas kostoksi, jos en halua toista lasta ja näin en näkisi poikaamme. Ja jos näkisimme, niin tulisi helvetin kalliiksi minulle, kun välimatka on niin pitkä. Tällaisia hän uhoaa. Tuo yhteishuoltajuuden kuljetuskustannusasiahan on ilmeisesti asia, jossa muija voi heittäytyä hankalaksi jos haluaa.

Mikään eronjälkeinen hankaluus ei tule vetämään vertoja hankaluuksille joihin joudut jos annat periksi häröjen uhkailujen edessä.

Kiukuttelija kun huomaa että tarpeeksi isoilla ammuksilla saa aina tahtonsa läpi niin voit olla varma että näitä kiristystilanteita ilmaantuu aina vain tiuhempaan.

Muija on vaihtanut mielipidettään. Nyt se yksi lapsi ei kelpaakaan, vaan heti pitää tehdä toinen. Jos en suostu, niin kiristää erolla ja muutenkin rahallisesti, jos en suostu. Onneksi emme sentään ole naimisissa, niin ei ole täydellinen rahan jako edessä... kannattaako moisen asian takia erota? Itse en siis henkisesti koe mitenkään jaksavani uutta vauvanhoitohärdelliä enkä todellakaan usko, että kykenisin jaksamaan kahden lapsen huutoa, tappelua, itkua ja valittamista. Esikoisemme on päälle vuoden ja siinäkin on ihan riittävästi.

Tuntuu, ettei kannata erota hyvästä jutusta tuollaisen takia, mutta ei kyllä mielestäni painostuksen alla kannata uutta lastakaan laittaa alulle. Se vasta mielestäni on vastuuton ratkaisu.

Ala sikailemaan sinäkin. Ilmoita lastensuojeluun että akka on hullu ja epäilet sen käyttävän huumeita. Seuraavan nakkikiskatappelun jälkeen menet lääkäriin ja sanot että hullu akka hakkasi. Sitten vaan vaadit lapsen itsellesi. :D

Nämä oli sitten läpällä heitetty, mutta menee TÄYSIN samaan kategoriaan noiden naisväen kiristysten kanssa. Itse varmaan pelaisin sikaa jos minua vastaan pelattaisiin. Ainut joka kärsii on lapsi, mutta pitääkö antaa porata kuivalla kakkoseen ja lopputulos on se ettei silti nää lastaan?

- - - Updated - - -

Ei niin ja seuraavan lapsen jälkeen uhataan jollakin muulla. Itse yrittäisin kanssa kaikki mahdolliset ja jopa vähän kierommatkin todisteet hankkia ja vetästä sitten tykillä takasin jos alkaa oikeasti ampumaan kovilla.

Suosittelisin kyllä jo konsultaatiota joltain lakimieheltä, ihan oikeasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Naurettavinta mitä hän heitti hiljattain oli se, että "Noh; jos sun mielestä kaksi lasta luo liikaa hulinaa, niin ole sitten enemmän niillä sun pitkillä työmatkoilla, niin mä hoidan täällä molemmat lapset sillä aikaa". Joopas joo; jos tuolle tielle lähtee, niin huomaa aika nopeasti naisen haukkuvan kaikkialla, kuinka olen paska isä, kun olen kaikki arjet poissa kotoa. Tässä vaiheessa asia "myydään" noin ja myöskin luodaan mielikuvaa, että rahaa ei kaksi lasta vie juurikaan enempää kuin yksi. Mutta kun se toinen lapsi on todella syntynyt, niin kaikki on minun vikaa. Se, että rahaa onkin liian vähän on minun vika ja minun työreissut ovatkin yht'äkkiä sydämetöntä ja kauhean rankkoja juttuja hänelle.

Naurettavinta mitä hän heitti hiljattain oli se, että "Noh; jos sun mielestä kaksi lasta luo liikaa hulinaa, niin ole sitten enemmän niillä sun pitkillä työmatkoilla, niin mä hoidan täällä molemmat lapset sillä aikaa". Joopas joo; jos tuolle tielle lähtee, niin huomaa aika nopeasti naisen haukkuvan kaikkialla, kuinka olen paska isä, kun olen kaikki arjet poissa kotoa. Tässä vaiheessa asia "myydään" noin ja myöskin luodaan mielikuvaa, että rahaa ei kaksi lasta vie juurikaan enempää kuin yksi. Mutta kun se toinen lapsi on todella syntynyt, niin kaikki on minun vikaa. Se, että rahaa onkin liian vähän on minun vika ja minun työreissut ovatkin yht'äkkiä sydämetöntä ja kauhean rankkoja juttuja hänelle.

Sano sille että sulla on jo kaksi lasta kontollasi. Hän ja tämä teidän yhteinen lapsi.

Positiivista, että ymmärrätte mua tässä asiassa. Nimittäin tähän päivään asti olen saanut tähän aiheseen liittyen negatiivista palautetta. Olen kuulemma oudolla linjalla, kun en halua kuin yhden lapsen ja olen kuulemma itsekäs sekä luon kurjuutta poikani elämään, kun hän joutuu olemaan ainoa lapsi. Minua on asiasta syyllistetty, mutta nyt näköjään löytyy muitakin näkökulmia asiaan.

Se lapsen hankkiminen on vain henkilökohtainen haluamisasia. Noi ainoan lapsen kurjuudet on jotain avutonta yritystä siirtää vänkäys järkisyiden ja järkeilyn alueelle. Itse tiedät sisimmässäsi haluatko toisen lapsen vai et, ja sen mukaan kannattaa edetä. Kaikki muu järkeily asian ympärillä on ihan turhaa.

Jos rehellisiä ollaan niin ainakin meillä sisarukset eivät ole mitään tovereita ja ystäviä, vaan taistelukumppaneita joiten kanssa lähinnä kilpaillaan leluista ja huomiosta 24/7.

Eikä tuossa minusta ole edes kysymys onko lapsia yksi vai kaksi vaan siitä miten niistä asioista parisuhteessa keskustellaan. Niinku Timba sanoi niin kiristyksen kohteita löytyy loputtomasti. Johonkin perheneuvontaan melkein kannattaisi mennä. Emäntä pitää saada tajuamaan että sen käytös on täysin älytöntä.

Eikä tuossa minusta ole edes kysymys onko lapsia yksi vai kaksi vaan siitä miten niistä asioista parisuhteessa keskustellaan. Niinku Timba sanoi niin kiristyksen kohteita löytyy loputtomasti. Johonkin perheneuvontaan melkein kannattaisi mennä. Emäntä pitää saada tajuamaan että sen käytös on täysin älytöntä.

Jep, johonkin parisuhdenneuvontaan. Sanoo sille emännälle että sen kuule sellanen homma, että ensin käydään tuollaiset ja vasta sitten ruvetaan miettimään toista, jos ruvetaan. Että kun kerran homma on kiristämistä niin käydään sitten kuuntelemassa mitä ulkopuolinen on mieltä.

Me käytiin joskus 100 vuotta sitten. Ihan vain siksi että oli vaan törkeesti riitoja. Ne on kyllä aika hiton puolueettomia, tai ainakin meillä oli. Sitä vaan meni molemmilla muutaman kerran kunnolla "jauhot suuhun" kun yritti olla niin näppärä ja nokkela ja oikeassa.

Suosittelen kyllä lämpimästi ainakin kokeilemaan. Ei sitä ekana kannata kirvestä kaivoon heittää kun se lapsi jo on jos nyt ei kaikki suhteessa ole päin vittua. Mutta ihan oikeasti se kiristäminen ei takuulla lopu siihen seuraavaan lapseen jos ei kiristäjää saa tajuamaan että se käytös on täysin haitarista.

EDIT: Muuten kyllä se että "joku menee vituiksi ja se on aina miehen vika" on ihan täysi arkipäivää kun naisen kanssa elää. :D

Vaikka yhteishuoltajuus-isä on alinta pohjasakkaa sinkkumarkkinoilla nykypäivän nettideitti/poikaystäväshoppailu-kulttuurin aikana, niin ero voi olla ainoa oikea ratkaisu. Raskastahan tuo viikonloppuisyys varmasti on... suunnattoman raskasta, mutta sellaiseen on henkisesti varauduttava.

koska tämä on Miesten ketju niin heitänpä kysymykseni tänne koska en tee naisten infoilla vittuakaan :D mistä ostatte farkkunne? olen nyt kahlannut kaikki ns normi kaupat läpi ja niissä ei ole minun reisilleni farkkuja, ei minun reidet nyt mitkään hirmu isot ole mutta sen verta isommat että menen tuosta normi kaavasta ulos, mitään näitä todella isojen miesten farkkuja en voi ostaa kun ne näyttäisi päälläni varmaan lähinnä lainapeitteiltä, on ihmisellä ongelmat..
eilen repesi farkut kun oli pakko sulloutua nihin ja kun rupesin laittamaan kenkien nauhoja kiinni niin kuului RITS :D

Suosittelen ray tosiaankin sitä todisteiden keräämistä, on sitte oikeasti mahdollisuus näyttää mistä ongelmat johtuivat... siinä vaiheessa kun sun tuleva ex valehtelee kaikille mm sun salasuhteesta, perheen hylkäämisestä ymtm.. mun ex.stä nimittäin tuli aivan sekopää kun erottiin, ja mua mustamaalattiin jokaisella tavalla...

Vaikka yhteishuoltajuus-isä on alinta pohjasakkaa sinkkumarkkinoilla nykypäivän nettideitti/poikaystäväshoppailu-kulttuurin aikana, niin ero voi olla ainoa oikea ratkaisu. Raskastahan tuo viikonloppuisyys varmasti on... suunnattoman raskasta, mutta sellaiseen on henkisesti varauduttava.
Jos tilanne on oikeasti tuossa pisteessä kun teksteistä saa ymmärtää niin lopputulos on väistämätön ennemmin tai myöhemmin. Kyse on lopulta siitä, haluatko maksaa yhdet vai kahdet elatusmaksut.

Helvetin paska tilanne, mutta älä nyt jumalauta lähde mukulaa pyöräyttämään koska akka pakottaa. Siitä ei yksinkertaisesti voi seurata mitään hyvää. Pari vuotta ja yhtä hyvin voit olla tilanteessa, jossa muija haluaakin kolmannen muksun tai uhkaa taas muuttaa huitsin vittuun. Siinä sit alkaakin exceliä laskiessa äkkiä alahuuli väpättämään.

Mun mielestä tossa on kaksi vaihtoehtoa, joko lähdet heti tai sitten toteat tylysti että toista muksua ei tule, piste. Ja sitten palkkaat helvetin hyvän lakimiehen ja teet niinkuin se sanoo.

Tsemppiä :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom