Meillä 2 tyttöä, pienempi 3kk ja vanhempi 4v. Nyt jälkeenpäin on ehkä hieman harmittanut että tuli noinkin iso ikäero, mutta eiköhän se siitä. Luojan kiitos vauvelille maistuu uni hyvin, eikä käytännössä itke juuri yhtään, syö tissiä hyvin jne. Pelkäsin ihan helvetisti että tää uus vauva on samanlainen kuin esikoinen, joka huusi 1,5kk putkeen heti syntymästä. Oli aika vitun raskasta aikaa se, vaikka kohtuu vähällä päästiin kun kuuntelee miten joillakin muilla on menny... En voi käsittää miten jotkut jaksaa koliikkivauvaa monta kuukautta, siinä on varmasti hermot tiukalla!
Huomaan että vaikka mun vanhempi tyttö on vasta 4v, karkaa mulla ajatukset välillä tulevaisuuteen ja kaikkeen mitä tyttölasten isänä eteen mahdollisesti tulee. Kaikki poikaystäväehdokkaat ym. Voi helevetti kun vituttaa jo valmiiksi.. :D
Huomaan että vaikka mun vanhempi tyttö on vasta 4v, karkaa mulla ajatukset välillä tulevaisuuteen ja kaikkeen mitä tyttölasten isänä eteen mahdollisesti tulee. Kaikki poikaystäväehdokkaat ym. Voi helevetti kun vituttaa jo valmiiksi.. :D