Pienten lasten ISIEN ketju!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eilen kahdenkeskinen ilta. Oli tosi jees, meillä menee aina ylihyvin pojan kans kun naiset ei oo sotkemassa kuvioita. Ja tuo tottelee mainiosti mitä pitääkin. Kun vaimo on himassa niin hirvee huuto koko ajan. Välistä häippäsen johkin että kuulee edes omat ajatukset..

Mistäköhän tuo johtuu, kapinoiko noi pojat naisille enempi?

Eipä ne lapset tuossa iässä vielä kovin vaativia ole. Joku metsäretki Kauppiin ei paljoa vaadi ja kaupan päällisiksi lapsen väsytys on taattu :)

EDIT: Hoplopissa on se huono puoli noin pienen lapsen kanssa, että siellä tuppaa itse väsymään helposti :D

Eilen kahdenkeskinen ilta. Oli tosi jees, meillä menee aina ylihyvin pojan kans kun naiset ei oo sotkemassa kuvioita. Ja tuo tottelee mainiosti mitä pitääkin. Kun vaimo on himassa niin hirvee huuto koko ajan. Välistä häippäsen johkin että kuulee edes omat ajatukset..

Mistäköhän tuo johtuu, kapinoiko noi pojat naisille enempi?

Saa poika olla "miesten kesken" niin käyttäytyy heti erilailla. Itse olen huomannut saman kaikkien lasten kanssa, jos on kahdestaan iskän kanssa niin käytös on heti ihan erilaista kuin kolmestaan vanhempien kanssa, tai että edes olisi joku sisaruksista matkassa.

- - - Updated - - -

EDIT: Hoplopissa on se huono puoli noin pienen lapsen kanssa, että siellä tuppaa itse väsymään helposti :D

Hoplopissa on se hyvä puoli että suurin osa lapsista on äitiensä kanssa :)

Hoplopin hinnat näyttää hyvältä ainakin!

Aikuiset 0 €
Alle 1-vuotiaat sylilapset 0 €

Veikkaisin, että kaveri otti neuvosta vaarin, kun joku gasp housunen hauisbodari kulkee mandariinit kainalossa ympäri hoploppia verisuonet piukeena ;)

E. Ei oo tääkään kyllä enää mitään halpaa touhua. 2 skidiä sisään ja kahvi 28e.

Hoplopista kyllä helposti saa nämä kiertopalkintoflunssat ja mahataudit...

Ja tosiaan jos on jomman kumman pojan kanssa kahden niin käytös on kuin pienellä enkelillä. Jos ovat keskenään iskän kanssa niin käytös on semihyvää, ovat aika paljon mun kanssa niin härväävät kyllä ihan hermoromahdukseen asti välillä.

Koko perheen kesken yleensä se suurin perseily tapahtuu jos kotosalla ollaan.

Nojoo, meillä sit varmaan käyny hyvä säkä, kun ei oo mitään tullu, vaikka aika usein käytänkin skidejä täälä. Enkä mä kyl noiden kanssa käymistä rajottaiskaan erinäisten bakteerien takia. Zorb-pallon sisällä päiväkotiinkin sit vaan, jos ei tauteja halua. Mukavia paikkoja, skidit viihtyy ja kuluttaa vähän energiaa.

Sama meillä kun toinen on pois, ei tarvi mistään mainita. Joukossa tyhmyys tiivistyy tai jotain.

No enpä sillä sanonut että rajoittaisin siksi sinne menoa. Mutta jos on vaikka lomareissu tulossa niin ei nyt ehkä kannata vartavasten kokeilla osuuko kiertopalkinto kohdalle, eikö? Eli hyvä tiedostaa tuokin...

Mitäs muuten isät odottelee isänpäivältä? Meillä ainakin askarreltu lahjoja koulussa ja päiväkodissa eikä meinaa pikkuäijät pysyä pöksyissään kun pitäs vähän antaa vihjeitä. Tänään olivat äidin kanssa kaupassa, että mitähän sieltä tuleekaan...

Meinattiin vähän pleikka pelata ja ihan chillailla himassa. Tänään käytiin jo papan luona päivällisellä.

Meillä on tuttuja jotka on heti kauhuissaan kun kerrotaan, että on käyty hop-lop:issa. Viimeksi just käytiin ideaparkissa ja kumpikaan ei saanut mitään pöpöä.

Isänpäivälahjoja muksut on väkästelleet päiväkodissa ja eskarissa. Tyttö on kanssa ihan täpinöissään ja on perjantaista asti ollut vaikeuksia pitää salassa mitä lahjoja on tulossa. Vaimon kanssa on sovittu ettei mitään lahjoja toisille osteta isän ja äitienpäivänä kun kumpikaan ei ole toiselle isä tai äiti. Sen sijaan vapautuksia tulee kotitehtävävistä ja parempaa palvelua. Meille vietetään isänpäivää osittain ennakkoon kun käyn isänpäivänä muksujen kanssa isopapalla juhlimassa niin kauan kun henki miehessä pihisee. Nyt mittarissa 92v ja on edelleen aika pirteä. Vaimo tänään teki normaalia paremman illallisen sillä välin kun itse olin juoksemassa parin tunnin lenkkiä. Huomenna kun kotiudutaan niin saatan katsella jotain urheilua kun sellaista on taas tarjolla.
. | Ruutu

Onhan se taas kerran niin mahtavaa teeskennellä aamulla nukkuvaa ja kuunnella sitä touhuamisen ja innokkuuden määrää, jotta saadaan isille "yllätysaamiainen" sänkyyn :)
Ei niihin oven takaa kantautuviin hihityksiin kyllästy ikinä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvää isänpäivää kaikille myös täältä. Raskasta on ollut ja raskasta tulee varmasti vielä olemaankin, mutta kokonaisuutena en tätä poiskaan vaihtaisi. Tunteet tuota mukeloa kohtaan on jotain sellaista mitä en tälläisenä tunnevammaisena ajatellut edes pystyväni tuottamaan. Itselleni ainakin on tullut syy elämään, kun ennen lasta minulla ei ollut oikein mitään. Lapsen sairauksien takia luovuin niistä vähistäkin ja nyt katsotaan loppuun asti tämä tilanne. Toivon itselleni vielä monen monta marraskuista aamukahviä sänkyyn tuotuna. Tsemppiä kaikille muillekin vastaavassa tilanteessa oleville isille, päivä kerrallaan!

Onko ihan normaalia että mulla ei ole mitään todella vahvoja tunteita 3kk ikäistä esikoistani kohtaan?
Odotin jotain paljon suurempia tunteita :/

On ihan normaalia että isällä ei pieneen vauvaan ole vielä ihmeempiä tunteita. Se on niin äidissä kiinni vielä tuossa vaiheessa. Ne isähetken on silloin aikasta pieniä ja jos nainen on omiva niin varmasti todella pieniä. Tuntee itsensä jopa tarpeettomaksikin ehkä.

Oli kyllä kiva herätys, meillä ei tehdä aamiasia sänkyyn, sovittiin se joskus. Että ihan keittiöön kattoivat. Kivoja lahjoja olivat askarrelleet ja ihan tosissaan tehneet töitä niiden eteen, nuorempikin joka aikaisemmin ei ole mistään askartelusta perustanut yhtään.

Kortit on saatu ja isäinpäivä kahvit. Viime yönä näin unta omasta isästä, täytyy tänään muistaa soittaa, muistakaas tekin :)

Pieni kevennys :D

1452323_656553907699116_7616584_n.png

Onko ihan normaalia että mulla ei ole mitään todella vahvoja tunteita 3kk ikäistä esikoistani kohtaan?
Odotin jotain paljon suurempia tunteita :/

On täysin normaalia. Kyllä se tunneside lähtee siitä vahvistumaan, kun vuorovaikutus alkaa olla muutakin kuin pelkkää vaipanvaihtoa. Osallistumista siihen kuitenkin vaaditaan, vaikkei se aina niin huvittaisikaan.
Muutamassa kuukaudessa äidin valta-asema onkin jo horjutettuna, kun lapsi alkaa hahmottamaan ympäristöään paremmin. Silloin riittää suurinpiirtein, kun vain röyhtäilee ja piereskelee mahdollisimman äänekkäästi,
niin olet jo täysi kuningas ainakin yhden ihmisen silmissä :D
Johan sellaisesta pahimmankin laatuinen jurottaja alkaa pehmenemään.

Mikä ois lapsille helppo autopeli PS3:lle? Ois ratti ja polkimetkin mutta Need for speed on oikeati aika vaikea. Oisko jotain helppoa oikeaa ajopeliä? Tai siis peliä jossa saa jotain helppoja ratoja joilla harjoitella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom