- Ikä
- 45
Mä olen kyllä Timban kanssa samoilla linjoilla tuosta autosta ja musiikista.
Kotona meillä kyllä soi kaikenlaiset lastenlevyt, se on ihan sama mitä siellä taustalla menee.
Autoillessa kuski päättää musiikin ja koska itse olen talouden ainoa kuski, niin minun valinnoilla mennään :D
Volume toki pienemmälle, kun on muita autossa, mutta en mä nyt perhana ala mitään titi nalleja autossa kuuntelemaan :D
Ja se on sitäpaitti myös aika paljon turvallisuuskysymys kun puhutaan usean tunnin ajoista. Kuskin pitää pysyä virkeänä, meillä(kin) kun menee niin että muu porukka vetää unta kuuppaan kuola poskella kun ajetaan iltamyöhään jostain mummolasta kotiin. Siinä kun pitäisi vielä Titinallea kuunnella niin olisi kyllä kuskinkin nukahtaminen paljon todennäköisempää. Ehkä tällä ei kaikilla ole merkitystä, mutta minulle ainakin on merkitys sillä mitä soittimesta tulee kun oikeasti ajelee tyyliin 200-400 kilsan vetoja.
Jos sulla on noin vaikeaa ja tää keskustelu ottaa noin koville, niin ei kai voi muuta sanoa kuin,että tervetuloa.
Itse en lähtis heittämään tollasta edes läpällä tuntemattomille netissä , olit sit kuinka mode tahansa
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ja jos nyt olisin tässä ketjussa puhtaasti moden roolissa niin olisi varmasti vaan painanut deleteän sun juttujne kohdalla. Mikä nyt ei olisi varmasti ollut huono ratkaisu. Mutta kun on itse suutaan soittamassa niin on paha lähteä sensuroimaankaan. Että aika huono tuo modekortti tähän väliin.
Jos et tuota mun läppää tajunnut niin eipä siinä mitään, täytyy vetää täydellä ignorella sun jutut sitten tästä lähtien. Jätkä heittää itse olevinaan jotain läppää junteista ja sitten ei itse ymmärrä mitään huumoria. Vai meinasitko että minä nyt tosissani olin sinua turpaan vetämässä ja ihanko näin netin välillä se onnistuu jo tänäpäivänä? Että ihan yhtä paskaa läppää kun sun koffilippijunttijutut.