Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pientä galluppia ehdotan. Äärifeministit ovat sitä mieltä että sukupuoli on vain sosiaalinen konstruktio.(Heh...) Lingvistisesti tästä pitäisi minusta loogisesti seurata, että riippumatta sukupuolesta lapsen ensisanoissa ei olisi sukupuolettuneita vääristymiä vaan ensisanat olisivat melko "sattumanvaraisia" luonteeeltaan. Olisi hauska tietää onko sulla poika vai tyttölapsi ja mitkä olivat neljä ekaa sanaa. Sanaksi hyväksytään mikä vaan "oma sana" jos lapsi sillä keksimällään sanalla systemaattisesti viittaa johonkin tiettyyn asiaan. Eli "Ninni" hyväksytään jos se tarkoittaa systemaattisesti aina vain ja ainoastaan "Junaa". Aloitan:
Poikalapsi. Ekat sanat: Äiti, Auto, Moottoripyörä, Juna
(Mun hypoteesi tässä "tutkimuksessa" on että ensisanat automaattisesti todistavat että maskuliinisuus ja feminiinisyys on biologista ja sisäsyntyistä, eikä mikään sosiaalinen konstruktio)
Kieli opitaan vanhempien antaman niin kielellisen kuin ei kielellisenkin palautteen ja imitaation kautta. Jos poikalapsen atta tulkitaan autoksi ja tyttölapsen atta äidiksi vanhempien toimesta, niin se pikemminkin puolustaisi sosiaalisen konstruktion mallia.
..kuin vanha hän on?Mä olen varmaan ihan alkukantainen mutta kyllä meillä pojalle laitetaan luistimet jalkaan ja maila käteen eikä mitään mekkoja ja tanssitunteja. Ja autossa kuunnellaan ZZ Toppia ja Rammsteinia eikä mitään vitun Robinia. Saa se isompana harrastaa mitä haluaa mutta kyllä mä nyt kaikkeni teen että ainakin ensin tutustuu miesten hommiin, ettei nyt olis hesarin etusivulla kahen kymmenen vuoden päästä julistamassa polyamoriaa ja puun halausta.
Mä olen varmaan ihan alkukantainen mutta kyllä meillä pojalle laitetaan luistimet jalkaan ja maila käteen eikä mitään mekkoja ja tanssitunteja. Ja autossa kuunnellaan ZZ Toppia ja Rammsteinia eikä mitään vitun Robinia. Saa se isompana harrastaa mitä haluaa mutta kyllä mä nyt kaikkeni teen että ainakin ensin tutustuu miesten hommiin, ettei nyt olis hesarin etusivulla kahen kymmenen vuoden päästä julistamassa polyamoriaa ja puun halausta.
4,5v mittarissa...kuin vanha hän on?
Kaikki leluthan meillä on päivittäin ympäri kämppää ja ne niillä sekasin leikkii. Yleensä se hienoin lelu on just se mikä sillä toisella on kädessä, oli se sitten prinsessanukke tai monsteriauto.
Ja autossa kuunnellaan ZZ Toppia ja Rammsteinia eikä mitään vitun Robinia. Saa se isompana harrastaa mitä haluaa mutta kyllä mä nyt kaikkeni teen että ainakin ensin tutustuu miesten hommiin, ettei nyt olis hesarin etusivulla kahen kymmenen vuoden päästä julistamassa polyamoriaa ja puun halausta.
Vanhin kuuntelee myös mun Popeda kokoelmaa
Mulle kanssa ihan sama mitä kuunnellaan, mutta kun minä ajan autolla jotain pidempää matkaa niin on tasan se vaihtoehto mitä haluan kuunnella. Jos ei jotakuta nappaa niin pääsee penkin ja ratin väliin. Lapsia tähän ei vielä voi pakottaa, mutta koskee kyllä emäntää.
Näin varmaan mutta myönnä vaan että vola tippuu ainakin puolella siinä vaiheessa kun emäntä tulee autoon.