Musagenret tarkoitin sillä, että tajuatko itse kuinka täydellisen naurettava toi sun "pointtis" on? Vaikka enhän mä sitä tajua, tällainen koffilippismies kun oon. Itse asiassa mulla on vielä parempi lippis, siinä lukee OFF ROAD! HOX HOX HOX vittu mitä juntteilua!!!! (toivottavasti naapurin eläköitynyt maastosafareita tarjoava setä ei lue tätä, ettei pahoita mieltään kun uusille naapureille halusi antaa lippalakit).
Toi, että otit sen musan provona tarkottaa mulle vaan sitä, että me puhutaan täysin eri asioista. Enkä tiedä kuinka hyvin mun postin luit, mutta itse kritisoin juuri sitä että tuputetaan pojalle nimenomaan sitä balettia, kun se on niin suvaitsevaista. Eikä edelleenkään ole mulla mitään sitä vastaan. Rakastan lapsiani, onhan ne sentään mun. Ei siihen vaikuta harrastukset tai seksuaalinen suuntautuminen. Mä uskon ja toivon, että meidän lapset elää suvaitsevammassa yhteiskunnassa. Silloin kaikilla on helpompaa. Eikä meillä tulla pelaamaan jääkiekkoa ainakaan sen takia, että isi pakottaa koska ei ite pärjännyt.
Mutta tänks LazyJ, tuli taas hieman parempi omatunto omista touhuista kun luki sun postis
Edit. Niin ja mikä on sitä pakottamista? Jos ajomatkoilla kuunnellaan kuljettajan (isän) musaa, niin onko se sitä pakottamista? Jos sitten muutoin saavat omissa huoneissaan kuunnella mitä tykkää.
PS. Meillä kuunnellaan ihan yleispoppiradioo, suomipop, ylex, nrj, voice... Omaa tikkua en saa soittimeen laittaa, enkä haluakaan, koska sillon kun tikku on sisässä niin volat on todellakin kaakossa. Tätä en halua, koska haluan kuunnella poikani juttuja ja keskustella hänen kanssaan ohimenevistä asioista. Leppoisa tollanen 3v kun kyselee joka asiasta, mikä vastaan tulee.