Minkäs ikäisiä lapsia täällä ihmisillä oikeen on? Voin aloittaa että kuopus täyttää 5 toukokuussa ja nuorempi heinäkuussa 2 vuotta (vanhempi on poika ja nuorempi on tyttö). Aikamoista säpinää elämä kotona kun tollaset juoksee jaloissa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
8, 6 ja 4v.
Hyvät rakastajat tekee tyttöjä. Viimeinen on poika kun taitoa ei tullut niin pidettyä yllä ;)
5v poika ja 4v tyttö löytyy meiltä.
Paljos on pienin ikäero sisarusten välillä (pikku huumorimielinen skaba tästä )? Meidän lapsilla 1v3kk ikäeroa.
Meillä on sellainen 3 vuotta ikäeroa. On kyllä elämä muuttunu ku lapset ilmaantuivat elämään. Kaikki uusiksi
Mulla oon mielenkiintoinen gallup ehdotus! Minkä ikäisinä saitte lapsenne? Ikähaitari on varmaan aika laaja.
Itse olin esikoisen tullessa maailmaan 27 vuotias.
Meillä on sellainen 3 vuotta ikäeroa. On kyllä elämä muuttunu ku lapset ilmaantuivat elämään. Kaikki uusiksi
Mulla oon mielenkiintoinen gallup ehdotus! Minkä ikäisinä saitte lapsenne? Ikähaitari on varmaan aika laaja.
Itse olin esikoisen tullessa maailmaan 27 vuotias.
Nuorena on virtaa tehdä ja touhuta. Itellä oli ikää 21v ku eka tuli maailmaan. Ei ole aivan ikäloppu ku lapset lähtee pesästä.
Ei ole aivan ikäloppu ku lapset lähtee pesästä.
Tuota viimeistä lausahdusta en tosin ihan tajunnut? Meinasitko että odotat innolla että pääset elämään parikymppisen hummailuvuodet neli-/viisikymppisenä? Epäilen että ei siihenkään enää silloin ole virtaa samalla tavalla kuin nuorena.