Pienten lasten ISIEN ketju!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Minkäs ikäisiä lapsia täällä ihmisillä oikeen on? Voin aloittaa että kuopus täyttää 5 toukokuussa ja nuorempi heinäkuussa 2 vuotta (vanhempi on poika ja nuorempi on tyttö). Aikamoista säpinää elämä kotona kun tollaset juoksee jaloissa :)

5v poika ja 4v tyttö löytyy meiltä.

Paljos on pienin ikäero sisarusten välillä (pikku huumorimielinen skaba tästä :))? Meidän lapsilla 1v3kk ikäeroa.

Meillä on sellainen 3 vuotta ikäeroa. On kyllä elämä muuttunu ku lapset ilmaantuivat elämään. Kaikki uusiksi :)

Mulla oon mielenkiintoinen gallup ehdotus! Minkä ikäisinä saitte lapsenne? Ikähaitari on varmaan aika laaja.

Itse olin esikoisen tullessa maailmaan 27 vuotias.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Meillä on sellainen 3 vuotta ikäeroa. On kyllä elämä muuttunu ku lapset ilmaantuivat elämään. Kaikki uusiksi :)

Mulla oon mielenkiintoinen gallup ehdotus! Minkä ikäisinä saitte lapsenne? Ikähaitari on varmaan aika laaja.

Mulla oli 24v ikää kun esikoinen tuli.

Minä varmaan nuorimpia! 21v :)

Esikoinen saatiin kun olin 35. ~Kuukauden sisään syntymässä parin kaverin verran täydennystä (olen nyt 37).

Nuorena on virtaa tehdä ja touhuta. Itellä oli ikää 21v ku eka tuli maailmaan. Ei ole aivan ikäloppu ku lapset lähtee pesästä.

No joo, toi virtapuoli on tosiasia. Tuota viimeistä lausahdusta en tosin ihan tajunnut? Meinasitko että odotat innolla että pääset elämään parikymppisen hummailuvuodet neli-/viisikymppisenä? Epäilen että ei siihenkään enää silloin ole virtaa samalla tavalla kuin nuorena.

Hitto kun olisi tajunnut tehdä ipanat kerralla 16-18 vuotiaana..

Tuota viimeistä lausahdusta en tosin ihan tajunnut? Meinasitko että odotat innolla että pääset elämään parikymppisen hummailuvuodet neli-/viisikymppisenä? Epäilen että ei siihenkään enää silloin ole virtaa samalla tavalla kuin nuorena.

On se ihan tottakin. Duunikaveri on n.45v ja reissaa ja harrastaa muijansa kanssa kaikennäköistä. Muksu on asunu jo muutaman vuoden omillaan.
Kämppä pienempään, lainat on maksettu. Mikä on ollessa.
Ei kai se vapaa-aika ole lopun ikää sellaista kuin kaksikymppisenä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom