SteveBerman
Sisältä kuollut
...näyttäis olevan toi meidän mukelo ensi keskiviikkona Ava-kanavalla Pienissä potilaissa. Isi yritti piilotella kuvauksissa parhaansa mukaan :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietty voi ensin testiä jotain silmätippoja ihan itekseen. Joko allergista touhua tai sitten tää talvi-ilman kuivuus vaan oireilee. Jos ootte tähän asti asuneet peruspullo-neukkukuutiossa ja nyt yhtäkkiä toimiikin ilmanvaihto, niin noin voi just käydä.
Meillä on kundi yskinyt jostain viime syksystä asti, kauhia röykytys aina aamuisin. Käytiin lääkärillä joka meinas että jos kesällä vielä yskii niin tulkaa takaisin. No sain päähäni että jos koittais höyryhengitystä kuitenkin vielä. Illalla kun minuutin pari ottaa höyryä niin aamulla ei mikään. Problem solved.
Astmaanhan tuo viittais noin niinku muuten.
Mites erotilanteessa menee elatusmaksut, jos on viikko isällä, viikko äidillä systeemmi tapaamisissa? Joutuuko isä(tai parempituloinen) maksamaan äidille (huonompituloiselle) koko elarit vai tuleeko joku vähennys? Vai meneekö niin ettei tarvitsisi maksaa mitään?
Lapsien äiti vähän puhui, jos siirryttäisiin viikko viikko systeemiin, tämän nykyisen, joka toinen viikonloppu mulla, systeemin jälkeen.
Nyt oikeasti toivon että tämän tapauksen toinen osapuoli lukee tätä ketjua...voi olla tässä tapaukesa toiveajatteluakin, mutta ei mahdotonta.
No lapset leikki pihalla, meillä oli vieraina samanikäisiä lapsia. Koko lauma väliltä 4-7 vuotta. Lapsilla oli niinkin vakavaa riitaa kuin heittivät toisiaan lumikokkareilla. No joku sitten sai osumaa kokkareeta ja siitähän alko itku. Siitä sitten eräs lapsen isä veti paprikat perseeseen siitä että heidän lasta heitetty jääkokkareella päähän tai siis heitetty johonkin. No tämä itkevä lapsi meni kotiinsa ja sitten sieltä tulee kiukkuinen isä että meidän lapset ei sitten leiki teidän lasten kanssa ja sitä ja vittu tätä. No nämä aikuiset ei IKINÄ ole lasten kanssa ulkona. Ei selvitä riitoja.Ei mitään. Sitten ratkaisu on jotain näin vammaista.
Mitä minä teen? Menen ja vedän lättyyn vai sanon omille pojille että pysykää kaukana noista vai mitä? Ihan saatanan sairasta. Lapset tappelee jatkuvasti keskenään. Mutta ei tietenkään minun kullanmurut tee ikinä mitään kenellekään. Voi jeesus. Osaa aikuiset olla pahimpia kakaroita IKINÄ!
Vituttaa ihan oikeasti.
Jos lapsi on puolet ja puolet nimet joudu maksamaan. Miksi joutuisit? Ei sulla ole velvollisuutta ylläpitää lapsesi äidin elintasoa.No ois tätä voinu googletellakin tietty. Pikaisella etsinnällä selvisi, että ilmeisesti vähän joutuu ainakin maksamaan.
Omalla pihalla vastaavaa. Toisen perheen 5v ja 3v lähes aina kahdestaan pihalla. Välillä äiti avautuu mulle kun meidän maksut tekee niille kuulemma sitä ja tätä?varsinkaan, jos ei olla edes ite paikalla vahtimassa mitä ne omat muksut siellä touhuaa
Mites erotilanteessa menee elatusmaksut, jos on viikko isällä, viikko äidillä systeemmi tapaamisissa? Joutuuko isä(tai parempituloinen) maksamaan äidille (huonompituloiselle) koko elarit vai tuleeko joku vähennys? Vai meneekö niin ettei tarvitsisi maksaa mitään?
Lapsien äiti vähän puhui, jos siirryttäisiin viikko viikko systeemiin, tämän nykyisen, joka toinen viikonloppu mulla, systeemin jälkeen.
Omalla pihalla vastaavaa. Toisen perheen 5v ja 3v lähes aina kahdestaan pihalla. Välillä äiti avautuu mulle kun meidän maksut tekee niille kuulemma sitä ja tätä?
No ei mun tai avokin nähden ole tehny mutta en jaksa väitellä.
Me siis ollaan lasten kanssa pihalla kanssa.
Sama vikaa itelläkin. Nyt vasta oppinut juttelemaan asiasta myös muksun kanssa. Yleensä se muksun näkemys on hiukka erilainen kuin esim. tarhan näkemys. Sitten jos ystävällisesti kysyy tarhantädiltä suoraan, että oliskos siinä nyt voinut kuitenkin olla tällanen ja tällanen tilanne, niin alkaa täditkin pyörimään vaivaantuneesti.Olen vähän alkanut jopa pelkäämään että en puolusta omiani tarpeeksi... Tarkoitan siis just noissa tilanteissa. Jos mulle joku sanoo
että teidän Liisa-Antero kiusaa niin varmasti torun omaani niin että tietää. Enkä hevillä usko jos väittää vastaan.
Penkkipunnerruskisan paikka.
En kyllä ymmärrä noita vanhempia jotka alkaa aikuisten kesken setviin lasten kahinointeja. Lapsia saa ja pitää komentaa, muitakin kuin omia, mutta että mennä jälkikäteen itkemään toiselle aikuiselle asiasta. Voi vittu :D
Tuntuu siltä että nykyään noista nahisteluista tehdään hirveä numero. Kun ite oli napero niin muistaakseni poikaporukassa nahisteltiin koko ajan. Tarkkaan oli tiedossa "vahvat pojat" ja pojat jotka on hyviä tappelemaan eikä niiden kanssa ihan helpolla alettu vänkäämään. Mutta samalla pidettiin yhtä ja oltiin tosi hyviä kavereita. Enkä ikinä muista että aikuiset olis tulleet väliin. Normaalia laumanmuodostusta jota on kaikilla eläimillä
Mitä näistä nykyajan lapsista kehittyy kun ne oppii että heti jos yrittää itse pitää puoliaan tulee joku ylempi taho mikä määrää mikä on oikein ja mikä väärin. Niistä tulee mielensä pahoittajia työpaikkojen kahvipöytiin ja viranomaisvalitusten rustaajia byrokratian rattaisiin :jahas:
Sattuuko kenelläkään olla hyviä kokemuksia jostakin valokuvaajasta, joka osaa ottaa laadukkaita valokuvia pienistä lapsista(itselläni 1- ja 3v)?
Olisi toivottavaa että kuvaajalla on kuvauspaikka jossa erilaista kuvausrekvisiittaa. Mieluiten Hki-Espoo-Vantaa-alueelta..
Miten ois ihan Pakkiksen Mike? Varmasti osaa kuvata lapsiakin (en tosin tiedä yhtään onko vetänyt rajaa siihen ketä ja mitä kuvaa) mutta ainakin on paikka ja laitteet ja taito kohillaan. Mikeltä kysyisin itse jos siellä suunnalla asuisin.
Tota kyllä mietin itsekin, en tiedä vaan onko Mikellä mitään lapsikuviin sopivaa rekvisiittaa?
Täytyykin kysäistä kun näen miestä usein Meijerillä..