Pienten lasten ISIEN ketju!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Helvetin hyvää viihdettä nää Siiman tekstit :D

:thumbs:

Ja kuinka oikeassa hän onkaan :)

Hieno huomata että muidenkin mielestä pikkulapsi aika on perseestä ja se on lähinnä samalla tavalla hienoa kuin jäädä ajelehtimaan lautalle kolmeksi vuodeksi tyynelle valtamerelle ja selvitä siitä hengissä :D

Hieno huomata että muidenkin mielestä pikkulapsi aika on perseestä ja se on lähinnä samalla tavalla hienoa kuin jäädä ajelehtimaan lautalle kolmeksi vuodeksi tyynelle valtamerelle ja selvitä siitä hengissä :D
Kerran menin muijalle sanomaan mielipiteeni pikkulapsi ajasta, kun hehkutti kuinka ihanaa se on ja kestää vähän aikaa..ei olisi kannattanut:)

Tätä on aika usein liikkeellä. Joskus vituttaa aivan sanoinkuvaamattomasti kun oot yksin muksujen kanssa, leikitään, touhutaan mitä nyt kulloinkin ja kaikilla on kivaa. Sitten ulko-ovi käy eikä se ehdi edes kiinni ennenkuin huuto alkaa. Ei vittu nyt alko vituttamaan...

Niin tuttu tunne. Ja kuullut saman niin monelta, siis niiltä ainakin jotka sen uskaltaa ääneen sanoa...

ei helvetti,mieti:

ihana yksinäisyys,laineiden liplatus,ketään ei tartte vahtia ettei huku,kompastu,tukehdu karkkiin.
saa ottaa arskaa rauhassa ilman 2min välein tapahtuvia nousemisia.
yöt saa nukkua katkeamatonta unta...ei helvetti millon vaan!

ja sit tuut sankarina kotiin,lapset jo kouluiässä,hirvee ikävä ollu isiä,akka huomannu miten rankkaa olla yksin pelkästään

ainut huoli on katabolia

Tätä on aika usein liikkeellä. Joskus vituttaa aivan sanoinkuvaamattomasti kun oot yksin muksujen kanssa, leikitään, touhutaan mitä nyt kulloinkin ja kaikilla on kivaa. Sitten ulko-ovi käy eikä se ehdi edes kiinni ennenkuin huuto alkaa. Ei vittu nyt alko vituttamaan...

Miksiköhän toi on totta? Täällä sama homma.

Kerran menin muijalle sanomaan mielipiteeni pikkulapsi ajasta, kun hehkutti kuinka ihanaa se on ja kestää vähän aikaa..ei olisi kannattanut:)

hyvä valinta esim. juuri ennen nukahtamista,pikku keskustelu:rock:

- - - Updated - - -

amen myös täältä!

osaksi saletisti sitä,että ne vittu huomaa et lapset ihan pähkinöissä vammasissa älämölöleikeissä..naisten piirrä myyrä-leikit ei nappaa pentuja kunsen 5min!

Täällä tuo oli myös ihan normaalia. Tosin viime kesänä loppu meikäläisen osalta kaikki nää edellemainitut konfliktit :)

Toinen oli se, kun olit skidien kanssa yksin kotona, juoksit niiden kanssa pihalla, leikit sisällä, syötit safkat ja sitten 2minuuttia ennen, kun muija tuli kotiin, laitoit niille piirretyt telkkarista ja sit alko se kitinä "TÄÄLÄ ON TAAS KATOTTU KOKO PÄIVÄ PIIRRETTYJÄ, VITTUKU SÄ ET MUUTA TEE NIIDEN KANSSA KUN PYÖRITÄT VAAN PIIRRETTYJÄ"

Täällä tuo oli myös ihan normaalia. Tosin viime kesänä loppu meikäläisen osalta kaikki nää edellemainitut konfliktit :)

Toinen oli se, kun olit skidien kanssa yksin kotona, juoksit niiden kanssa pihalla, leikit sisällä, syötit safkat ja sitten 2minuuttia ennen, kun muija tuli kotiin, laitoit niille piirretyt telkkarista ja sit alko se kitinä "TÄÄLÄ ON TAAS KATOTTU KOKO PÄIVÄ PIIRRETTYJÄ, VITTUKU SÄ ET MUUTA TEE NIIDEN KANSSA KUN PYÖRITÄT VAAN PIIRRETTYJÄ"

ja sillonläks?:rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No ehkei se nyt ihan ton yhden homman takia, mutta monen tämmösen summa.

jotta saatais vähän toisenlaista perspektiiviä,voisitko hieman raottaa,miten oot ite ottanu ton,lähinnä lapset,näkeminen,ikävä,miten on yksinelo sujunu vrt perhe-elämä, jnejne...jos siis haluat

ite vaan aattelen NIIN paljon kersoja,joskus varmasti liikaakin,oma elämähän noissa on myös kyseessä ja hyvin kun molemmat handlaa, ero on monesti se paras ratkaisu..tukiverkot ja nää on hiton tärkeitä näissä

jotta saatais vähän toisenlaista perspektiiviä,voisitko hieman raottaa,miten oot ite ottanu ton,lähinnä lapset,näkeminen,ikävä,miten on yksinelo sujunu vrt perhe-elämä, jnejne...jos siis haluat

ite vaan aattelen NIIN paljon kersoja,joskus varmasti liikaakin,oma elämähän noissa on myös kyseessä ja hyvin kun molemmat handlaa, ero on monesti se paras ratkaisu..tukiverkot ja nää on hiton tärkeitä näissä

Aika kivuttamasti mennyt loppupeleissä tää koko homma. Duunin ja pienen välimatkan takia, ei oo oikein mahdollisuutta ottaa skidejä, kun vloppusin yöksi, eli ne on mulla sen perus jokatoinen vloppu. Ollaan tosin niin hyvissä väleissä nyt exän kanssa, että voin mennä sinne minä päivänä hyvänsä ja olla siellä vaikka koko päivän muksujen kanssa. Alkuunhan tuo ikävänpoikanen oli isoimillaan, kun oli tottunut näkemään joka päivä, mutta kyllä se siitä aika hyvin tasottuu ja nykyään ajan sitten kerran/kaks viikossa niitä katsoon ja olen siellä illan niiden kanssa. Myöskin eksä tuo niitä arkisin välillä tähän, jos sillä on jotain menoo ja kaikki mahdolliset vapaapäivät pyrin ottaan niitä tähän. Esim 3viikon kesälomalla mulla tais olla 2päivää lukuunottamatta kokoajan jompikumpi/molemmat, miten niillä nyt olikaan suunniteltua menoo. Kesälomareissut duunattiin koko "perheellä" ja pystytään tosiaan muutama päivä oleen koko porukalla myös saman katon alla ilman mitään ongelmia. Kyllä tää on ollut molempien meidän, sekä muksujen kannalta helvetin hyvä ratkastu vrt. siihen edelliseen ainaseen tappeluun. Puhelimetkin on onneks nykyään jo keksitty, niin aikalailla päivittäin tulee soitettua noiden kanssa ja vaihdettua kuulumiset.

Aika kivuttamasti mennyt loppupeleissä tää koko homma. Duunin ja pienen välimatkan takia, ei oo oikein mahdollisuutta ottaa skidejä, kun vloppusin yöksi, eli ne on mulla sen perus jokatoinen vloppu. Ollaan tosin niin hyvissä väleissä nyt exän kanssa, että voin mennä sinne minä päivänä hyvänsä ja olla siellä vaikka koko päivän muksujen kanssa. Alkuunhan tuo ikävänpoikanen oli isoimillaan, kun oli tottunut näkemään joka päivä, mutta kyllä se siitä aika hyvin tasottuu ja nykyään ajan sitten kerran/kaks viikossa niitä katsoon ja olen siellä illan niiden kanssa. Myöskin eksä tuo niitä arkisin välillä tähän, jos sillä on jotain menoo ja kaikki mahdolliset vapaapäivät pyrin ottaan niitä tähän. Esim 3viikon kesälomalla mulla tais olla 2päivää lukuunottamatta kokoajan jompikumpi/molemmat, miten niillä nyt olikaan suunniteltua menoo. Kesälomareissut duunattiin koko "perheellä" ja pystytään tosiaan muutama päivä oleen koko porukalla myös saman katon alla ilman mitään ongelmia. Kyllä tää on ollut molempien meidän, sekä muksujen kannalta helvetin hyvä ratkastu vrt. siihen edelliseen ainaseen tappeluun. Puhelimetkin on onneks nykyään jo keksitty, niin aikalailla päivittäin tulee soitettua noiden kanssa ja vaihdettua kuulumiset.

kuulostaa hyvälle

onko minkä ikäsiä kersat?

sitä oon joskus funtsinu et mitä jos tälleen huonojen parien sattuessa kohalle tää pikkulapsiaika on perseestä...jos parantuiskin homma sitten kun tulee koulut,kaverit jne??
tyhmäähän se on "oottaa" tonne saakka huomaten että ei niin ei..toisaalta tää on niin erilaista aikaa elämässä muutenkii,et ei tavallaan ihme et heikosti menee...mutta kun ei tulevaisuuteen näe ja ois vähän omaakin elämää elettävänä...
toisaalta pitkittäminen on siinä huono,että jos nyt oottelee sinne murroikään niin sitten aukee ranteet lapsilta pahimmassa tapauksessa...

kuulostaa hyvälle

onko minkä ikäsiä kersat?

sitä oon joskus funtsinu et mitä jos tälleen huonojen parien sattuessa kohalle tää pikkulapsiaika on perseestä...jos parantuiskin homma sitten kun tulee koulut,kaverit jne??
tyhmäähän se on "oottaa" tonne saakka huomaten että ei niin ei..toisaalta tää on niin erilaista aikaa elämässä muutenkii,et ei tavallaan ihme et heikosti menee...mutta kun ei tulevaisuuteen näe ja ois vähän omaakin elämää elettävänä...
toisaalta pitkittäminen on siinä huono,että jos nyt oottelee sinne murroikään niin sitten aukee ranteet lapsilta pahimmassa tapauksessa...

vanhempi oli viiden ja toinen muutamanvuoden nuorempi tuolloin. Kyllähän mäkin tota mietin, että mitäs jos homma toimiskin sitten joskus, mutta ei riittäny kyllä kärsivällisyys 10vuotta kitua siinä. Niinkun sanoit, et vähän omaakin elämää elettävänä.

Näitä teidän juttuja kun lukee niin meillä taitaakin olla asiat ihan hyvin kotona. 20 vuoteen mahtuu kaikenlaisia mäkiä mutta nyt yritän parhaani mukaan loiventaa niitä kun lapset on mukana. Ihan pienellä en luovuta mutta muija pistää välillä kovasti hanttiin...

Omat vanhemmat eivät tarjonneet parasta mahdollista esimerkkiä vanhemmuudesta ja vanhemmat erosivat täysi-ikäisyyden kynnyksellä. Faija oli aika huono isä mutta oli niitä lämpimiäkin muistoja. Onneksi faija on nykyään vastakohta entisestä ja rakastaa lastenlasten kanssa puuhastelua. Edelleen näen satunnaisesti unia jotka liittyvät vanhempien eroon. Itselle lapsuuden muistot ovat hyvä esimerkki miten ei kannata tehdä. Jotain hyvää vanhemmat kuitenkin teki kun meistä lapsista tuli näinkin kunnollisia.

Aika läheltä olen myös todistanut 18-vuotiaan itsemurhaa johon varmasti vaikutti vanhempien riitaisa ero muutama vuosi aiemmin. Teko jätti todella syvät jäljet moniin ihmisiin.

Meillä on kanssa tota samaa. Avokki patistaa tekemään lasten kanssa asioita ja sit kun teet niin teet ne väärin.
Mulla ja lapsilla on mm " ihan urpoja leikkejä jotka on pelkkää saatanan huutamista. "

Nyt parikertaa joutunut jo huomauttamaan tokaluokkalaiselle että - sä et ole äitisi. On alkanu kopioimaan äitinsä
äänenpainoja ja kommentteja pikkasen liian tarkasti.

Tyttöjen ja poikien eroista:

Kaksi vanhinta on tyttöjä ja hienosti ovat aina tykänneet leikkiä kaikkiä "iskän" leikkejä. Aktiivisia, rohkeita ja hyvinkin taitavia tuollaisissa
ulkoilmaelämän perusasioissa.
No nyt sitten kohta 4v kundi. Ei hitto. On jotenkin uskomatonta miten kaikki on kuitenkin vielä enemmän sille siistimpää. Eilen oltiin sateessa ulkona
ja varmaan tunti keräiltiin kiviä ja heiteltiin niitä yhteen isoon metsälammikkoon. LOL - ihan ku pikku minä!

Siis tasan samat leikit on leikitty ja tehty mutta selkeästi poika tykkää niistä enemmän. Eikä toi nyt yllätys ainakaan itselle ollut mutta aiheesta on aika paljon
ollu puhetta viimeaikoina eri paikoissa.

Poika on muuten selkeästi enemmän äitinsä perään ku tytöt on milloinkaan olleet vaikka pojan kanssa olin hoitovapaallakin? Tiedä sit mistä johtuu?

Mä koitin tota kans takoo päähän, että ei ole yhtä oikeaa tapaa kasvattaa lasta, joka on tietty juuri se naisen tapa, vaan on hyvinkin erilaisia tapoja. Perusarvot kun pitää skideille suurinpiirtein samoina ja normeina, niin lopuilla nyt ei oo juurikaan vitun merkitystä.

Melkein sama asia, kun se, että tiskikonekin kuuluu täyttää vaan yhdellä tavalla. Naisen tavalla. Joka vitun kerta se yks lasi oli siellä huonosti ja sinne olis mahtunut AINAKIN vielä 1 haarukka enemmän. Mua alkaa vieläkin aina vituttaan toi tiskikoneaihe kun tulee mieleen. Onneks saan nykyään pyörittää vaikka jumalauta tyhjää konetta jos huvittaa.

Toi siivoaminenhan on ihan vakkari :D

Kun olet lasten kanssa kotona on syytä siivota ennen kuin emäntä tulee kotia. Kun olet reissussa ja emäntä on kotona lasten kanssa on syytä siivota kun tulet kotia. Muuten lentää paska tuulettimeen.

This is what we call reilu meininki :jahas:

Toi siivoaminenhan on ihan vakkari :D

Kun olet lasten kanssa kotona on syytä siivota ennen kuin emäntä tulee kotia. Kun olet reissussa ja emäntä on kotona lasten kanssa on syytä siivota kun tulet kotia. Muuten lentää paska tuulettimeen.

This is what we call reilu meininki :jahas:

Olin viikonlopun himassa yksin mutta tietty aikalailla erilaista muutaki mielenkiintosta puuhaa ku siivoaminen. Eilen sitten tuli vaimo kotia niin ilmeestä näki että se meinas siivoamisesta heti jotai sanoa.. Tokaisin siihen sitten ennenaikaisesti "Ei muuten käynyt siivoaminen mielessäkään" ei sitten koettanu kepillä jäätä :D

Täytyy kyllä koputtaa erittäin kovasti puuta, mutta luojan kiitos onneksi ei oo aikoinaan tullu otettua nalkuttavaa naista. Tuollainen riehuminen, syyttely, syyllistäminen jne jne. on todella syvältä! Toki riitoja on varmasti kaikilla, mutta aiheetonta naputusta ei juurikaan joudu kuuntelemaan.

En tiedä onko kyseessä ominaisuus, joka kasvaa naisille (tai osalle niistä) vasta vuosien myötä, mutta itse en ole onneksi joutunut tuollaista nykyisessä, kohta 12 vuotta kestäneessä suhteessa kuuntelemaan. Tosin hoidan kyllä mielestäni omaa rooliani aika tosissani (priorisoin perhejutut työ yms. kuvioiden edelle 95% ajasta) ilman nalkutustakin, mutta en nyt kuitenkaan mitenkään täydellinen ole ja kamat jää myös joskus lojumaan, kotona on vaimon kotiin tullessa sotkua ja kavereiden kanssa pitää välillä päästä oluelle.

Back
Ylös Bottom