mulla oli vaikeaa hyväksyä isän ns statistin rooli, eli tuot ja teet ruokaa peset pykkaat etc kotitalous. nyt kun tytär on jo yli 1,5 v niin voidaan tehdä asioita ja kohdata toisemme se on hauskaa kun hän ei ole enään kiinni äidissä niin paljon. olin justiinsa viikon veke himasta kaverin kanssa lapissa retkeilemässä, autoiltiin, saunottiin, kalastettiin ja käveltiin paljon tunturissa ei mitään ekstremeä vaan sellaista raskasta poljentoa paskoilla varusteilla, se oli mukavaa sai olla rauhassa, hiljaa, ja tehdä asioita just niin kuin itse halusi.ja elämä keskittyi niinhin perusasioihin jotka vaikuttavat omaan olemiseen kuten ruoka ,kylmä, kuiva etc. ja mukavinta jos ei jaksa puhua niin jättäytyy jälkeen näköetäisyyden verran. kyllä siinä kerkesi jo tulla ikävä.
ei mulla tuo naisen valitus niin ole ongelma, omalla ihan mukavat äänenpainot, eivät jää päähän kaikumaan olen mä joskus sanonut että nyt jos voisit olla hiljaa niin olis tosi hyvä, eli suomeksi nyt turpa kiinni . Olen kuiten ihan varma että mies tarvitsee luolansa ja se hänelle suotakoon, se pitää vaan löytää.
ei mulla tuo naisen valitus niin ole ongelma, omalla ihan mukavat äänenpainot, eivät jää päähän kaikumaan olen mä joskus sanonut että nyt jos voisit olla hiljaa niin olis tosi hyvä, eli suomeksi nyt turpa kiinni . Olen kuiten ihan varma että mies tarvitsee luolansa ja se hänelle suotakoon, se pitää vaan löytää.