Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kellään kotona akkukäyttöistä mönkijää/autoa. Miten noissa kestää akut?
http://www.huuto.net/kohteet/uusi-smoby-monkija-x-power-akkukayttoinen/140139229
tai
http://www.villenkello.fi/shop/kauppa8/products.php?&action=show&id=3452&show=all
2-vuotiaalle tyttärelleni syntymäpäivälahjaa mietin...
Oho! Onnea paljon. En ole pitkään aikaan tässä ketjussa käynytkään.Ilmoittaudunpa minäkin nyt tähän ketjuun Tänä aamuna syntyi meidän esikoinen ja tyttöhän sieltä tuli
Nyt sitten opettelemaan, että mitäs siihen isän toimenkuvaan oikein kuuluikaan ;)
Tsemppiä ja jaksamista. Kuten edellä todettu, teholla saa ainakin tarkkaa ja hyvää hoitoa. Eiköhän se siitä! Ilmoita miten käy!Meillä ensimmäinen lapsi piti vauvana vinkuvaa ääntä hengittäessään. Kuulemma hengitystiet oli pehmeät tms. ja menee (menikin) ajan kanssa ohi.
Nyt toisella pojalla (2kk) sama homma, ehkä hieman pahempana. Sai lähetteen Oyksiin, jossa tähystettiin. Tähystyksessä kaikki oli ok, mutta oli lakannut hengittämästä operaation seurauksena. Kuulemma normaalia. On hengityskoneessa ja seuraavan yön viettää teholla...
Mietin vaan, että kuinka normaalia on lakata hengittämästä ja miten nopeasti hapen puute aiheuttaa noin pienelle pysyviä haittoja. Ajasta, kuinka kauan oli hengittämättä, ei vaimo tiennyt. Kaverin lasta 1,5v vanhana ei voitu irrottaa hengityskoneesta, koska keho oli tottunut siihen. Normaali elintoiminnat hengityksen suhteen ei toimineet. Meni kauan ennen kuin saatiin "normaaliksi".
Pitää odotella lisää infoa vaimolta ja toivoa parasta.
On se, siksi perheellisellä ei tunnu olevan vaihtoehtoja kuin etsiä uudet perheelliset kaveritNo onnittelut! Olen tässä viimeaikoina huomannut, että lähes kaikki vähätkin kaverit on hävinneet jonnekkin. Onko lapset ja niiden saaminen varsinkin sellaisille kavereille, joilla niitä ei itsellä ole, niin niin suuri peikko, että perheellisten kanssa ei enää haluta olla yhteydessä? Ja sitten kaikki tuntuu niin saatanan väkinäiseltä. Vituttaa välillä, tänne mie korpeen katkeroidun yksinäni, saatana.
Olen tuhottoman monta kertaa törmännyt elämäni aikana tilanteisiin "ei pysty, vaimo on duunissa, pitää olla pojan kanssa himassa", "lapsi kipee, ei voi" jne jne. Vaikka sitä ei haluta myöntää, vie lapsi elämästä aika rapsakasti spontaaniutta pois.No onnittelut! Olen tässä viimeaikoina huomannut, että lähes kaikki vähätkin kaverit on hävinneet jonnekkin. Onko lapset ja niiden saaminen varsinkin sellaisille kavereille, joilla niitä ei itsellä ole, niin niin suuri peikko, että perheellisten kanssa ei enää haluta olla yhteydessä? Ja sitten kaikki tuntuu niin saatanan väkinäiseltä. Vituttaa välillä, tänne mie korpeen katkeroidun yksinäni, saatana.
No onnittelut! Olen tässä viimeaikoina huomannut, että lähes kaikki vähätkin kaverit on hävinneet jonnekkin. Onko lapset ja niiden saaminen varsinkin sellaisille kavereille, joilla niitä ei itsellä ole, niin niin suuri peikko, että perheellisten kanssa ei enää haluta olla yhteydessä? Ja sitten kaikki tuntuu niin saatanan väkinäiseltä. Vituttaa välillä, tänne mie korpeen katkeroidun yksinäni, saatana.
Vaikka sitä ei haluta myöntää, vie lapsi elämästä aika rapsakasti spontaaniutta pois.
Totta munassa vie! Mutta toisaalta taas hetkenä minä hyvänsä saattaa joutua ajamaan kaasu pohjassa sairaalaan ;)
Meillä on lapset jo tehty, 2v ja 5v. Meinasin vaan, että koskaan ei tiedä mitä sattuu, kun on noiden kanssa liikenteessä. Esim. nyt juhannussunnuntaina tytöltä lähti liukuportaissa käsi kyynärpäästä sijoiltaan ja eikun lasarettiin :D...onnea matkaan. Tsemppiä suoritukseen koko perheelle.
...niin joo, ymmärsin ensin että on oltu syyskylvöissä.Meillä on lapset jo tehty