Paraikaa hoitovapaalla täällä ollaan. Hoitovapaalle jäin loppukeväästä kun avokin äitiysloma loppui ja hän sitten meni töihin. Meillä on suunnitteilla, että poika menee päiväkotiin reilun 2v ikäisenä, joten tuo hoitovapaa "puolitetaan" siten, että avokki jää vuodenvaihteen tienoilla sitten hoitovapaalle siihen asti että kundi menee tarhaan. Tosin, mikäli avokki jostain syystä päättäisikin haluta olla töissä niin olisin kyllä mielelläni tonne tarhaan menoon asti hoitovapaalla.Ilmottaudutaan itsekkin mukaan. Poika kyllä jo 9kk.
Onko kukaan isistä jäänyt lapsen kanssa kotiin? Itse jään vuodeksi puolipäiväkoti-isiksi. Vaimo siis palaa äitiysloman jälkeen töihin ja minä jään hoitovapaalle. Vaimo on lentoemo, joten ei ole töissä lähellekkään 40 tuntia viikossa. Itselle jää viikossa muutama päivä jolloin voin mennä duuniin ja onneksi olen saanut duunit sovittua niin, että voin aina mennä kun lystään.
Pikkasen jännittää miten ton kanssa pärjää. Olen tehnyt koko ajan 12 tunnin duunipäivää, joten pojan kanssa olen ollut liian vähän. Tulee varmaan kovana shokkina Vaikka rahallisesti tulen ottamaan aika pahasti takkiin, niin haluan jäädä kotiin. En oikein muuten kerkeä pojan kanssa olla.
ps. On ne ihan mukavia ;) En olisi ikinä uskonut miten paljon voi johonkin toiseen kiintyä.
Mulle tuntui jotenkin "itsestäänselvältä" jäädä hoitovapaalle, mikäli se avokille vain sopii ja sopihan se joten pantiin homma puoliksi. Mulla on vielä nelisenkymmentä vuotta aikaa painaa duunia ennen eläkettä, joten sitä duunia kerkee vielä tekemään, lapset on pieniä vaan sen hetken. Ja nyt kun muutama kk on takana niin päivääkään en vaihtais!