Pientä lämpöä jo 2,5 viikkoa

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
34
Mistä johtuu kun on ollut 37 lämpöä jo jonkin aikaa???ei mitään muita oireita?salilla ei kykene tekemään mitään...:( :nolo:

Lepää ny ainaki viikko ja kato sitte varovasti reenipuolta. Itellä ollu samantyyppistä joskus, se tosin veny ja veny kun en malttanut huilia. Kun tuli vuosi täyteen ni löydettiin vasta-aineet keuhkoklamydialle.. Onneksi ei pumppu pettänyt.

Keho ilmoittaa , että kropassasi on jotain häikkää kun lämpöilet. Jos ollut pitempään mene lääkäriin niin ottavat verestä tulehdusarvot. Saat ehkä lääkkeitä. Ei kannattane treenata kun on lämpöä eli lepoa niin kauan että olet kunnossa.:thumbs: Varsinkin jos tulehdus on lihaksistossa/nivelissä.

Oletkos tampereelta päin? Täällä on nimittäin tuollaisella kuvauksella oleva pöpö liikkeellä. Ensin 3-4 päivää vähän korkeampi kuume, joka sitten häviää ja pitää pari päivää taukoa ja sitten taas lämpöä.

Luulin itsekin alkuun että on jotain muuta, mutta kun väkeä ympäriltä lakoaa samaan niin pöpöhän tämä. Inhottava tosin, kestää kauan ja treenaamisen voi unohtaa kun olo on sellainen että hyvä kun jaksaa aamulla herätä. Tosin sit välipäivinä kyllä ihan suht hyvä muttei kehtaa treenata kun tulee pian kipeämmäksi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Aika kovan diagnoosin teit noilla lähtötiedoilla. :rolleyes:

Kannattanee käydä jo verikokeissa tuossa vaiheessa, saattaa tosiaan olla joku tulehdus tai vastaava jo menossa.

No emme koskaan saa kuitenkaan tietää. Palstalle satelee kysymyksiä miksi pää kipeä 3 päivää ja miksi äitini lihoo. Koskaan ei kuitenkaan kukaan palaa vastaamaan mikä lihotti äitiä tai miksi pää oli kipeä. ;)

Oletkos tampereelta päin? Täällä on nimittäin tuollaisella kuvauksella oleva pöpö liikkeellä. Ensin 3-4 päivää vähän korkeampi kuume, joka sitten häviää ja pitää pari päivää taukoa ja sitten taas lämpöä.

Luulin itsekin alkuun että on jotain muuta, mutta kun väkeä ympäriltä lakoaa samaan niin pöpöhän tämä. Inhottava tosin, kestää kauan ja treenaamisen voi unohtaa kun olo on sellainen että hyvä kun jaksaa aamulla herätä. Tosin sit välipäivinä kyllä ihan suht hyvä muttei kehtaa treenata kun tulee pian kipeämmäksi.

Mulla oli lämpöä tuon 2-3 päivää, mutta nyt on jo samat menty ilman mitään lämpöjä ja olo on pientä köhää lukuunottamatta normaali. Tuo köhä nyt tahtoo aina jäädä joksikin päivää päälle, menee mulla sitten ajallaan ohi. Toivon tosiaankin ettei tässä enää uudelleen mitään lämpöjä nouse.

lahdesta päin olen.Kyllä vain,pari päivää on hiukan kovempaa lämpöä ja sitten helpottaa,mutta pirun huono olo on/heikottava...veren paineet hiukka korkeella :(

mut lunssaa tää ei ole,ku on jatkunut vaa mut oireita ei oo muun laisia...on uneliaisuutta vaik nukun tarpeeksi ja päähän takaraivon seudulle sattuu miltei päivittäin...

pelottaa vaa että näinköhän nää perhanan kesän aikana tiukasti treenatut tulokset katoo tauon myötä :(

lahdesta päin olen.Kyllä vain,pari päivää on hiukan kovempaa lämpöä ja sitten helpottaa,mutta pirun huono olo on/heikottava...veren paineet hiukka korkeella :(

mut lunssaa tää ei ole,ku on jatkunut vaa mut oireita ei oo muun laisia...on uneliaisuutta vaik nukun tarpeeksi ja päähän takaraivon seudulle sattuu miltei päivittäin...

pelottaa vaa että näinköhän nää perhanan kesän aikana tiukasti treenatut tulokset katoo tauon myötä :(
Lekuriin mars ja heti ;) pukkaa varmaan jonkinsortin tulehdusta(veikataan esim. poskeontelon;)

käyt lääkärissä.lepäilet että saat itsesi kuntoon ja sit vasta kun on ollut pari 3 kuumeetonta päivää sit vasta salille ja aloitat kevyesti. kyl ne tulokset sit alkaa taas palautua.

juhannuksesta asti kipeenä enemmän ja vähemmän taas... arvauskeskuksen lääkärit ei mittää tiä muutako toteavat vaa että viirus ja allergiaa.. ensviikon maanantaille varasin tänää erikoiskeuhko lääkärille ajan jos se sais selvyyttä tähän mun ainaiseen kuume/flunssaan. ei ole tälle vuodelle treeneistä tullu yhtään mitään.

Jos et ole treenannut, niin kyseessä ei voi olla treenin jälkeinen lämpö. Itellä oli ja on ollut usein iltatreenin jälkeen kuumeinen olo, kysyin sairaanhoitajalta terveyskeskuksessa ja sanoi, että lämpö on normaalia treenin jälkeen.

Itsellänikin on ollut vastaavia oireita jo useana menneenä talvena. Lääkärissä on käyty, ja siellä on sanottu että ei sussa ole mitään vikaa. Verikokeet ja kaikki on otettu, eikä mitään ole löytynyt. Oireina siis tosiaan tuo lievä 37+ kuume ja uneliaisuus/voimattomuus. Ja myös minulla "taudin" alussa oireet ovat voimakkaimmillaan, josta sitten hiipuvat terveen ja sairaan rajamaille.

Edellisen lääkärikäynnin jälkeen tuntui kuin lääkäri olisi syyttänyt minua itse keksitystä sairaudesta, ja tämä todella pisti vihaksi. Seuraavan kerran kun tämä ilmiö iskee, aion kokeilla treenata kaikesta huolimatta ja katsoa pahenevatko oireet.

edit. voisi vielä lisätä että nämä kuumeilut ovat kestäneet jopa kuukausia, ja on sanomattakin selvää että paino on pudonnut joka kerta ja tulokset vielä rankemmin.

Lekuriin mars ja heti ;) pukkaa varmaan jonkinsortin tulehdusta(veikataan esim. poskeontelon;)

Eniten ihmetyttää, että miksi ihminen sikuttaa kipeänä töissä meilläkin (tehdään suht raskasta varastoduunia). Eilen sanoin työkaverille, että lähe sinne työterveyteen kun oot tossa kunnossa, ei mitään järkee oo töissä olla kipeenä. No sehän sanoi vain ettei lähde kun ei ole kuumettakaan jne jne. No tänään sitten lähti kun ei mitään jaksanu enää tehdä ja diagnoosi oli korvatulehdus ja alkava keuhkoputkentulehdus. Kannattaa ihan saatanasti treenata tai tehdä vähänkään istumista raskaampaa duunia kipeenä.

Ne eri tulehdukset kun yleensä oireilee sillä pienellä lämmöllä ja heikolla olotilalla.

eilen pystyin taas menee salille ja hyvin meni,mut tänää TAAS se sama olo...no can do!pitää noudattaa ohjeita ja levätä kunnes helpottaa ja sit hissukseen salille...KIITOS kuitenkin neuvoista...pisti joka viesti miettimään...teen johtopäätökset n.viikon tauon jälkeen :)

Suositut

Back
Ylös Bottom