Pientä apua aloittelijalle :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä olen hieman päälle vuoden säännöllisesti 3 kertaa viikossa käynyt salilla pumppaamassa.
Kehoituksesta alkanut nauttimaan palautus juomaa ( Fastin Muscle+) noin 3 kk sitten. Tekniikat on kohtuullisen hyvin hallussa, kiitos ohjaajan :kippis1:

Kaipaisin kuitenkin vinkkejä asioihin kuten mitä lihaksia kannattaa treenata samalla kerralla, kuinka usein viikossa, kuinka monta sarjaa ja sarjojen pituuksia, lihasten palautumisesta ja lisäränvinteista ( mitä suosittelette).

Olen aika aloittelija vielä ja kokeneiden konkareiden neuvot olisi tarpeen :)

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tässä olen hieman päälle vuoden säännöllisesti 3 kertaa viikossa käynyt salilla pumppaamassa.
Kehoituksesta alkanut nauttimaan palautus juomaa ( Fastin Muscle+) noin 3 kk sitten. Tekniikat on kohtuullisen hyvin hallussa, kiitos ohjaajan :kippis1:

Kaipaisin kuitenkin vinkkejä asioihin kuten mitä lihaksia kannattaa treenata samalla kerralla, kuinka usein viikossa, kuinka monta sarjaa ja sarjojen pituuksia, lihasten palautumisesta ja lisäränvinteista ( mitä suosittelette).

Olen aika aloittelija vielä ja kokeneiden konkareiden neuvot olisi tarpeen :)

Jos voimanosto (kyykky, penkki, veto) kiinnostaa, niin esim. seuraava jako voisi toimia

Maanantai
Jalkakyykky + apuliikkeet (jalkoja ja vatsaa)

Keskiviikko
Penkki + apuliikkeet (rinta, selkä, olkapää, kädet)

Perjantai
Veto + apuliikkeet (selkä, jalat ja keskivartalo)

Lauantai
Kapea penkki + apuliikkeet (rinta, selkä, olkapää, kädet)

Apuliikkeet pitää valita yksilöllisesti. Treenin voi jakaa päälikkeiden osalta kausiin vaikka seuraavasti:

4 vkoa: 3-5 sarjaa 8-12 toistoa
8 vkoa: 4-6 sarjaa 4-6 toistoa
4 vkoa: 4-6 sarjaa 1-3 toistoa

Suositut

Back
Ylös Bottom