Pienikokoiset omega-3 kapselit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lexx
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Isovanhemmat on jo aika huonossa jamassa ja tekee pahaa katsoa kun niiden muisti alkaa pätkiä ja homma rupee hyytymään korvien välissä. Ei viittis vaan kattoa sivusta kun toiset muuttuu kasveiksi ja olla yrittämättä auttaa. Eikä omegoista välttämättä ole mitään apua mut monet epäilee että ois, joten kokeilen.

Koitin syöttää SANin fish hässäköitä mutta ovat liian isoja eivätkä saa alas. Oisko kellään tiedossa mahdollisimman pienikokoista omega-3 tabua?

lexx sanoi:
Oisko kellään tiedossa mahdollisimman pienikokoista omega-3 tabua?

Entä nestemäiset kalaöljyt? Tolosen E-EPA:ssa luki _muistaakseni_ että voisi neulalla pistää reiän kapseliin ja puristaa suuhun tms.

Mulla oli kerran käytössä 0.5g kapselit (nyt taitaa olla 1.2g), en kyllä saa kirveelläkään mieleen minkä merkkisiä ne oli. Pitää postata merkki jahka sen muistan.

wiliraj sanoi:
Noi taitaa olla just 1.2g. Eli aika isoja kuitenkin.

1 kapseli:
Energiaa 45kJ / 10,9kcal
nus nus... :D taitaa olla vieläkin isompia laskeskelin tossa taitaa olla lähempänä 1,5g eli pelkkä ravintosisältö on toi!

Tri-omegat on suht pienii.

Tri Tolosen kalaöljy tabut on kans aika pieniä...

wiliraj sanoi:
Mulla oli kerran käytössä 0.5g kapselit (nyt taitaa olla 1.2g), en kyllä saa kirveelläkään mieleen minkä merkkisiä ne oli. Pitää postata merkki jahka sen muistan.

kohtis sanoi:
Tri-omegat on suht pienii.

Taisi olla just toi tri-omega, joita itsellä joskus oli. Eikös ne ole sellaisessa metallisessa pikku pullossa?

lexx sanoi:
Isovanhemmat on jo aika huonossa jamassa ja tekee pahaa katsoa kun niiden muisti alkaa pätkiä ja homma rupee hyytymään korvien välissä. Ei viittis vaan kattoa sivusta kun toiset muuttuu kasveiksi ja olla yrittämättä auttaa. Eikä omegoista välttämättä ole mitään apua mut monet epäilee että ois, joten kokeilen.
Koitin syöttää SANin fish hässäköitä mutta ovat liian isoja eivätkä saa alas. Oisko kellään tiedossa mahdollisimman pienikokoista omega-3 tabua?

Myönnä pois, että itelle haluat kun et saa nieltyä isompia :thumbs:
Omalla kohdalla ainakin yritän mielummin nestemäisenä yms saada tuotteita, koska todella hankalaa hiemankin isompia kapseleita saada nieltyä. Tuo selitys isovanhemmista oli kyllä melko hyvä :nolo:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
wiliraj sanoi:
Taisi olla just toi tri-omega, joita itsellä joskus oli. Eikös ne ole sellaisessa metallisessa pikku pullossa?

Jep.

Kiitokset avuista, koitan paria plajia jos menisi alas. Voipa nuo ite sitten syödä jos ei muuta.

Ite oon ostanut tälläsiä Pirkan Omega-3-kalaöljykapseleita. Ei hirveän hintasiakaan ja ainakin puolet pienempiä kuin ne ns. normaalit kapselit. Mulla on ollu ongelmia just ton nielemisen kanssa. Tuntuu, että niitä isoja kapseleita ei saa kirveelläkään nieltyä..

Heh mulla menee alas vaikka pingispallot, tullu sen verta kaikenmaailman pilsuja nieltyä. Aika härskiä oli niellä kokonaisia valkosipulinkynsiä, kun joskus niitä flunssan pelossa napsin.. kaikkeen sitä ryhtyy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom