Pieni kysymys rasva %

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaunty
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
37
Niin, elikkä kuinka nopeesti arviolta rasva % voi saada laskemaan n. 5% verran? Jos mennään vaikka -400kcla/pvä

Riippuu taas ihan sitten siitä kuinka korkeasta rasvaprosentista lähdetään tiputtamaan.

tyrone sanoi:
Riippuu taas ihan sitten siitä kuinka korkeasta rasvaprosentista lähdetään tiputtamaan.

Ja siitä, mikä on lähtöpaino. Jos verrataan 50 ja 100 kiloisia kavereita, joilla on sama rasvaprosentti, on toisella silti 2 kertaa enemmän rasvaa. :)

Hommaaa hyvä mies ensin lihasta jonku verran lisää. Sitten alat kiristelemään. Mielestäni olisi järkevää asettaa jo nyt tavoite vaikka kesälle. Elikkäs lisää lihaa ja keväällä puottaa rasvat mahollisimman alas. Kelpaa kyllä biitsillä kulkea

kuinkas tuolla rasvapihdeillä mittaatte? se joku sivu oli missä sai niitä laittaa ja se laitos laski sen tuloksen, mutta sivu on kadonnut. muutenkaan en tienny kaikkia niitä ruumiinosia tai "nahkapaikkoja" joista piti mitata ku ne oli lontoonkielellä.
ja sitte että ku noi mittaukset tahtoo olla epätarkkoja...
kun nappaan ihosta kiinni ja laitan pihidit ympärille ja vapautan pihdit niin se pienenee pikku hiljaa se millimäärä siinä välissä...puristanko läskista liiian hiljaa vai pitääkö sen antaa hakea paikkaansa niin kauan kuin se hakee?

Mjoo, tarkotus oiski vetää tossa viel sellanen massa kausi ennen ku alotan ton aerobisen lisäämise, nykynen aerobine on 1-2x viikos 45 - 60min kevyt lenkki, ettei liikaa pääse läskistyy. sen lisäks 3x viikossa puntti.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jaunty sanoi:
No esim mulla rasvat on varmaa joku 17 - 20% mitat 170/62kg.

Kyllä siinä järkevällä dietillä varmaankin jotain 2-3 kuukautta menee. Riippuu toki taas henkilöstä, joillakin rasva palaa helpommin kun taas jollakin toisella. Mutta minäkin suosittelen nyt hankkimaan sitä lihasta kovalla treenillä ja maltillisilla plussakaloreilla ja alota se dietti vaikkapa helmikkuulla 2005, ehtii hyvin kiristelemään kesäksi.

Tylerd sanoi:

Minulla ainakin tämän kyseisen sivun 3-pistemittaus näyttää ihan päin v*ttua. Tuon mukaan mun rasvat on 8,3% :david: Vatsapoimu 12mm, ei ole mahdollista.

Realistisempia tuloksia tällä http://www.assist.co.uk/harpenden/HPSection3b.htm

Taulukko on tarkoitettu 4-pistemittaukseen, mutta itselläni ainakin tulokset ovat paljon realistisempia 3:sta pisteestä (tällä hetkellä jossain 13% tietämillä) mitä Rusty Ironin vastaavat :D

Cryo^ sanoi:
Minulla ainakin tämän kyseisen sivun 3-pistemittaus näyttää ihan päin v*ttua. Tuon mukaan mun rasvat on 8,3% :david: Vatsapoimu 12mm, ei ole mahdollista.

Taulukko on tarkoitettu 4-pistemittaukseen, mutta itselläni ainakin tulokset ovat paljon realistisempia 3:sta pisteestä (tällä hetkellä jossain 13% tietämillä) mitä Rusty Ironin vastaavat :D

Molemmissa edellisissä on se vika, että rasvaprosentin laskemisessa ei käytetä painoa vaan ikää. Veikkaisin, että ikää käytetään arvioimaan ruumiin rasvattoman massan määrää. Veikkaisin, että kaava aliarvioi rasvattoman massan, jos kyseessä on treenaava henkilö.

Cryo^ sanoi:

Toi postaamani linkki on kyllä 7-pisteen mittaus, ja sain sillä itselleni likimain saman tuloksen mitä Jackson-Pollocin menetelmällä missä mitataan kolmesta pisteestä. Eikä noita itse mittaamia tuloksia mun mielestä voi koskaan rinnastaa esim. Hakalan Juhan tai muun vastaavan "pro-mittaajan" saamiin lukuihin. Tai vaikka kuinka olis kaveri avustamassa mittausta niin mitä luultavimmin se kaveri ei kuitenkaan ole kovin ammattitaitoinen mittaaja. Mun mielestä toi seitsemän pisteen mittaus antaa helvetin hyvin suuntaa siitä mihin ollaan milloinkin menossa kunhan tekee mittauksen aina itse ja samaa kaveria apuna käyttäen. Ja rasvaprosentteja on kuitenkin niin monta kun on mittaajaakin....

Nooh, nyt vkl:na saan kyllä taas palautusjuomaa uuden 1,3kg pussin ja 900g pussin yö protskua, sitte siihe päälle viel paljo ruokaa, ni siin menee se kk pari et jauhot loppuu, kyllä siin kerkee massaaa saamaan varmaa, mutta aion käydä silti 1-2x 45 -60min lenkillä sillä aika välillä.

hmm...

No tuossa niitä kommentteja tulikin.

Itse olen luonnostani aika hoikka, mitat 177cm/69kg(heittelee 69kg-71kg) 6% ja risat rasvaprosentti, joten en voi oikein "pro" neuvoja antaa.
Huippu sadanmetrin juoksijoilla on keskimäärin 7% rasvaprosentti.

kyllä noihin tuloksiin tulee ihan muutamassa kuukaudessa, jos vain haluat, kuten kommenteissa näkyikin.

Omalta osalta vielä, ei yhtään alkoholia, ei jälkiruokia, ei makeisia/suklaata.

Juot ateriankorvikkeita ja syöt vähärasvaista ruokaa sen verran ainoastaan, että vatsa ei huuda nälkää, perinteisesti kalaa ja nahkatonta kanaa, lisäksi on olemassa oikeanlaisia rasvanpolttaja tabletteja mitä myydään "Leaders" taikka "weider" jne liikkeissä. Ehkäpä n.tunti squashia taikka uimista 2 kertaa viikossa punttiksen äärellä? Ja tietysti vanhan kunnon jyrkässä kulmassa tehdyt vatsalihasliikkeet kädet niskan takana.

Ja ei sellaista varmasti olekaan kuin iisi biisi. Halua vaan, kyllä pääset tuloksiin :thumbs:

Juups, ei mulla ton massan kanssa ole niin kiire, mielummi oikestaa reenaan pidemmän aikaa nii et 3x viikos puntil ja 1-2x viikos 45 - 60min kevyt lenkki ja sitä massaa pikku hiljaa lisää.

ant sanoi:
Ja tietysti vanhan kunnon jyrkässä kulmassa tehdyt vatsalihasliikkeet kädet niskan takana.

Tuoko auttaa rasvanpolttoon?

ant sanoi:
No tuossa niitä kommentteja tulikin.

Itse olen luonnostani aika hoikka, mitat 177cm/69kg(heittelee 69kg-71kg) 6% ja risat rasvaprosentti, joten en voi oikein "pro" neuvoja antaa.
Huippu sadanmetrin juoksijoilla on keskimäärin 7% rasvaprosentti.
Oot siis aina kutosen rasvoissa?? Taitaa olla :anssi:

Suositut

Back
Ylös Bottom