Pieni kysymys rasva %

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaunty
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
"lol"

DoDo sanoi:
Oot siis aina kutosen rasvoissa?? Taitaa olla :anssi:

Ei en ole aina ollut 6%, kun aloitin 3v sitten treenaamisen minulla oli n.11%.

Taaskaan en ollut epäselvä, jos olen hoikka ei tarkoita, että aina ownaan 6% :thumbs:

Viimeksi muokattu:
Jaunty sanoi:
Niin, elikkä kuinka nopeesti arviolta rasva % voi saada laskemaan n. 5% verran? Jos mennään vaikka -400kcla/pvä .

Jaunty sanoi:
No esim mulla rasvat on varmaa joku 17 - 20% mitat 170/62kg.

Eli noin 3 kg rasvaa pois ---> noin 21000 kCal / 400 kCal = 52 päivää

Do'h!

Okei, nyt myönnän olleeni hölmö, mutta vain tällä kertaa. :nolo:

Eli haluat pudottaa pois 5% rasvaprosentista, mutta et 5%'iin, JUST niin.

Uskon että siihen pääsee tolla tyylin mitä muzzi sanoi, n. 21000 kCal/400 kCal--> 52 päivää

jep jep

Noniin... aattelin tälläse välipostauksen vaan tehä tässä. Mitat nyt about 172cm/ ~70kg ja nyt alko vielä sunnuntaina krea kuuri, että sais irti kaiken mahollisen ja tarkotus ois vetää helmikuun loppuun asti täysillä ja massapainoisella reenillä, rasvat on pysyny siinä samas haarukas 17-19% tj. Mutta tuleeko liian kiire kiristellä kesäksi jos alotan tossa maaliskuun alussa aerobisen 2-3x viikossa 8-10km juoksu lenkki, vkl aina käyn tyhjään vatsaan sitte aamusta juoksemassa. + puntit 3x vko.

no kiitettävästi on paino noussut ainakin kolmessa kuukaudessa jos tuo nyt on sitte sitä tiukkaa lihasta :)

No varmaan semmoset 5-6kg tullu lihaa, läskiä ehkä se 2kg tai jotain semmosta. Kuitenkaan peilin edessä ei hirveesti huomaa että maha ois kasvanu sitte alkupisteen, mutta vähän kuitenkin. Nyt vaan täysillä vielä 1 ½ kk
:hyper: :whip:

Ja edelleen, tuleeko liia kiire kiristellä sit jos alottaa siin maaliskuun alussa?

Kovaa vauhtia on lihaa tullut, saattaa olla osa tuostakin nestettä...
ei tuu kiire jos et sössi ihan täysin, itse tiputin rasvat 18%:sta nykyiseen 12,6%:iin kahdeksassa viikossa ihan vaan lisäämällä proteiinin ja luonnollisesti pienentämällä hiilihydraattien määrää... (kaloreita laskematta). mut jos vaan viitsit niin kannattaa panostaa sen verran että lasket kaloreiden määrän et menee varmasti miinukselle. tsemiä! :thumbs:

Jeps, on tota nestepöhöö jonkun verran tullu varmasti kun tuo maha kuitenkin vähä pullottaa, mutta siihenkin varmaan vaikuttaa kreatiini jonku verran. Mutta kuhan semmoset 5kg sais rasvaa pois ni ois iha ok varmaan.

Mietin tässä alustavasti valmiiks dietille jotain ja ajattelin jotai tämmöstä:

Aamupala: 2 ruisleipää, päällä kinkkua, vähän voita/ei ollenkaan, 1prk ehrmanin rahkaa (250g) ja lasi maitoa/vettä

Koulunruoka siinä 10:30 mitä sitten sattuu olemaan.

13-16:00 kotiin päästyä purkki rahkaa + 100g raejuustoa

18:00 kotiruoka (yleensä kanaa,kalaa, lihaa)

20:00 pari leipää, maitoa/vettä

22-23:00 iltapala: Purkki rahkaa, 100g raejuustoa

En sit tiiä tarkallee paljonko tost kertyy mitäkin, mutta protskuja ainakin se 140-150g (ja en tiedä onko toi muutenkaan hyvä?) ehkä ois parempi pistää illlalle vaa tonnikalaa että välttyy hiilarit iltapalalta ? Jos halutte pistää jotai ruoka valiota dietille, niin ois iha jees. mitat on tod. näk. sillon maaliskuun alussa jotain 72kg/172cm ja kotoolta löytyy aina: rahkaa,raejuustoa, tonnikalaa, leivät, maitoa... (ajattellen noit välipaloja/ilta ja aamupalaa.

Kiitos etukäteen jo vastaaville. Pistäkää vaa karkeet kommenttia =D

En jaksa/osaa kommentoida tota ruokavaliota pahemmin.. muille se. Itse en raskisi lähtä tommoselle ruokavaliolle.. kuihtuisin päivässä ja reenienergia ois varmaa aika maassa, off season 24/7 :kuola: vaikka hyvät rasvat itellä onki :)

Sen vaan sanon että sehän on ihan sama mitä painaa jos peilikuva miellyttää. Ja huomaa että 7kg on tullu painoa mutta enpä minä tästä yhtään sen paskemmalta näytä joten sama paljonko siitä on rasvaa? :P Näin se pitäs kattoo eikä mittailla rasvaprosentteja.. tietenkin joillekki se on tärkeetä että on tosiaan ne 10-12 rasvat, mutta jos peilikuva miellyttää itseä ni ei oo pakko laihduttaa :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Juuh... mutta siis kun oli sitä läskiä jo aloittaessa, mutta päätös oli se että 4-5kk massaa vaa lisää sen mitä irti saa ja kerralla sit läskit pois.

Kyllä tota läskiä se 5kg pitää saada pois tai jotain siihen suuntaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom