Pienet kädet!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
39
Onko jollain muulla sama tunne, että omat kädet on kuin virkkuukoukut muihin verrattuna? Omat käteni on aina ranteesta asti kämmeniin niin onnettoman pienet, että pikkutytötkin nauraa. Ja eniten vituttaa se ettei käsien kokoa voi kasvattaa :wall:

Kuinkasmoni muu omaa mielestään LIIAN pienet kätöset.

Ja oisko jollain mitään keinoa niiden ranteiden ja forkkujen kasvattamiseen, muutakin kuin runkkaus käsipainoilla :hyper:

Itselläni on liian lyhyet kädet.

Tosin pienistä kämmenistä on se hyöty, että forkut saa näyttämään helpommin isommalta. :D

On minullakin ainakin "suht" pienet kämmenet, samoin jalat. Ruumiinrakenteeni on muutenkin kevyehkö, nilkat, ranteet sun muut nivelet on myös todella ohuet, siks ne saattaa joskus oireillakin. Semmosta se vaan on. Turha itkee jossei miellytä. Ei auta. Deal with it. Tai no, ehkä jos kämmenen lihaksia jotenkin reenais vuosikaupalla niin ehkä marginaalisesti kämmenen lihakset kasvaisi siinä samalla, mieleeni tulee Lee Priestin friikki-lihas sen kämmenessä, mitä se esittelee siinä videolla...

No, en sitten tiiä kumpi ois pahempi, kun mun kädet on ainakin keskikokoa suuremmat, ja niistä olen sinänsä aika ylpeä:nolo:. Niin kylläpä näyttää tyhmältä sekin, kun on isot kädet ja ranteet aivan mitättömän pienet.

IMHO

Minulla on pienet kädet ja niissä nakkisormet. Saisi olla ainakin sentti lisää pituutta sormissa niin saattaisi tankokin pysyä helpommin käsissä. Hyvin on auttanut se kun on muuttanut otettaan tangosta niin pysyy hieman suuremmatkin painot otteessa.

Miulla on naiseksikin pienet kätöset. Niin, ja lyhyet sormetkin, niin että pitävä ote saattaa olla hankala saavuttaa isoissa painoissa. Harrmittaa joskus niin vietävästi, koska joskus olisi halua osallistua johonkin vahvanainen-kisaan. Mutta pitäisi katsoa sellainen kisa, jossa ei ole farmarikävelyä lajina.

Juu itekkin omaan pienet kädet muuhun ruumiiseen verrattuna (ainakin mielestäni) sitten kun siihen yhdistetään vielä kohtuullisen hyvin reeniä vastaan ottavat olkapäät ja se ettei hauiksissa ole huippua ollenkaan niin yhtälö on lannistava. Lyhyt olkavarsi ja suht pitkä kyynärvarsi :curs:

Pyrkiny noille käsille keksimään jos jonkinlaista reenitapaa että ne kasvaisiva mutta kun ei...muu kroppa vastaa reeniin kyllä hyvin.

Nooh, ongelma se on tämäkin. Kämmenet isot, samoin kuin sormet. Kädet kaikenkaikkiaan pitkät kuin nälkävuosi ja tuntuu että paksuutta ei tule edes vahingossa.

Kämmeniä ja sormia en pienempiin vaihtais, mieluummin miehen kädet kuin lapsen.

Tyttöystävä aina vertasi kämmeniään omiini ja luuli että hänellä on miehekkäät kädet. Sitten se oli vertaillut jonkun toisen kanssa ja tuli sanomaan ettei hänellä olekaan miehekkäät kädet vaan minulla naiselliset. :nolo:

Tästä on jo aikaa. Toivottavasti kouriin on tullut miehekkyyttä. Känsiä ainakin treenin myötä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on todella lyhyet sormet ja ne kyllä kieltämättä haittaa vähän otetta tangossa, siis esim. mavessa. Oonkin vaan suosiolla käyttänyt vetoremmejä jos vähääkään alkaa ote lipsumaan.

Sumu sanoi:
Nooh, ongelma se on tämäkin. Kämmenet isot, samoin kuin sormet. Kädet kaikenkaikkiaan pitkät kuin nälkävuosi ja tuntuu että paksuutta ei tule edes vahingossa.

Kämmeniä ja sormia en pienempiin vaihtais, mieluummin miehen kädet kuin lapsen.

Haista paska! Tota just tarkoti, mulla on just noi lapsen kädet, eli pienet kuin mitkä Ranteet ja haban yms saa treenattua isoiks, mutta milläs treenaat käsiä?

Vast: ET MILLÄÄN! :itku:
Ärsyttää jo muita mihekkäästi kätellessäkin, kun puristusvoimaa olisi jos toisen käsi olisi omankokoinen, mutta kun ei saa edes sormia ympärille tarpeeksi :david:

Kämmenet on ku lapiot mutta sormet on ku jotku prkleen prinssinakit...

Manala sanoi:
Haista paska! Tota just tarkoti, mulla on just noi lapsen kädet, eli pienet kuin mitkä Ranteet ja haban yms saa treenattua isoiks, mutta milläs treenaat käsiä?

Vast: ET MILLÄÄN

Väärin! Tee töitä. Katoppa vanhempia ukkoja, jotka on ikänsä tehneet fyysistä työtä, niin johan on hirveet käjet.

Itelläni on aina ollut suht normaalinkokoinen kämmen jossa normaalia pitemmät sormet. Ote pitää hyvin. Ennen kuin täytin 16v oli kädet vielä aika naisellisen malliset, vaikka leukoja, dippejä ja taistelulajeja olikin tullut harrastettua. Sitten kun aloin rautaa vääntämään kunnolla, niin huomasin että vaikka pituuskasvu oli jo pysähtynyt, niin hartioihin ja rintakehään tuli ihan selvästi leveyttä. Toinen asia mihin kiinnitin huomiota, oli että käsien luustossa alkoi tapahtua paksuuntumista. Ranteet paksunivat ja kämmenissä alkoi olla "työmiehen" piirteitä.. Rystysten välit levenivät ym. En tiedä olisinko kuitenkin saanut leveyttä, vaikken olisi puntannut. Monestihan nuorilla jätkillä tulee ensiksi pituuskasvu ja sen jälkeen se leveys.

Aiemmin luulin, että punttaamisella voi vaikuttaa vain lihaksistoon, mutta huomattuani selvää kehitystä luustossa tajusin että punttaaminen vahvistaa myös luita. Eikös punttien nostelua pidetä aika hyvänä keinona estää osteoporoosia?

Varmasti myös perintötekijät vaikuttavat (ehkä eniten) siihen, miten tulee skrodeutta, mutta luulen että treenikin vaikuttaa. Tietysti parempi jos aloittaa nuorena punttaamisen, niin silloin kroppa sopeutuu kaikista parhaiten siihen.

Mulla on lyhyet nakkisormet. Kundikaverilla taas on pienet ja sirot kädet, reilusti isommat ku mulla kummiski. Pohkeet sillä on taas huomattavasti kaposemmat ku mulla! Mie ku oon muutenki vähä korstorakenteinen ja kundi vähä sirompi (semmonen tyypillinen hintelä ollu joskus... ennen reenailua ja minun tekemiä ruokia). Sillä on sellanen sormienvahvistus laite eikä se anna mun käyttää sitä ku pelkää että mulle tulee khamalat paksut sormet... Plah. eip äollut tässäkään viestissä järkeä.

Oon kans sitä mieltä, että kaikki ne joilla on kapeet ranteet ja sääret sais olla tyytyväisiä, koska saa lihakset paljo helpommalla näyttämään isommilta..=)
Itelläni taas paksut polvet.. ranteet ym. on paljo vaikeempaa saada lihaksia "kauniiksi"
Näyttää aina semmoselta voimannostajalta vaikka kehonrakennus/fitnestä harrastan:(
Tietysti onhan siinä se, ettei paikat välttämättä kestä niin hyvin mutta ulkonäkö ennen kaikkea;)

Mittoja kehiin! Ranteesta keskisormen kärkeen, ranteen ympärys jne...Kaikki on kuitenkin nii suhteellista, mikä toiselle on iso voi toisesta tuntua pikkuruiselta,tai jotain.

Kime76 sanoi:
Väärin! Tee töitä. Katoppa vanhempia ukkoja, jotka on ikänsä tehneet fyysistä työtä, niin johan on hirveet käjet.

tää on harvinaisen totta! vaikka muuten patut eivät olisi paksurakenteisia niin kämmen ja sormet ovat saatanan suuret :eek:

jossakin se fyysinen työ näkyy...

Suositut

Back
Ylös Bottom