Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kime76 sanoi:Väärin! Tee töitä. Katoppa vanhempia ukkoja, jotka on ikänsä tehneet fyysistä työtä, niin johan on hirveet käjet.
Nipsu sanoi:Tässä on 190cm 80kg ja kädet on kylminä 34.5cm eli narut parempaan suuntaan ollaan menossa: muutamassa kuukaudessa tullut yli sentti lisää..
Nipsu sanoi:Tässä on 190cm 80kg ja kädet on kylminä 34.5cm eli narut parempaan suuntaan ollaan menossa: muutamassa kuukaudessa tullut yli sentti lisää..
Yeah sama juttu! Faija rutistellu suksipareja yhteen sen 30vuotta ni voitte kuvitella millaset lapiot sillä on! Tuon fyysisen työn tuoman koon oon kyllä huomannu ja sen takia anoinkin kesä-duunia mettä/kivityöhön :D vittu että oon spede! :thumbs:Mige sanoi:Juu, no sama juttu.. Mun faija on ikänsä tehny ruumiillista työtä jaukko on laiha mut jumalauta sitten ne sormet ja kämmenet.. yliluonnollisen vahvat ja suht kookkaat..
Manala sanoi:Samoinhan se on just paljon jalkoja käyttävillä. Vilkaskaas sen suomalaisen Thaikun jalkoja mikä Jomhodko se oli? Aivan mielettämät pohkeet, vaikka muuten sellanen kumoon puhallettava. :5:
Nosto.
Tälle aiheelle kun on topiikki jo olemassa, niin turha sitä on uutta tehdä. Mutta siis, otsikko kertoo ongelman. Kädet, kämmenet ja sormet, ovat kuin nelivuotiaan pikkuprinsessan. Rupeaa näyttämään jo hölmöltä kun kyynerpäästä ylöspäin alkaa muotoa jo olemaan ja nyt on vielä forkutkin kasvussa. Voiko tuolle mitään, lihaksia kun alueella tuskin on.
Tämä kun on yksilöllistä, mutta luulisi näillä geeneillä näyttävän joltain muultakin kuin pikkutytöltä. Isällä kädet ovat normaalikokoiset ja äidinkin muistuttaa lähinnä sumuvuorten gorillaa.