Pienet kädet!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eihän sille nyt mitään voi jos on vaan luonnostaan pienet kämmenet+sormet. Tuskin ne merkittävästi siitä tulee kasvamaankaan.

Mulla on isot ja voimakkaat kädet. Tyttöystävän kädet on varmaa 1/4 mun käsien koosta

Kyynerpäistä eteenpäin kaikki on pientä, kuin pienellä pojalla. Forkku olematon, ranteen ympärys 15,5 cm, keskisormella pituutta 6,7 cm ja peukalolla 3,8cm. Sormien pituudet mittasin tökkäämällä viivoittimen sormien väliin. Kiva mavettaa kun tankoa pitää aina pidellä sormenpäillä.
110kg maasta myötäotteella! :whip:

Kyllä on ärsyttävää tämä ku on nii pienet kädet ku vertaa muihin. Peukalon ja etusormen väli 15 cm... Perkule :D sitte ranteet taas on normaalia isommat ja vahvemmat, tyhmän näköstä ku yli 20 cm ranteet ja pikku käpälät :D tosin nyt dietillä onneks pieneni pikkusen ranteen paksuus nii ei oo enää nii hassun näkönen.

Itketään ja hävitään yhdessä tästä maailmasta pienten käsiemme kanssa.

Kuulkaas nyt. Se on reenin puutetta jos ei painot pysy kädessä tai sormissa ei ole tarpeeksi voimaa. Sen takia lähdenkin kohta puristelemaan painoja puntille.

Mä nostan mun (liian pienen) käden ylös ja ilmoittaudun joukkoon. Sormet on lyhyet ja ohuet ja ranteetkin pelkät tikut. Monilla naisilla on isommat kädet. Vittu!

Orangin kädet meikäläisellä. Pituutta vain 182 mutta syliväli jtn. 195 ja kämmenet on kun lapiot. Kämmenosa leveä, sormet pitkät ja laihat. Helvetin tyhmän näköstä kun ranne on puolestaan aika ohut. Mutta mave se sujuu ja tangot pysyy hyvin näpeissä :D

Kyynerpäistä eteenpäin kaikki on pientä, kuin pienellä pojalla. Forkku olematon, ranteen ympärys 15,5 cm, keskisormella pituutta 6,7 cm ja peukalolla 3,8cm. Sormien pituudet mittasin tökkäämällä viivoittimen sormien väliin. Kiva mavettaa kun tankoa pitää aina pidellä sormenpäillä.
110kg maasta myötäotteella! :whip:

Niinpä, niinpä :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom