Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Ite en muista että olis ollu kovinkaan kummia luuloja mutta ennekuin ala-asteella pääsin lukemaan Kallea ja Jallua niin luulin että pimppireikä olisi kätevästi naisten karvakolmion keskellä, sehän olis ollu kätevä paikka puikottaa :D

Parilla nuoremmalla kaverilla oli tosin jotain uskomuksia.. toinen väitti että lapset tulee persereijästä, ei auttanu vaikka kuin yritin selittää.. oli kuulemma kysynyt äitiltään että mistä hän (kaverini) oli syntynyt .. äitinsä oli vastannu että perseestähän sie oot tullu :)
Toiselle kaverille oli järkytys pimpsan ulkonäkö, eka kertaa kun lehestä näki millainen on levitetty lompsa niin ilme oli kauhunsekainen että "tuoko se pillu on, hyi helvetti" .. noh, hyvä että näki lehestä eikä vasta ensikoitoksellaan :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luulin myös, että kaikki ei-terveellinen syötävä (mm. kivet ja styroksi :eek: ) tulee huomaamatta navasta ulos. Onneksi sain selville aika pian, ettei asia ihan niin olekaan (vois muuten olla ulkomuoto vähän erilainen tänä päivänä :)).

a) Luulin et TÄSSÄKIN talossa on ennen asunut 'Friedman', eikä nimeä ole keretty vaihtaa...
b) Kekarana huudeltiin aina kovaan ääneen, et nyt pidetään orgiat (siis miekka & jousipyssy leikkien jälkeen, mikä lie louhikäärme tapettu :))
c) Jos järvessä ei ui pintaa pitkin, niin tappajahauki nappaa varpaasta
d) Pitkään luulin että mummo on "vaan mummo", ilman sen kummempaa linkkiä esim. omaan äitiini :)

Luulin, että poliisi voi pidättää kenet tahansa, koska tahansa ja viedä vankilaan.

Joskun 6.-luokalla mietittiin kuumeisesti kavereitten kanssa onko kyseessä orgasmi vai organismi.

Allah sanoi:
Luulin myös - joka tänä päivänä on suosittu sarkasmin aihe - ettei naisien tarvitse käydä paskalla.

Täh? Pitääkö niiden oikeasti käydä? :eek:

Luulin, että pelaajat jatkavat peliä esimerkiksi SM-liigassa, kun tulee mainoskatko. Hoksasin vasta joskus 15 vuotiaana, että eihän ne pelaa mainoskatkon aikana...

Luulin myös pitkään, että KAIKKI poliisit ovat hyviä ja oikeudenmukaisia ihmisiä, koska he ovat poliiseja ja valvovat lakia. Huomattava osahan noista tuntuu olevan korruptoituneita ja harjoittavat rikollista toimintaa (onneksi ei Suomessa tai EUn alueella).

itsjustme sanoi:
a) Luulin et TÄSSÄKIN talossa on ennen asunut 'Friedman', eikä nimeä ole keretty vaihtaa...
b) Kekarana huudeltiin aina kovaan ääneen, et nyt pidetään orgiat (siis miekka & jousipyssy leikkien jälkeen, mikä lie louhikäärme tapettu :))
c) Jos järvessä ei ui pintaa pitkin, niin tappajahauki nappaa varpaasta
d) Pitkään luulin että mummo on "vaan mummo", ilman sen kummempaa linkkiä esim. omaan äitiini :)

eiks toi C muka pidä paikkaansa, mä uskon vielki noin :D

Ja mä luulin ennen ensimmäistä lätkämatsiani, että hallissa on samanlainen selostaja kuin telkkarissa. Järkytys olikin sitten suuri, kun kukaan ei selostanut.... Mertaranta oli muuten mun ehdoton idoli siihen aikaan. Ja seuraava järkytys mulle oli Antsan ulkonäkö.

Luulin, että Matista ja Teposta se vaaleampi on Matti ja toinen Teppo sillä perusteella, että se kaljuuntuva oli jotenkin hölmömmän näköinen, ja Teppo on hölmömpi nimi kuin Matti. Oikeasti se on toisinpäin, Todisteet: http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.yle.fi/linnanjuhlat/2004/galleria/ci/out/117.jpg&imgrefurl=http://www.yle.fi/linnanjuhlat/2004/galleria/index5.html&h=333&w=221&sz=20&tbnid=ZmgQQl2v8HDY9M:&tbnh=115&tbnw=76&hl=fi&start=1&prev=/images%3Fq%3Dmatti%2Bruohonen%26svnum%3D10%26hl%3Dfi%26lr%3D

Luulin että taajama -liikennemerkin jälkeen alkaa alue, jossa voi joutua linnaan, ja taajama päättyy -liikennemerkin jälkeen tietenkään ei. Jostain syystä se kaupungin siluetti näytti minusta linnanmuurilta.

Kaveri kertoi joskus, että oli lapsena luullut, että miesten pallit ovat täynnä kusta - siis kusi varastoituu niihin.

Kun olimme seiskalla eräs toinen kaverini kirjoitti minulle "fantasian", jossa seikkailin ysiluokkalaisen pojan kanssa. Jutussa poika kosketti minua vahingossa koulun ruokalassa ja laukesi. Ei siinä vielä mitään, mutta poikaparka ei voinut lopettaa laukeamistaan. "Siltä tuli ja tuli ja tuli ja lopulta se joutui menemään kotiin hakemaan siteen, kun siltä tuli niin paljon. Ei se kehannu terkkarille mennä." Juttu meni minuunkin niin täydestä, että voin sanoa, että luulin, että oikein kiihottuneilta pojilta tulee spermaa samaan tapaan kuin tytöiltä verta kuukautisten aikana. :nolo:

Rarum sanoi:
... että luulin, että oikein kiihottuneilta pojilta tulee spermaa samaan tapaan kuin tytöiltä verta kuukautisten aikana. :nolo:

No tuota... mitenkäs paljon sitä tulee....? :hyper: :rolleyes:
"Edelleen uskon/luulen, että...?" ;)

dear_a sanoi:
No tuota... mitenkäs paljon sitä tulee....? :hyper: :rolleyes:
Ööh siis jos on oikein "kiihottunut poika" niin spermaa tulee monta päivää?? ;)

Luulin, että on vain 2 kieltä. Suomi ja englanti. Luulin että kaikki amerikkalaiset on neekereitä.

Fatso sanoi:
Ite en muista että olis ollu kovinkaan kummia luuloja mutta ennekuin ala-asteella pääsin lukemaan Kallea ja Jallua niin luulin että pimppireikä olisi kätevästi naisten karvakolmion keskellä, sehän olis ollu kätevä paikka puikottaa :D

Luulin just samaa! Aattelin jo että eikö mulla ollut mitään uskomuksia kersana, mutta tuo oli.

Koulussa luulin että kaverit puhuivat koko ajan kynän teroittimesta.
Sana jäikin niin hyvin mieleeni että kerranpa pyysin luokanvalvojalta terskaa lainaksi :david:

ja luokanvalvojakin kun sopivasti vanha äijän käppyrä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom