Mä luulin et se seikka, miksi kengät kuluvat aina "sisäteristään" enemmän kuin ulkoreunoistaan johtuu siitä, että maapallo tosiaan on pyöreä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MissEvilEve sanoi:Luulin että jäykkäkouristus-rokotetta annettaessa koko vartalo jäykistyy ja tärisee horkassa, saa kramppeja ja kuola senkun vaahtoaa suusta. [Tämänkin tiedon kertoivat vanhemmat balettikoulun oppilaat jotka myös kertoivat että jos näin käy niin terveydenhoitaja heittää viltin päälle ja sammuttaa valot jolloin joutuu tärisemään ja kouristelemaan yksin pimeässä huoneessa]
Luulin että huora tarkoittaa samaa kuin tyhmä. [Käytin tätä kerran julkisella paikalla sanoen äidilleni leikkisästi ' voi vitsi kun sä oot ihan tommonen huora ' tarkoituksena oli 'hömppä' tms kiltti sanonta. Äitini kyllä nopeasti kertoi mikä on asian oikea laita... Olin 8v]
MissEvilEve sanoi:Luulin että huora tarkoittaa samaa kuin tyhmä.
No mäkin jatkan OT:tä sen verran, että ei tuo nyt mun mielestä mikään tyhmä oletus ole, kyllä mun mielestä yläasteikäinen (13-15) on liian nuori harrastamaan seksiä. Ihan kersojahan ne on. Itse olisin ollut järkyttynyt jos oma pikkusiskoni olisi tuossa iässä jo sekstaillut. Tai sitten oon itsekin ihan deivid enkä vaan edelleenkään tiedä että se paneskeli ympäriinsä kuin kani Tosiasia vaan taitaa olla nykyaikana että kyllä ne pennut kaiketi noin nuorena jo aloittavat:( Siinä 16v. ja ylöspäin alkaa jo olla mun mielestä parempi ikä tuollaisiin touhuihin, silloinkin vielä monet on kyllä aika hemmetin pihalla henkisesti.Eleonoora sanoi:Mut jos vähän mennään OT:n puolelle, niin 18-vuotiaana olin satavarma, ettei yläasteikäinen siskoni harrasta seksiä.
Samaa mieltä...ei tarvi kuin vilkaista tuota Demi-foorumia, niin huomaa kuinka tietämättömiä seksistä nuoret ovat. Kaveri on duunissa Naisten sairaalassa, ja kertoi, että siellä tehdään paljon abortteja "yleisenä ehkäisykeinona" semmosille 11-15-vuotiailleRowena sanoi:No mäkin jatkan OT:tä sen verran, että ei tuo nyt mun mielestä mikään tyhmä oletus ole, kyllä mun mielestä yläasteikäinen (13-15) on liian nuori harrastamaan seksiä. Ihan kersojahan ne on. Itse olisin ollut järkyttynyt jos oma pikkusiskoni olisi tuossa iässä jo sekstaillut. Tai sitten oon itsekin ihan deivid enkä vaan edelleenkään tiedä että se paneskeli ympäriinsä kuin kani Tosiasia vaan taitaa olla nykyaikana että kyllä ne pennut kaiketi noin nuorena jo aloittavat:( Siinä 16v. ja ylöspäin alkaa jo olla mun mielestä parempi ikä tuollaisiin touhuihin, silloinkin vielä monet on kyllä aika hemmetin pihalla henkisesti.
MissEvilEve sanoi:--Tästä kostoksi nörtti-Jopi tempaisi HB:n lyijykynän käteensä ja löi sen polveeni pystyyn jossa vieläkin muistona ihon alla katkennut lyijykynänpää.--
Luulin pitkälle teini-ikään että tuon porukan nimi oli Nuoret Potkat ennenkuin joskus osui tekstimuodossa silmiin.Ultimecia sanoi:...jonka muksut kävi nuorten kotkien leireillä...
Siinäpä olisi porukoilla ollut miettimistä, kun olisit joku päivä saapunut himaan kortsu poskessa. :Dlazki sanoi:-- Luulin kondomien olevan jotain karamellintapaista.
Mä luulin muuten ihan samaa! Kerran serkun kanssa suunniteltiin reissua Kiinaan, mut eihän sitä sit varmaan päästy puolta metriä syvemmälle. :DTähtityttö sanoi:Luulin, että jos kaivan tarpeeksi syvälle maahan tunnelin, päästään Kiinaan sitä pitkin
PunttiOskari sanoi:Pienempänä luulin, että kaikki rasismi johtuu vain ennakkoluuloista ja että rasismiin syyllistyy vain pilottitakkiset kiljuskinit. Luulin, että neekerit on ihan yhtä kunnollisia kuin tavalliset suomalaiset eikä heidän vieroksunnalleen voi olla mitään perusteita. Myöhemmin tutustuin rikos- ym. tilastoihin ja Helsinkiin muuton myötä myös suomineekereitten arkikäytökseen. Tajusin, että ehkä he ovat osin myös itse syypäitä kaikenlaiseen vieroksuntaa eikä ennakkoluulot olleetkaan ihan tuulestatemmattuja.