Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Mä luulin et se seikka, miksi kengät kuluvat aina "sisäteristään" enemmän kuin ulkoreunoistaan johtuu siitä, että maapallo tosiaan on pyöreä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus ala-asteella luulin käteenvedon tarkoittavan toisella kädellä toisen käden vetelemistä. Ihmettelin jopa kovaan ääneen ja kerroin miten asianlaita on, kun kaverit joskus näin sanoivat.
"Mitä ihmeellistä on muka käteen vetämisessä" *havainnollistavaa toisen käden riuhtomista*

SIT joskus tajusin.

Näiden tapahtumien aikoihin olin about 6v. Luettiin Aku Ankasta, että maapallon keskipisteessä on tosi kuumaa, joten eipä muuta kuin lapio käteen ja kaivamaan. Joku 40cm kuoppa me taidettiin saada aikaiseksi, mutta suggestion voima on ihmeellinen; kun avojaloin seisottiin siinä kuopassa niin jo vain kaikista "tuntui" että on siellä lämpimämpää.. :D

Ja valistuneemmat kertoivat, että lapset kasvaa "siemenistä, jotka laitetaan äidin mahaan." Satuinkin löytämään pihanurmikon siemeniä autotallista, kourallinen mukaan ja ehdottelemaan naapurin tytölle että napa esiin, pistetääs mukulaa tulille. Ei ne siinä navassa pitkään pysynyt, onneksi lannistuin vastoinkäymisestä enkä alkanut tunkemaan niitä muihin onteloihin.:)

MissEvilEve sanoi:
Luulin että jäykkäkouristus-rokotetta annettaessa koko vartalo jäykistyy ja tärisee horkassa, saa kramppeja ja kuola senkun vaahtoaa suusta. [Tämänkin tiedon kertoivat vanhemmat balettikoulun oppilaat jotka myös kertoivat että jos näin käy niin terveydenhoitaja heittää viltin päälle ja sammuttaa valot jolloin joutuu tärisemään ja kouristelemaan yksin pimeässä huoneessa]

Luulin että huora tarkoittaa samaa kuin tyhmä. [Käytin tätä kerran julkisella paikalla sanoen äidilleni leikkisästi ' voi vitsi kun sä oot ihan tommonen huora ' tarkoituksena oli 'hömppä' tms kiltti sanonta. Äitini kyllä nopeasti kertoi mikä on asian oikea laita... Olin 8v]

:D Huh! Ylempäänkin uskoit omaan kokemukseesi luottaen?

-Luulin, että kondomipaketeissa on aseenpanoksia. Innostuneena sitten ravistelin näitä kaupassa.
-Luulin, että naisilla on samanlaiset sukupuolielimet kuin miehillä. Näin luulin itse asiassa aika pitkään..Ei ihme, että olen seksuaalisesti kieroutunut.

Muuta ei nyt tähän hätään tule mieleen.

Luulin että jokaisesta kerrasta kun harrastaa seksiä syntyy lapsi(a). Tällöin jos on esim 3 lasta, on harrastanut seksiä 3 kertaa. Itse seksi oli melko lähellä Rowenan kuvaamaa aktia :lol2:

MissEvilEve sanoi:
Luulin että huora tarkoittaa samaa kuin tyhmä.

Heh, mulla oli vähän vastaava: luulin että mulkku tarkoittaa samaa kuin joku mussukka, muru tms. hellittelysana. Joillakin synttärikekkereillä sitten kun leikittiin pullonpyöritystä, keksin "uhrille" sellaisen tehtävän että täytyy nuolaista palloa ja sanoa "voi, rakas kultimulkku." Isälläni oli vähän pöyristynyt ilme kun hän sattui astumaan huoneeseen juuri kun joku meistä lapsosista oli kyseistä tehtävää suorittamassa. Kertoi sitten sanan oikean merkityksen, mä olin aika nolona...

Minkähän takia mulle ei tule mitään mieleen. En kai pentuna uskonut tai luullut mitään.

Mut jos vähän mennään OT:n puolelle, niin 18-vuotiaana olin satavarma, ettei yläasteikäinen siskoni harrasta seksiä. :david: Mut kyllähän mulle sekin sit paljastu, kun yllätin sen kerran.. :rolleyes: :nolo:

Mut lapset on kyllä siitä kivoja, että niille saa väittää melkein mitä vaan, niin ne kyllä uskoo. :D Saa aika usein hyvät naurut.

Eleonoora sanoi:
Mut jos vähän mennään OT:n puolelle, niin 18-vuotiaana olin satavarma, ettei yläasteikäinen siskoni harrasta seksiä. :david:
No mäkin jatkan OT:tä sen verran, että ei tuo nyt mun mielestä mikään tyhmä oletus ole, kyllä mun mielestä yläasteikäinen (13-15) on liian nuori harrastamaan seksiä. Ihan kersojahan ne on. Itse olisin ollut järkyttynyt jos oma pikkusiskoni olisi tuossa iässä jo sekstaillut. Tai sitten oon itsekin ihan deivid enkä vaan edelleenkään tiedä että se paneskeli ympäriinsä kuin kani:rolleyes: Tosiasia vaan taitaa olla nykyaikana että kyllä ne pennut kaiketi noin nuorena jo aloittavat:( Siinä 16v. ja ylöspäin alkaa jo olla mun mielestä parempi ikä tuollaisiin touhuihin, silloinkin vielä monet on kyllä aika hemmetin pihalla henkisesti.

Rowena sanoi:
No mäkin jatkan OT:tä sen verran, että ei tuo nyt mun mielestä mikään tyhmä oletus ole, kyllä mun mielestä yläasteikäinen (13-15) on liian nuori harrastamaan seksiä. Ihan kersojahan ne on. Itse olisin ollut järkyttynyt jos oma pikkusiskoni olisi tuossa iässä jo sekstaillut. Tai sitten oon itsekin ihan deivid enkä vaan edelleenkään tiedä että se paneskeli ympäriinsä kuin kani:rolleyes: Tosiasia vaan taitaa olla nykyaikana että kyllä ne pennut kaiketi noin nuorena jo aloittavat:( Siinä 16v. ja ylöspäin alkaa jo olla mun mielestä parempi ikä tuollaisiin touhuihin, silloinkin vielä monet on kyllä aika hemmetin pihalla henkisesti.
Samaa mieltä...ei tarvi kuin vilkaista tuota Demi-foorumia, niin huomaa kuinka tietämättömiä seksistä nuoret ovat. Kaveri on duunissa Naisten sairaalassa, ja kertoi, että siellä tehdään paljon abortteja "yleisenä ehkäisykeinona" semmosille 11-15-vuotiaille:eek:

Itse luulin pienenä myöskin, että jos syö siemeniä niistä voi kasvaa jotain mahassa...myöhemmin päättelin, ettei se voi olla mahdollista kun mahassa ei ole multaa...:lol2:

Olen pienenä kömpinyt pimeässä äitin ja isän sänkyyn kesken aktin...ja makaillut siinä huomaamatta jonkin aikaa. Touhu loppui siihen kun kysyin "Äiti miksi sinä itket?":eek: :hyper:

MissEvilEve sanoi:
--Tästä kostoksi nörtti-Jopi tempaisi HB:n lyijykynän käteensä ja löi sen polveeni pystyyn jossa vieläkin muistona ihon alla katkennut lyijykynänpää.--

Samiksia (:jahas: ) ollaan, mullakin on HB:n terä polvessa(vasemman polven sisäsyrjässä). Se näkyy pienenä mustana pisteenä ihon/lihan läpi.
Sain sen, kun tappeltiin broidin kanssa noin 10 vuotta sitten.

fake edit. ei vieläkään tule mieleen mitään uskomuksia.

Joskus 80-luvulla mainostettiin kuponkiuutisissa eloonjäämispuukkoa. Kyllä, juuri samanlaista kuin John Rambollakin on. Tottakai Rambo-leffan nähneenä olisin halunnut moisen, mutten kuitenkaan saanut. Sikäli hyvä asia, sillä luulin eloonjäämispuukon olevan sellaisen, jolla puukottaessa puukotettava ei kuole. Vaan jää eloon.

Pienempänä luulin, että kaikki rasismi johtuu vain ennakkoluuloista ja että rasismiin syyllistyy vain pilottitakkiset kiljuskinit. Luulin, että neekerit on ihan yhtä kunnollisia kuin tavalliset suomalaiset eikä heidän vieroksunnalleen voi olla mitään perusteita. Myöhemmin tutustuin rikos- ym. tilastoihin ja Helsinkiin muuton myötä myös suomineekereitten arkikäytökseen. Tajusin, että ehkä he ovat osin myös itse syypäitä kaikenlaiseen vieroksuntaa eikä ennakkoluulot olleetkaan ihan tuulestatemmattuja.

Muistui vielä mieleen: Luulin että kaikki maailman ihmiset ajattelevat suomeksi, mutta puhe tulee ulos erikielisillä eri lailla. Toisaalta voi olla että tämä liittyy omaan kehitysasteeseen siinä mielessä, että verbaalinen ajattelu kehitty jälkjunassa visuaaliseen nähden.

Lisäksi en millään tajunnut miksi on muita puolueita kuin SDP, koska kuvittelin että nimi tulee siitä että ovat ainoita jotka kannattavat demokratiaa, jonka taas kuvittelin olevan jotain ihan muuta kuin mitä se on. Naapurissa kyllä asui aktiivi jonka muksut kävi nuorten kotkien leireillä, joten ehkä mua on aivopesty :jahas: (onneksi paranin).

Ultimecia sanoi:
...jonka muksut kävi nuorten kotkien leireillä...
Luulin pitkälle teini-ikään että tuon porukan nimi oli Nuoret Potkat ennenkuin joskus osui tekstimuodossa silmiin.

Luulin että tekopenikset on sitä varten että miehet voi laittaa ne omansa tilalle jollain narusysteemillä tms. jos ei huvita omalla yhtyä.

Luulin myös kuten pari muuta tässä threadissa, että aiemmin maailma on ollut mustavalkoinen.

Luulin kondomien olevan jotain karamellintapaista.

Tähtityttö sanoi:
Luulin, että jos kaivan tarpeeksi syvälle maahan tunnelin, päästään Kiinaan sitä pitkin
Mä luulin muuten ihan samaa! Kerran serkun kanssa suunniteltiin reissua Kiinaan, mut eihän sitä sit varmaan päästy puolta metriä syvemmälle. :D

PunttiOskari sanoi:
Pienempänä luulin, että kaikki rasismi johtuu vain ennakkoluuloista ja että rasismiin syyllistyy vain pilottitakkiset kiljuskinit. Luulin, että neekerit on ihan yhtä kunnollisia kuin tavalliset suomalaiset eikä heidän vieroksunnalleen voi olla mitään perusteita. Myöhemmin tutustuin rikos- ym. tilastoihin ja Helsinkiin muuton myötä myös suomineekereitten arkikäytökseen. Tajusin, että ehkä he ovat osin myös itse syypäitä kaikenlaiseen vieroksuntaa eikä ennakkoluulot olleetkaan ihan tuulestatemmattuja.

:offtopic: mutta löytyykö linkkiä mainitsemiisi tilastoihin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom