Pienenä uskoin/luulin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Vielä tuli jotain lisää mieleen.
Pienenä luulin, että kaljut eivät voi hikoilla. Johtui varmaan siitä, kun itselläni oli/on todella paksu ja vahva tukka, josta virtaa litroittain hikeä jo pelkästään, kun nousen sängystä ylös.
Luulin myös - joka tänä päivänä on suosittu sarkasmin aihe - ettei naisien tarvitse käydä paskalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En osannut päättää sitä, onko Vince Neil tyttö vai poika. Tukka, kasvot ja kampaus oli mun mielestä tytön, mutta tissit kovin pienet.

- Suuvesi syljetää takasin purkkiin purskutuksen jälkeen
- Vauvat tulee pyllystä
- Kortsut on suun kautta nautittavia lääkkeitä (en ite nauttinu sentää :lol2: )
- Parta kasvatetaan omasta tahdosta, siis kun joku sano et joku kasvattaa parran ni luulin että se vaan ajattelee et parta kasvaa ni se kasvaa eikä nii et jätetää ajamatta

Lisää joskus ku tulee mielee, noi nyt tuli ekana

Pienenä luulin, että aikuiset juo alkoholia siksi, että se on niin hyvää. Humalatilan otaksuin sitten vain harmilliseksi sivuvaikutukseksi.

PunttiOskari sanoi:
Pienenä luulin, että aikuiset juo alkoholia siksi, että se on niin hyvää. Humalatilan otaksuin sitten vain harmilliseksi sivuvaikutukseksi.

Sama muuten. Tuli viel semmone mielee ku joskus katottii perheen kanssa leffaa "Rooman tuho", ni pikkusisko sitte kysäs taistelukohtauksen aikana että "oliks lumi keksitty jo tohon aikaan?". Nii ja pienenä molemmat naurettii aina jos äiti tai isä nauro tai päällenaurettu vaik ei osattu tekstityksiä lukee.

Luulin, että keihäänheittäjät heittää keihästä joltain korokkeelta ja pelkäsin aina, että nyt se heittäjä varmasti juoksee laidan yli :rolleyes:. (Siis telkkarista kun katoin keihäänheittoa, niin en ihan hahmottanut sitä kenttää.)

Uskoin, että isin pippeli löytää äidin pimpsan kesken unien ihan itsestään. Mulle oli kerrottu, että äiti tarttee isiltä siemenen, ja järkeilin sitten, että noinhan sen täytyy mennä.

luulin että naisilla on kolmaskin reikä tuol alhaal ja sielt tulee vauvat

luulin pystyväni kasvattamaan hedelmii pihalla, joten joku pariviikkoo kastelin mandariininsiementä mullassa

luulin että en oo jumala mutta vanhemmiten asia selvis

mv- sanoi:
Koulussa on turha opiskella, niillä tiedoilla ei kuitenkaan tee mitään. Nyt tekis.
Voin kertoa totuuden. 12v kuluttua jätät vastaamatta tähän kysymykseen tuon :D En ole tarvinnut koulun tietoja päivääkään työelämässä. Tietty lukeminen ja numeroiden tunteminen auttaa työntekoa monesti.

Itse luulin että kaarituelliset rintaliivit ovat jonkinasteen proteesit kun niitä pääsin ekan kerran "koittelemaan". Tämä hävettää hieman.
Luulin että minut pidätetään kun särjin vahingossa Kuopion Sokoksella lasisen kassapöydän lasin. Pakenin paikalta ja pelkäsin poliisia monta vuotta.

samout sanoi:
luulin että naisilla on kolmaskin reikä tuol alhaal ja sielt tulee vauvat

No montas niitä nyt sitten on? ;)

Huppe sanoi:
En ole tarvinnut koulun tietoja päivääkään työelämässä. Tietty lukeminen ja numeroiden tunteminen auttaa työntekoa monesti.

Et edes koulun antamaa statusta? Väittäisit olevasi samoissa hommissa ilman koulunkäyntiä?

En äänestänyt Tavjaa, vaikka seuraavan tilitän.:D

Mä olen taatanan vihainen peruskoulun kansalaistaidon opetukselle. Mä sain jotenkin turhan positiivisen kuvan hyvinvointiyhteiskunnasta. Jotenkin uskoin vahvasti tuohon hapatukseen. Kaveria ei jätetä!

Niillä eväillä varttuessa 90-luvulta lähtien meno on ollut kylmää. Mulle on jotenkin jäänyt olo, että mua kusetettiin rankasti natiaisena, kun ei ollut itsekritiikkiä. Halpaa hommaa. En usko noihin asioihin enää.

Katkera tilittäjä poistuu.

EDIT: silti mä maksan ne verot. ihmetyttää.

Feikki sanoi:
Niillä eväillä varttuessa 90-luvulta lähtien meno on ollut kylmää. Mulle on jotenkin jäänyt olo, että mua kusetettiin rankasti natiaisena, kun ei ollut itsekritiikkiä. Halpaa hommaa. En usko noihin asioihin enää.

Mulle kävi sama juttu kun rupesin tajuamaan tuosta Uskonnon pakkosyöttämisestä koulussa. Hirvittävää minkälaista laskelmoitua aivopesua tarhasta saakka. Silloin kyllä vihlasi sydämestä kun pienempi pikkusisko tuli tarhasta kotiin ja kertoi mitä siellä oli opetettu Jumalasta. Toinen iso isku oli se kun aloin tajuta Suomen historiasta jotain. Siinä muuttui lukiolaisen mielikuva itsestään hieman.

Isoveli valehteli törkeästi pikkunappulana, että jos juo kahvia mustana
niin hiukset tummuu. Jos juo paljon niin tulee mustat ja kiharat hiukset.

...Vielä joskus 20v tämä juttu tuli jostain syystä flashbackinä mieleen
jossain keskustelussa.
Jotenkin aihe liippasi tummia hiuksia niin meinasin täräyttää, että olet juonu
liikaa kahvia mustana.
Onneksi tajusin heti että mitä kuraa meinasin suustani päästää ja auoin
vaan suutani kui kala kuivalla maalla :david:
Olis voinu vaatia selittämistä.:nolo:

Kiits RRKalle ja seppo-x...työkaverit ihmettelee taas onko mun viikonloppu venynyt hieman pitkäksi kun nauran maha kippurassa työpisteelläni puoli kasilta aamulla.
En vaan pysty pidätteleen!
Kiits! Hyvä threadi.
Harmittaa kun en muista yhtään omaa uskomustani nuoruudesta...
Muutakun että maailma oli hyvä paikka. Totuus valkeni vasta ehkä 13vuotiaana.
Onkohan sitä elänyt jossain pussissa ennen sitä? (Tampere/hervanta ekat 20 vuotta).

horst bulau sanoi:
Mä luulin että Sultan-pakkauksissa oli sellaista käärinliinaa josta tehdään turbaani.

Sama :D Isän yöpöydän laatikossa oli sultan-pakkauksia ja kuvittelin että porukat pitää taleban-bileitä mun nukkumaan mentyä.

Luulin vielä 5 vuotta sitten että päästäinen on lintu.

Luulin myös eka-tokaluokkalaisena, että jos ortodoksi- tai jehovantodistajalapset joutuvat olemaan kristittyjen uskontotunnilla, heidän vartaloonsa ja päähän palaa reikiä ja korvista alkaa vuotaa verta.

Murrosiässä luulin, että jos syö paljon porkkanoita kasvaa isot tissit. Ei muuten ole A-vitamiinin puutetta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom