- Ikä
- 35
No en mä mitään kehuskele, vaan vastasin kysymykseen.Raskolnikov sanoi:Hyvä hyvä, tuolla kannattaa kehuskella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No en mä mitään kehuskele, vaan vastasin kysymykseen.Raskolnikov sanoi:Hyvä hyvä, tuolla kannattaa kehuskella
kimmo2543 sanoi:Menisköhän vappumarssille?Työväen juhlasta on tullut porvarien ja ylioppilaiden
juhla.Mikähän on mennyt vikaan?Lapset saa taas kärsiä vanhempiensa
ryyppäämisestä ja tappeluista.
Työmiehet- ja naiset(käsillä töitä tekevät) olkaa ylpeitä; meitä kaikkia tarvitaan. :thumbs:
Ursula sanoi:Kyllä toi vappu taisi ensin olla ylioppilaiden ja vasta myöhemmin työläisten juhla, mutta hyvää vappua silti kaikille!
jaki_ sanoi:WTF? Missä oikein asutte? Täällä päin on hyvinkin yleistä että 15-vuotias ryyppää. Nuoremmatkin. Itse aloitin 12-vuotiaana. Lopetin 14-vuotiaana bodauksen aloittamisen yhteydessä.
¨Mike sanoi:amatöörit ryyppää vappuna, ammattilaiset silloin kun ei ole mölöpäitä liikenteessä. Paska juhla pääosin.
TRENT sanoi:¨
Voisko joku selittää mikä tää "amatööriryyppääjä" juttu oikein on?...
mxm sanoi:Vanhollisilla linjoilla jatketaan. En tajua, miten joku 12v lapsi voi ryypätä - mitä ne vanhemmat silloin oikein tekee? Se on sitten viimeinen temppu kun vanhemmat ostaa teineille juotavaa!