Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jansq- sanoi:Mut vapusta.. Nyhjötän kotona, koneella, yllättäen, juon sentään simaa. Vappu on perseestä, kaikki jannut on dokaamas ja itellä on absolutistien kerho aika pieni. Että tälläista. Yksin juhlitaan.
Turisas sanoi:Tuosta nuorena ryyppäämisestä.
Mullakin kaverit aloittelivat ryypiskelyä ala-asteen lopulla eli noin 12 v. Pari kertaa nappasivat kaupasta ilmaiset juomiset mukaan. Seiskalla koulun järjestämältä Venäjän-retkeltä tuliaisina vodkaa. Vatsahuuhtelussakin joku oli. jne. jne.
Enää ei tarvita tuntemattomia hakijoita kun jotkut kavereista ovat jo täysi-ikäisiä. Arkena ryypätään viikonloppuisin ja viikolla suunnitellaan ensi kerran juomisia. Lomalla ei enää tarvitse huolehtia viikonpäivistä.
Itse en tähään päivään mennessä ole ollut humalassa. Ei vain ole ollut kiinnostusta.
Mullakin kaverit aloittelivat ryypiskelyä ala-asteen lopulla eli noin 12 v. Pari kertaa nappasivat kaupasta ilmaiset juomiset mukaan. Seiskalla koulun järjestämältä Venäjän-retkeltä tuliaisina vodkaa. Vatsahuuhtelussakin joku oli. jne. jne.
Enää ei tarvita tuntemattomia hakijoita kun jotkut kavereista ovat jo täysi-ikäisiä. Arkena ryypätään viikonloppuisin ja viikolla suunnitellaan ensi kerran juomisia. Lomalla ei enää tarvitse huolehtia viikonpäivistä.
Itse en tähään päivään mennessä ole ollut humalassa. Ei vain ole ollut kiinnostusta. Mullakin meininki suunnilleen tämä:
sgege sanoi:Ammattilaiset juo kun on jano. Amatöörit kun muutkin juo. Eli Ammattilainen ei katso aikaa tai paikkaa. Amatööri juo olosuhteiden pakosta. Kyllä se että ulkona on n+1 kännistä 15 vuotiasta tekee vapusta amatöörien juhlan.
Ps: Selvänä jo 17 vappua ;) enkä todellakaan laske itseäni ammatilaiseksi. Juon enää todella harvoin.
Edit: En siis ole ikinä laskenut itseäni ammattilaiseksi vaikka teiniryyppäyskiintiö täynnä minun osaltani onkin.
Itse en tähään päivään mennessä ole ollut humalassa. Ei vain ole ollut kiinnostusta. Mullakin meininki suunnilleen tämä:
Opossumi sanoi:Himputti! Enkö minä olekaan ainua, joka on ollut juomatta kersana??
Eiköhän meitä todellisudessa ole vaikka kuinka paljon, mutta kun omaa tuttavapiiriä katsoo, niin eipä löydy muita. Tuntuu välillä aika pahalta, kun muut ovat juomassa ja juhlimassa, eikä itsellä ole mitään tekemistä. Mutta kun ei minusta ainakaan ole menemään bileisiin tai muihin kännikesteihin. Tunnen itseni enemmän kuin ulkopuoliseksi.
sama homma täälläkin vaan kyllä se silti toisinaan v*tuttaa. :curs:Opossumi sanoi:Himputti! Enkö minä olekaan ainua, joka on ollut juomatta kersana??
Eiköhän meitä todellisudessa ole vaikka kuinka paljon, mutta kun omaa tuttavapiiriä katsoo, niin eipä löydy muita. Tuntuu välillä aika pahalta, kun muut ovat juomassa ja juhlimassa, eikä itsellä ole mitään tekemistä. Mutta kun ei minusta ainakaan ole menemään bileisiin tai muihin kännikesteihin. Tunnen itseni enemmän kuin ulkopuoliseksi.