Tässä on nyt kesä aikaa leikkiä mun hienoilla leluilla, eli olemassa on punttipenkki, tanko ja läjä kiekkoja. Mitäs hauskaa näillä nyt saan aikaseksi, kun salille en jaksa lähteä/siitä maksaa? Pitäs siis saaha semmonen perus-ohjelma, ja käytössä tosiaan pelkkä penkki ja tanko. On sitten jotain käsipainontapaisia, mutta puuttuu lukot niistä, eikä ole edes parillisia. Lisäravinteilla en varmaankaan halua ruveta leikkimään, koska syön muutenkin kuin hepoinen.
Vatsalihasliikkeistä en tykkää yhtään, koska ei ole vattapenkkiä. Ei vissiin vaan lonkat kestä tehdä pelkällä kentällä niitä tai muutenkaan vaikka olis pehmustusta alla. Olenkin vaihtoehtoisesti tehnyt jalkojen nostoja(kämmenet perseen alle selällään maate, jännittäen jalat maasta ilmaan ja nostetaan pystyyn) ja sitten perus "sikiö-asento"-keinuttelua.
Salilla olen aktiivisesti viimeksi joskus viime kesänä rampannut, mutta sekin oli semmoista "puolihuvikseen" meininkiä, kun ei aina loppupäivästä jaksanut.
Kiitos niille jotka jaksavat neuvoa.
Vatsalihasliikkeistä en tykkää yhtään, koska ei ole vattapenkkiä. Ei vissiin vaan lonkat kestä tehdä pelkällä kentällä niitä tai muutenkaan vaikka olis pehmustusta alla. Olenkin vaihtoehtoisesti tehnyt jalkojen nostoja(kämmenet perseen alle selällään maate, jännittäen jalat maasta ilmaan ja nostetaan pystyyn) ja sitten perus "sikiö-asento"-keinuttelua.
Salilla olen aktiivisesti viimeksi joskus viime kesänä rampannut, mutta sekin oli semmoista "puolihuvikseen" meininkiä, kun ei aina loppupäivästä jaksanut.
Kiitos niille jotka jaksavat neuvoa.