Et ole ymmärtänyt mitä kirjoitan. Kaikelle tapahtuvalle on olemassa jokin syy. Eli jokainen tapahtuma on seurausta jostakin toisesta tapahtumasta. Hyväksytkö tämän? Jos ymmärrät ja hyväksyt tämän yksinkertaisen asian niin sinun on todella helppo sen jälkeen ymmärtää loput.
No niin, nyt olen ajatuksistasi paremmin katalla
Tästä seikasta en ole ollut erimieltä. Ymmärrän tuon maailman paremmin, kuin arvaatkaan. Jos jokainen ihminen jotenkin automaattisesti sisäistäisi tämän seikan, asioiden muuttminen ja ymmärtäminen ja sitä kautta oman oikeasti paremman edun saavuttaminen olisi askeleen "edistyksellisempi".
...Onneksi olkoon, nyt voit alkaa vapautua kaikesta syyllisyydestä ja syyllistämisestä elämässäsi ja alkaa nähdä oman uuden moraalisi ja arvomaailmasi kautta kaikki ihmiset samanarvoisina.
Mun arvomaailmassa kaikki ihan kaikki ihmiset on lähtökohtaisesti samalla lähtöviivalla ja saman arvoisia. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö minulla olisi lupa olla hyväksymättä tiettyjä tekoja, riippumatta siitä mistä ne johtuvat ja ilman, että siitä jotenkin potisin syyllisyydentuntoa tai kenenkään syyllistämistä sen kummemmin. Asioita pystyy muovaamaan ja ratkomaan, siihen eivät kaikki yksin pysty ja tässä meidän tulisi tulla vastaan, miten voisimma jokainen yksilönä muuttaa/auttaa tilannetta mahdollisesti.
...Me kaikki ihmiset olemme vain osa tapahtumasarjaa mikä on lähtenyt liikkeelle maailmankaikkeuden alkuhetkestä. Ymmärsit ja hyväksyit?...
En nyt seuraavalla kommentillani meinaa sinua missäännimessä... Mutta tuollainen ajatus potentiaalisesti, tyylillä tai toisella hallaa itselleen ja sitä kautta mahdollisesti toisille tekevän ihmisen mielessä on se huono juttu. Tässä pitäisi nimenomaan tällaisen henkilön sisäistää, että hänellä on tietty vaikutus ja mahdollisuus muuttaa itsessään jotain...
Ja itse siitä aiheesta eli perusturvasta ... Korotus on paikallaan olkoon se sitten se 120€. Toimeentuloa käyttävien lapsiperheiden lapsilisät LISIKSI, niin kuin ne töissäkäyvilläkin on, eikä lasketa tuloksi, mikä miinustaa TT-tukea...tää on aivan älytön byrokratiafloppi monien joukossa. Osa-aika työskentelijöille muutaman sadan euron lupa tienata ilman, että se vaikuttaa työttömyysturvaan. Maahanmuuttajien kotoutumistukeen (työttömyysturva), sekä TT-tukeen
tismalleen samat säännöt, kuin Suomalaisillekkin PRKL! Vapaus opiskella työttömyysaikana 5-8vko. AMK:n ja avoimenyliopiston kursseja ilman, että työttömyysturva lähtee ja vaateet opintotukeen eivät täyty. Pienyrittäjille maksuhelpotuksia, että olisi varaa palkata sitä väkeä töihin! Tässä nyt muutamia mitä tulee mieleen...