Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huhtikuussa ollaan viisaampia.Niin tai sitten persut on vaan marginaalipuolue? Tai no on se hiukan enemmän kuin marginaali, nousee sinne takiasluokkaan.
Mun mielestä tuo 8% luokka aikalailla hyvä.
Vastaus @Franke77
Tai ihmisistä jotka eivät osaa ajatella itse. Yhden kaverin kanssa taannoin keskusteltiin politiikasta ja se sanoi hyvin, että niiden isä on juuri tuollainen persoona, jolle Hesari on Suomen suurin ja luotettavin media, eikä hänellä ole minkäänlaista lähdekriittisyyttä. Kaveri on sille monta kertaa asiasta maininnut ja koittanut selittää miten Hesari näyttää toimivan, mutta se ei oikein tunnu menevän jakeluun, kun siihen tiettyyn ajattelutapaan on kasvettu niin vahvasti sisään. Se on kyllä vähän sääli kun maailmaa ei nähdä muualta kuin sen oman kuplan sisältä. Tämän kyseisen isäukon poliittinen ajatusmaailmakin nimittäin on Hesarin muovaama ja juuri sellainen kuin sen ilmeisesti halutaankin olevan. Siinä mielessä well done, Hesari.Muutenkaan nuo gallupit ei edes anna välttämättä minkäänlaista todennäköistä suuntaa. Taidan muutenkin veikata että hesarin pääasiallinen lukijakunta koostuu tietyn poliittisen ajattelutavan omaavista.
Tai ihmisistä jotka eivät osaa ajatella itse. Yhden kaverin kanssa taannoin keskusteltiin politiikasta ja se sanoi hyvin, että niiden isä on juuri tuollainen persoona, jolle Hesari on Suomen suurin ja luotettavin media, eikä hänellä ole minkäänlaista lähdekriittisyyttä. Kaveri on sille monta kertaa asiasta maininnut ja koittanut selittää miten Hesari näyttää toimivan, mutta se ei oikein tunnu menevän jakeluun, kun siihen tiettyyn ajattelutapaan on kasvettu niin vahvasti sisään. Se on kyllä vähän sääli kun maailmaa ei nähdä muualta kuin sen oman kuplan sisältä. Tämän kyseisen isäukon poliittinen ajatusmaailmakin nimittäin on Hesarin muovaama ja juuri sellainen kuin sen ilmeisesti halutaankin olevan. Siinä mielessä well done, Hesari.
Siis mitä tämä lause tarkoittaa? Jos yhdellä puolueella on enemmistö, eli yli 50% kansanedustajista, niin mikään ei tietenkään estä sitä muodostamasta yksin hallitusta. Tuollainen puolue voisi käytännössä säätää aivan mitä tahansa lakeja haluaisi, niin kauan kun ei tarvitsisi puuttua perustuslakiin, jonka muuttamiseen tarvitaan suurempi enemmistö.Kuinkahan moni tiedostaa sen, että vaikka persut olisi enemmistöpuolue, ei heidän ajamilleen asioille tapahdu mitään, jos he eivät hallitukseen pääse ja saa enemmistöään taakseen?
Niin tai sitten persut on vaan marginaalipuolue? Tai no on se hiukan enemmän kuin marginaali, nousee sinne takiasluokkaan.
Mun mielestä tuo 8% luokka aikalailla hyvä.
Vastaus @Franke77