karsi punnerruksia.
Ok, esim. toinen pystypunnerrus pois?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
karsi punnerruksia.
Mikä olisi järkevä tapa jatkaa progressiota tässä 3x4 -> 6x6 -systeemissä, jos suunniteltu treeni jäisi viimeisen sarjan osalta 1-2 toistoa vajaaksi? Yrittääkö seuraavassa treenissä samaa settiä joka jäi vajaaksi vai siirtyykö seuraavaan treeniin pudottaen esimerkiksi 2,5kiloa suunniteltua painoa?
se maksimi ja sen vakauttelu ei oo varsinaisesti piikkauspätkä. semmosenaan ei oo kovin hyvä aloittelijalle ees maksimin stressaamiseen.
melki suosittelen hyvin suoraviivaista lähestymistapaa sullekin. pari viikkoa kolmosia, kevyt, kakkonen, ykkönen, kevyt, ykkönen. sit takas pperustreeniin.
sarjojen määrät ok?
Onko noin? Mites toi 3x1 toteutetaan? Ei kukaan varmaan pysty ottaan kolmea maksimiykköstä putkeen ilman puolen tunnin palautumista? Siksi nämä kai yleensä (aina mitä mä oon nähnyt) onkin 1x1. Jos mä teen maksimia niin mäkin otan kyllä lähellä maksimirautaa vielä muutaman ykkösen ja herättelen kroppaa, mutta jos se sisältyy tuohon sarjamäärään, niin se on jotenkin hämäävää. Se on lämmittelyä vielä.jep.