Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dieetillä kyseinen 3x4 -> 6x6 toiminut aivan loistavasti!
Suosittelen kaikille!
Mitkä ovat mielestänne ne parhaimmat liikkeet keskivartalolle, kun haetaan sinne voimaa?
Kyykky, mave, voimapyörä, dragonflag.
no ihan siinä mun perusideassa tästä systeemistä sanotaan, ettei mitään prosentteja käytetä. alotat semmosella raudalla, missä saat suht nätisti tehtyy kaikki sarjat samalla raudalla ja vipaankin sarjaan jää 1-2 toistoo varaa. toi sun progressiomalli ei oo mikään ideaali eikä semmosia tässä kannata tehdä. joka treeni katotaan tilanteen mukaan ja kehitys voi mennä eteenpäin paljon kovempaakin vauhtia. bodareille suosittelen tän käyttöö hyvin suurilla volyymeilla ja jaksottain yhdessä vähävolyymisten mutta kovatehoisempien jaksojen kanssa.
Aivan, eli ihan tunnostelemalla omaa jaksamista nostelee noita volyymeja ja painoja? Kuitenkin niin, että joka viikko jompikumpi nousee vai molemmat?
Mulla on ollut ongelmana vain tuo toistojen jättäminen varastoon, kun oon tehnyt yleensä aina viimeiset sarjat failureen tai hyvinkin lähelle, joten palautumisen kanssa on ollut paljon ongelmia, kun muutakin liikuntaa tulee oikeastaa päivittäin. Vaikea yhtälö tuntuu olevan tämä puntin&lihasmassan hankkiminen, sekä aerobinen liikunta. Omassa päässä aina kummittelee treeneissä, että lihas ei kasva jos sitä ei tamppaa maanrakoon. Ei toimi hyvin pienijakoisilla ohjelmilla, saati siihen aerobiset mukaan. Kantapään kautta tämäkin pitää näämmä hölmön oppia...
Vaikuttaako toi ohjelma olevan kuitenkin ihan OK 1-jakoiseksi? Olisi kiva kuulla miten muut ovat toteuttaneet viikottain progressiota tällä tyylillä pidemmillä sarjoilla, mutta sekin on niin henkilökohtaista toisaalta. Vähän olisi ollut osviittaa itselle.