Perse eli pakarat!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
39
Morjensta taas kaikille pakkislaisille!

Ajattelin nyt sitten kysäistä tälläistä, että millähän mahtaisin saada tuon peffan kuriin. Lihasta lisää ja eritoten rasvat veks sieltä kankusta niin olisin iloinen kuin sika satakiloinen.

Itselläni on muuten rasvat lähteny tuossa diettaillessa ihan kivasti veks, mutta muutamilla ongelma-alueilla tuo rasva on ja pysyy - ja näistä tuo peffa pahimpana.

Tähänastiset persukseen kohdistuneet liikkeet:
Suorin jaloin MaVe 2x12, reisienkoukistaja 4x10-12, Kyykky 3x10-12
Mave 3x10

silti persus elää ja voi paksusti. Mikä avuksi?

Paikallisestihan et voi polttaa rasvaa. Eli vaikka kuinka hinkuttaisit pakaraliikkeitä, se ei nopeuta rasvan palamista pakaroiden päältä. Hyvä liike saada pakaroihin tuntumaa ovat ainakin itselläni askelkyykyt.

Itte oon just tota askel kyykkyä miettiny ku satuin ekaa kertaa tekemää, ni mites isoks perse siinä oikee kasvaa, ku ainaki kipeeks se kunnolla tuli

Askelkyykky on hyvä juu. Kaikki liikkeet, joissa pakarat venyvät kunnolla ja reisi nousee ylös ja lähes kiinni rintaan ovat erittäin buenoja.

Wildemar sanoi:
Askelkyykky on hyvä juu. Kaikki liikkeet, joissa pakarat venyvät kunnolla ja reisi nousee ylös ja lähes kiinni rintaan ovat erittäin buenoja.

Meinasin ettei vaa lähe liian isoks menee, ettei se hallitse koko kehoo :D

Mike sanoi:
Yleensä se perse on viimeinen paikka mistä se rasva lähtee, eli dieettiä vain ja toki sinne lihaakin tarvitaan. Jos nyt ihan lattaperse on, mikä on KAMALAN näköistä, oli mies tai nainen, niin eiköhän se mene sinne prässiin ja jalat tarpeeksi ylös.

Mulla taas on lähtenyt rasva hyvin perseestä dietillä, eli aika yksilöllistä taitaa olla tämäkin. Ehkä voi olla että valtaosalla lätee perseestä viimeisenä, mulle viimenen on taas noi kylkien "jenkkakahvat". Mutta toi prässäily ja jalat mahd. ylhäällä on kyllä todella hyvä liike pakaroille, kannattaa kokeilla.

Ja onhan sitten erilaisia pakaraprässejä, mutta niiden hyödyllisyydestä ei minulla ole kyllä mitään tietoa.

Trendar sanoi:
Meinasin ettei vaa lähe liian isoks menee, ettei se hallitse koko kehoo

Duodadoinniin. Taidan olla elävä esimerkki tällaisesta tapauksesta. :eek:

"Silloin minäkin päätin, pakaroistani näistä,
tehdä niin isot, että silmät putoilevat naisten päistä..."
© Eppu Epänormaali, Murheiluhullu

itse itseäni lainaten:

"Jos sulla on jossain tilaa tehdä levytangolla liikettä, missä liikutaan esim. 20 askelta yhteen suuntaan, niin suosittelen seuraavaa liikettä takaosaston kasvattamiseen.

Levytanko niskaan, ja siitä askelkyykky asentoon. Tästä noustaan eteen, etummaisen jalan pakaralihaksella työtä tehden lantio eteen ja ylös ojentaen. Siis noustaan askelkyykky asennosta seisomaan sen etummaisen jalan kohdalle. Sitten kun ollaan taas seisomassa, niin uudestaan askelkyykky asentoon (nyt sillä toisella jalalla) ja niin edelleen... Tätä tehdään sitten vaikka 20 askelta (10 per jalka). Eli jos pitää liikkeen puhtaana lantion ojennuksena, niin pakara saadaan hyvin eristettyä. Itellä ainakin toimii kuin häkä.

Tulipa selitettyä vaikeesti yksinkertainen liike.

Joo ei muuta kuin suht pitkiä askelia, ja vaikka liike aina alas pysäyttäen. Ei huijjaamista, kuten painopisteen haijjaamista edessä olevan jalan päälle, niin että etureidellä sitten työnnetään keho ylös. Ai juu ja hyvä ryhti, eli selkä mahd. pystyssä."

Kuten jo aikaisemminkin tuli ilmi, ei rasvaa voi polttaa paikallisesti, se palaa tasaisesti jokapuolelta kehoa, viimeiseksi sieltä, missä sitä on eniten!! Pakaroihin jos haluaapi kokoa ja näköä, suosittelen suori jaloin mavea ja hyvää huomenta liikettä kyykyn jälkeen, ja jo pakarat huutaa apua ja lihaa tarttuu...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mulla on pakarat voimistuneet/kasvaneet kun kyykkää leveällä jalka-asennolla...on niin pitkät jalat että on opeteltava kyykkäämään hieman leveämmältä, joka tuntuu paljon luonnollisemmalta

nimim. housut puristaa perseestä...

Niin niin ei se läski lähe kuin diettaamalla, mut on aika masentavaa kuunneltavaa, kun pitäs siis eka tiputtaa rasvat 0% et ne rasvat vihdoin lähtis sieltä perseestä :(
Ehkä se lihasten lisäys+ kiinteytys onnistuu muutenkin.

Mites muuten tuon rasvanpoiston kanssa joltain tietyltä alueelta oikein on, kun eräs tuttu lääkäri taas sanoi että se todella on mahdollista, ei rasvojen poisto, mutta sen ns muuntaminen/siirtäminen siltä alueelta; eli ns. kiinteytys..tai jotain :lol2:

Hmm... jos rasvaa on selluliitin muodossa jossain, niin sehän voi tasaantua, elikkä palaa pois? Jos se paikka (ja henkilö) vaan saa tarpeeksi liikuntaa...

Itse olen nähnyt että lihavilla (limua juovilla) pikkupojilla saattaa olla esim. maha ja perse sellainen kuin appelsiinikuori... Mutta siihenhän voi vaikuttaa, niin että iho tulee tasaiseksi?

Manala sanoi:
Mites muuten tuon rasvanpoiston kanssa joltain tietyltä alueelta oikein on, kun eräs tuttu lääkäri taas sanoi että se todella on mahdollista, ei rasvojen poisto, mutta sen ns muuntaminen/siirtäminen siltä alueelta; eli ns. kiinteytys..tai jotain :lol2:

Lääkäreillä on tunnetusti asiat hallussa, kun puhe tulee liikunnasta ja laihduttamisesta. :rolleyes:

Lihaksia harjoittamalla voi kasvattaa itse lihasta ja vaikuttaa yleiseen aineenvaihdunnan tasoon, jolloin rasvan palaminen lisääntyy. Mikään mekanismi ei kerro rasvakudokselle, että sen alla olevaa lihasta treenataan.

Omskakas sanoi:
Paikallisestihan et voi polttaa rasvaa.

Näinhän se menee. Jostain tosin luin, että kun tiettyä lihasta rasittaa ja verenkierto alueella lisääntyy, niin lisääntyy myös rasvanpoltto. Tuskin lisääntyy.

Viimeksi muokattu:

Suositut

Back
Ylös Bottom