Originally posted by Namu
Minulla on aina ollut se periaate, että jos mies käyttäytyy minua kohtaan väkivaltaisesti niin jätän hänet välittömästi. Nyt olen kuitenkin antamassa periksi tästä periaatteesta ja jatkamassa suhdetta. Olenko hullu? Onko kellään vastaavia kokemuksia? Tiedän, että osaan olla inhottava suustani, mutta oikeuttaako se väkivaltaan? Mitä mieltä olette miehestä, joka lyö/tönii naista tai hajoittaa tavaroitani?
Tosiaan on totta, että jos mies lyö, tapahtuu se helposti myös toiste. Virheitä ihminen voi tehdä paljon..
Mutta aseta ehto, tee selväksi että homma ei ole ok. Seuraavasta kerrasta homma heti poikki. Ja kaveri saa painua vihanhallinta kursseille. Niitä kyllä järjestetään.
Saa ottaa sosiaaliviranomaisiin yhteyttä ja pyytää apua. Siinä punnitaan myös rakastaako kaveri sua todella vai ei.
-----------
Tämä siis jos todella rakastat ihmistä, ja hän tuntuu oikealle. Jos yhtään epäilyttää, niin eikun kamat kasaan ja menoks.
Puhukaa asiasta. Miksi näin tapahtui? Mitä pitäisi molempien tehdä ettei vastaavaa enää tapahdu? JNe..