Perheväkivalta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Namu
  • Aloitettu Aloitettu
Minulla on aina ollut se periaate, että jos mies käyttäytyy minua kohtaan väkivaltaisesti niin jätän hänet välittömästi. Nyt olen kuitenkin antamassa periksi tästä periaatteesta ja jatkamassa suhdetta. Olenko hullu? Onko kellään vastaavia kokemuksia? Tiedän, että osaan olla inhottava suustani, mutta oikeuttaako se väkivaltaan? Mitä mieltä olette miehestä, joka lyö/tönii naista tai hajoittaa tavaroitani?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Namu
Tiedän, että osaan olla inhottava suustani, mutta oikeuttaako se väkivaltaan?

Eipä se siihen oikeuta. Jos haluat muuttaa sitä elämääsi parempaan suuntaan, niin pistät ukkelisi vaihtoon. Hakkaajat eivät ole ansainneet parisuhdetta. Lisäksi saat laittaa suullisen ulosantisi täysremonttiin. Se kun voi olla joku kerta, että sen epäoikeudenmukaisen mätön jälkeen et saakaan enää valita. HTH. :)

Tiedän, että osaan olla inhottava suustani, mutta oikeuttaako se väkivaltaan?
Ei oikeuta.

Mitä mieltä olette miehestä, joka lyö/tönii naista tai hajoittaa tavaroitani?
Erittäin säälittävä tapaus, eikä ansaitse arvonimeä "mies". :curs: Jos mies lyö kerran, niin varmasti tulee toinen ja kolmas kerta ja yksi kaunis päivä huomaat, että olet tuhlannut ison osan elämästäsi jonkun paskahousun nyrkkeilysäkkinä.

Olet hullu. Jätä se tyyppi, tilanne tulee vain pahentumaan ajan kuluessa.

Onko kolme tapausta missä tyypin saa säälimättä vetää hirttoköyteen:

Lapsiin sekaantujat, Naisten hakkaajat ja Raiskaajat.

Jos annat periksi, se osoittaa heikkoutta ja antaa valtaa toiselle

Kukaan lukenut Hotakaisen Juoksuhaudantietä? Pistää miettimään toiseltakin kannalta.

Kukin tehköön omat ratkaisunsa. Ihan turha kuunnella meitä tilanteesta mitään tietämättömiä nettibesserwissereitä.

Re: Re: Perheväkivalta

Originally posted by Tomi
Erittäin säälittävä tapaus, eikä ansaitse arvonimeä "mies". :curs: Jos mies lyö kerran, niin varmasti tulee toinen ja kolmas kerta ja yksi kaunis päivä huomaat, että olet tuhlannut ison osan elämästäsi jonkun paskahousun nyrkkeilysäkkinä.

Olen täysin samaa mieltä... Ei kannata tuhlata elämäänsä, suhteessa joka on tuhoon tuomittu (viittaan noihin lyönteihin). Sua varten on varmasti joku parempi mies tuolla jossain. Go, find and get him! :thumbs:

Originally posted by Äijä
Ihan turha kuunnella meitä tilanteesta mitään tietämättömiä nettibesserwissereitä.
Ahaa. Sinunko mielestäsi on siis olemassa "tilanteita", joissa naisen lyöminen on oikeutettua ja sallittua?

Kukaan lukenut Hotakaisen Juoksuhaudantietä? Pistää miettimään toiseltakin kannalta.

Eipä ole tullut katsastettua. Kerropa niille varmastikin lukemattomille lukemattomille, että mitä Hotakainen kehotti ottamaan huomioon. :)

Ahaa. Sinunko mielestäsi on siis olemassa "tilanteita", joissa naisen lyöminen on oikeutettua ja sallittua?

Reipas avokämmen dogistailissa? Joskus jopa suotavaa...

Minulla on aina ollut se periaate, että jos mies käyttäytyy minua kohtaan väkivaltaisesti niin jätän hänet välittömästi. Nyt olen kuitenkin antamassa periksi tästä periaatteesta ja jatkamassa suhdetta. Olenko hullu? Onko kellään vastaavia kokemuksia? Tiedän, että osaan olla inhottava suustani, mutta oikeuttaako se väkivaltaan? Mitä mieltä olette miehestä, joka lyö/tönii naista tai hajoittaa tavaroitani?

Lähde ennenkuin pahenee, olen katsellut läheltä tapauksia, joissa väkivalta välillä lakkaa, mutta alkaa aina lopulta uudestaan. Näiden tapausten naisten itsetunto kuitenkin lopulta pikkuhiljaa murenee. Eikä lähteminen ole enää siinä vaiheessa helppoa.

Ja jos sinulla on tarve olla paha suustasi, niin onkohan suhde kummallekkaan oikea...

Ei. Sen sijaan on olemassa tilanteita, joissa mies _oikeasti_ katuu _oikeasti_ ainutkertaista tekoaan ja nainen kokee voivansa antaa tuon anteeksi. Se on ihan oikeutettua ja sallittua.

Entäs jos muija ampuu ensin Apilaksella naamaan? Saako sitte lyödä naista? Tai edes hellästi koskettaa poskensa nukkaa tai herkästi väräjävää pakaraa? :sykkivä::kuola:

Ei. Sen sijaan on olemassa tilanteita, joissa mies _oikeasti_ katuu _oikeasti_ ainutkertaista tekoaan ja nainen kokee voivansa antaa tuon anteeksi.
Niin. Oikeassa olet. Harmi vaan, että monesti se ensimmäinen lyönti ei jää ainoaksi.

Ei. Sen sijaan on olemassa tilanteita, joissa mies _oikeasti_ katuu _oikeasti_ ainutkertaista tekoaan ja nainen kokee voivansa antaa tuon anteeksi. Se on ihan oikeutettua ja sallittua.

Lyöminen ei ole IKINÄ oikeutettua jonakin vallankäyttövälineenä! Tuollaisia "ups,mitä vittua minä nyt tein,ajatushärö,kerta elämässä -läpsäsyjä" tapahtuu varmasti monelle meistä, mutta kun sen kerran on erehtynyt tekemään niin muistaa sen varmasti koko elämänsä... Eikä tee toiste..

nämä naisten- ja lastenhakkaaja psyykehäiriintyneet kyllä erottaa edellämainituista. Namu tiedät varmasti jos miehesi on tälläinen. älä alistu sellaiseen!

voimia!

Niin. Oikeassa olet. Harmi vaan, että monesti se ensimmäinen lyönti ei jää ainoaksi.

Mutta onhan sillä oikeus jatkaa miehen kanssa myös sen n kertaa tapahtuneen pahoinpitelyn jälkeen. Se on täysin oikeutettua ja sallittua. Jokainen valitkoon itse. Itse olen kyllä sitä mieltä, että maailmasta saadaan parempi, kun terroriin suhtaudutaan todella jyrkästi a.k.a. kerrasta pihalle.:)

Eihän naisen lyöminen ole missään tapauksessa hyväksyttävää. Mutta kuten on tässä matkalla jo todettu, niin joissain tapauksissa myös naisella on suuri osa tapahtuneeseen. Jos miettii, että nainen sanoo sellaisia asioita joita ei pitäisi ja ei edes ymmärrä lopettaa, niin jossain vaiheessa kai miehelläkin tulee raja vastaan. Itse lähtisin pois hetkeksi kokonaan ennemmin kuin löisin (koska naisen, lapsen tai muuten vain heikomman lyöminen ei yleensäkkään sovi mun arvoihin ja ajatusmaailmaan).
Mutta, pitäisikö sun jäädä parisuhteeseen. Sitä meidän on kyllä mahdotonta kertoa, mutta yleensähän se ensinmäinen kerta ei ole viimeinen kuten Tomi sanoi..

:(

Originally posted by jpm
Jos miettii, että nainen sanoo sellaisia asioita joita ei pitäisi ja ei edes ymmärrä lopettaa, niin jossain vaiheessa kai miehelläkin tulee raja vastaan.
Näin on. "Rajan" tullessa vastaan on syytä keksiä jotain muuta ajanvietettä itselleen vähäksi aikaa. :) Jos on räjähdysherkkää luonnetta, niin parasta on vain poistua hetkeksi paikalta. Sain muuten itse joskus vuosia sitten vappuna kolme kertaa aivan täysiä nyrkistä silloisen tyttöystäväni parhaalta ystävältä, eikä tullut mieleenkään lyödä takaisin. :nolo:

Näin on. "Rajan" tullessa vastaan on syytä keksiä jotain muuta ajanvietettä itselleen vähäksi aikaa. :) Jos on räjähdysherkkää luonnetta, niin parasta on vain poistua hetkeksi paikalta. Sain muuten itse joskus vuosia sitten vappuna kolme kertaa aivan täysiä nyrkistä silloisen tyttöystäväni parhaalta ystävältä, eikä tullut mieleenkään lyödä takaisin. :nolo:
Juuri näin. Väkivalta on muutenkin harvoin ratkaisu ja tällaisessa tapauksessa vielä harvemmin. Itsekkin olen saanut naisen nyrkistä (mielestäni en tätä ansainnut), mutta ei todellakaan tullut mieleen lyödä takaisin. Käänsin ystävällisesti, mutten ylimielisesti toisenkin posken, mutta siinä vaiheessa lyöjäkin ymmärsi tehneensä virheen ja sitten pyydeltiin anteeksi. :)

Nämä on sinänsä niin selviä asioita, mutta silti niin vaikeita.. Itse en todella kenellekkään alkaisi sanomaan, että tee näin ja noin ellen sitten tuntisi molempia/kaikkia osapuolia..Että ihmiset osaavat olla toisinaan liian "ihmisiä".

Sain muuten itse joskus vuosia sitten vappuna kolme kertaa aivan täysiä nyrkistä silloisen tyttöystäväni parhaalta ystävältä, eikä tullut mieleenkään lyödä takaisin. :nolo:

hähä, sä taisit pudota...:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom