Perheen tuki punttailussa

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
no meillä nyt porukat suhtautuu aika neutraalistimun puntin nostoon..tosin lisäravinteista on tullut kommenttia jos jonkinmoista..tyyliin " et sä tollasia mömmöjä tartte ku kehityt muutenki tos iässä..".ja jos on jokin sota pystyssä vaik faijan kaa ni se vetää noi "mömmöt" ja puntin noston syyks ku must on tullu kuulema nii agressiivinen :rolleyes: eli toisin sanoen sanon oman mielipiteeni ko. asiaan..

Mä syön mitä lautaselle pistetään. Ei tuu napinaa, joskus saa kyllä kuulla et kuinka rasitan itteäni salilla liikaa, siinäpä suurimmat. Asun isovanhempieni tykönä ja mummo (äidin äitee) on iha fiiliksissä ku pääsi katsomaan mun kisoja, tukea sentäs tässä asiassa löytyy :thumbs:

Timba79 sanoi:
Tätä minäkin suosittelen. Näppituntumalla menee myös dietit sun muutkin.

Mutta pitäkää välit niihin porukoihin ja olkaa tyytyväisiä ilmaisesta sapuskasta. Protujauhoilla voi korvata proteiinin saantia jos ei muuten saa tarpeeksi. Kyllä ne aikaa myöten mukautuu siihen parempaan ruokavalioonkin. Eli minun neuvo on, että askel kerrallaan ja myös ymmärrystä sinne porukoiden suuntaan.

Joo, tämä on ihan totta. Harvoin enää lisäravinteista mitään sanoo ku laukoo pari factaa että esim. on halvempaa ottaa näistä se produ jne. Pitää kai antaa aikaa sopeutua.
Mutta tuo vituttaa että joku aamuaerobinen tyrmätään heti. Ilman perusteluja. :david:

Mullakin on jotain tollasia ongelmia dietillä. Finelistä löytyy usein vastaavaa ruokaa, ei se niin tarkkaa ole. Painon arviointi on erittäin hankalaa jossain ruuissa, siksi pitäiskin kai hommata talousvaaka.

Itse en kaloreita laske vaan menen ihan "näppituntumalla", ja otan sitä painoa sen ~1.5 kiloa kuukaudessa. Senpä takia ei kai porukat ole mitään syömisistä vittuilleet, mitä nyt joskus siitä kun rupeen illalla tekeen ilta-, ja aamurahkoja, mutta lisäravinteista ne ei valita, tai no en tiä tietääkö äijä edes mun käyttävän mitään sellasia...
äite kyllä on ruvennu valitteleen ettei pitäis enää kasvaa.. hmph! :anssi:

edit: tosin osaan jo kuvitella vanhempien pilkkauksen kun rupean alkuvuodesta dieetille...

Vaaka on yllättävän hyvä.
Kauan puhuin kuinka tärkeä se on, mutta vasta hankittuani tajusin kuinka käytännöllinen vaaka on! On tullut käytettyä todella paljon.

Voi voi kun vielä saisikin mamman ilimasia pöperöitä. Ei ne maailman terveimpiä olleet ehkä mutta kyllä oli maku kohdallaan ja poika kasvoi niillä eväillä enenmpi kuin piisalle :worship:

Porkkanaraastin sanoi:
joo ei äidin tekemien ruokien makua voi edes muihin verrata, sen verta hyvää kylläkin.
Oletko dieetillä vai haluaisitko muuten tietää ne kalorit vai mikä on ideana?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Muuta meille asumaan! No ei :lol2:

Itsellä porukat suhtautuu aika hyvin mun sali harrastukseen. Itse kokkailen oikeastaan nykyään aina omat safkani. Paljon jauhelihaa, kanaa, tonnikalaa, raejuustoa, munaa, rahkaa, sekä salaatteja. Jos rupeisin vaatimaan porukoilta että äidin pitäisi ruveta kokkaan mulle erikseen (ja kumminkin kokkaisi vielä koko perheelle), niin vois olla että safkat taitais jäädä saamatta. Yleisesti ottaen meidän porukat on innostuneita salilla käynnistä, joskus tuntuu vähän että liikaakin, isä aina innostuu kertoon tutuille paljonko nyt nostan penkistä :hyper: No se on pientä....

Tee vaan ihmeessä veljelles saliohjelma, jos sekin innostuis oikein kunnolla saleilusta ja rupeis itsekkin "hifistelemään".

Ps. tuu joskus Lapuan urheilutalolle :kippis1:

Itekkin tässä dietillä olen ja pidän itse tuollaisesta orjallisesti ja striktistä dietistä, missä kaikki kalorit on laskettu suunnilleen jne. En silti ala vaa'alle mittaileen tai mitään. Hyvin tuota painoa lähtee. 4kg pitäis saada ennen pukin tuloa, menisin väittään helpoksi.

Tässä talossa veikkaan äitini pääsevän aika helpolla. Meillä, kun ei lämmintä ruokaa syödä kotona juuri kuin viikonloppuisin. Joskus kylläkin munakasta jne. Muttei tuon isompaa. On nimittäin jo tottunut mitä minä ja veljeni syömme. ;)
Joskus sit taas kysyy, että "Paljonkos taas tarvitkaan niihin jauhoisi?". Ei mitään erityistä tukea, muttei mitään mukisemistakaan.

Mutta itseasiaan. Jos tuntuu, että äitisi ruoka on mitä on, niin kokkaan kiltisti omasi. Ei pitäisi liikaa mutinaa kuulua, ja opiihan siinä samalla sit vähän kotitalouttakin. :)

D.Yates sanoi:
Täytynee aloittaa valistus jo nyt, ettei omista kersoista tule teineinä tuollaisia nipottajia.
Samaa mieltä. Eipä tulisi mieleenikään alkaa äidille valittaan, jos ei laske paljonko haukea pistää tekemäänsä ruokaan. Jos ei ole mihinkään kisoihin dieettaamassa, niin ihan yks ja sama paljonko sitä haukea on siinä keitossa tai paljonko se velipoika sitä makaronia otti.

tikkuniska sanoi:
Kyllähän sitä on hyvä joskus dieettailla ettei se kehitys jää piiloon rasvojen alle.
Huolestuttavaa kyllä on jos 178cm pitkällä ja 78kg jätkällä on jo niin paljon rasvaa ettei kehitystä näkyisi, mutta toki voi diettailla jos siltä tuntuu.

neutraali sanoi:
Huolestuttavaa kyllä on jos 178cm pitkällä ja 78kg jätkällä on jo niin paljon rasvaa ettei kehitystä näkyisi, mutta toki voi diettailla jos siltä tuntuu.

Itsekin painoin 80kg niin rupesin syömään kulutustani vähemmän jotta makkarat lähtee mahasta! Tosin söin vain huomattavasti vähemmän kuin normaalisti tietysti proteiiniä riittävästi! 1kk niin näin ensimmäisen kerran moneen vuoteen sikspäkistäni hitusen ja olkapäistä erottui lohkot selkeästi! Paino pysyi lähes samana mutta makkarat lähti lähes kokonaan!

Perheen tuki on tärkeä itselleni! Varsinkin se että saan rahaa proteiiniin! Kyllä sitä alussa tuli kaiken näköisiä conflikteja syömisestä - täytyis varmaan kohta muuttaa pois täältä :curs:

Jos/kun rupean vetämään dieettiä niin varmasti on sama edessä. Nyt kun on massan saaminen tärkeää, niin ei ole niinkään väliä mitä pullamössöpässinkiveksiä on tarjolla.

Oletko yrittänyt vanhemmillesi järkevästi selittämistä, mistä on kyse? Tietysti jos porukat ei tajua järkipuhetta, niin asia on aivan eri.

itsellä tuo rasvaprosentti on sielä yli 15 hujakoilla. Eli siis vatsaa löytyy, viime maanantaina vatsanympärys tais olla lähemmäs 100cm. En tiedä onko se teille iso, mutta mulle on

twinlab sanoi:
Ps. tuu joskus Lapuan urheilutalolle :kippis1:
Mun kaveri kävi sielä ja vaihto Erkin salille ku prässi oli kuulemma niin onneton...mut joskus kun käy uimassa niin voishan sitä pyörähtää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom