Pepsi MAX -thread

Iteki tulee juotua 1 tai 2 1.5l pepsi max pulloa päivässä. Ehkä vähä liikaa, mutta eipä niitä legenda haittavaikutuksia ole näkyny :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä mieltä jengi on Coca-cola zerosta ? Ite en osaa sanoa kumpi parempi, välillä tekee mieli maxia, välillä zeroa. Maxi tuossa lähikaupassa kyllä yleensä halvempaa.

just avasin triidin kun harmitti kun en ostanutkaan sitä tuttua ja turvallista pepsi maxia, vaan ostinpa onneksi vain 0,5l putelin cocacola zeroa. Ei ainakaan kylmänä mitään nektaria ole. Kyljessä "lukee Real taste", tiiä sitten mitä se tarkoittaa. Ei kyl itelle uppoa.

Iloinen yllätys oli eräässä kaupassa Vip lightcola, joka oli erittäin hyvää. Täytyy hakea viikonlopuksi taas maistiaisiksi yksi puteli.

Tämä on kylllä light-juomien kuningas. Pepsi maxit ja muut uppoaa myös, mutta niissä "light" maistuu liikaa.
ImageVaultHandler.aspx

pepsi_max-1196.jpg

PEPSI-MAX...
... tuo jumalten nektariini. Joskus männä aikoina ja varsinkin dietillä makean himoon meni 2-3 litraa päivässä. Nykyään tuo määrä on pudonnut vaatimattomaan 0.5-1 litraan ja ei edes joka päivä. Silti maku on vaan niin hyvä. Valintani on aina PEPSI-MAX, mikäli sitä on tarjolla...

Ootteko muuten juonu tota Kielletty hedelmä jaffaa joka oli rajotetusti myynnissä? parasta light-limua mitä oon koskaan juonut, ei jääny sellasta light kokiksen omasta jälkimakua

Light-limsojen ehdoton kuningas on kyllä Pepsi MAX.
Yllättävän hyvän makuista siitä on saatu ilman sokeria.. Tölkistä, tai lasista jääpalojen kera nautittuna se on parhaimmillaan jumalaista :kuola:

Ootteko muuten juonu tota Kielletty hedelmä jaffaa joka oli rajotetusti myynnissä? parasta light-limua mitä oon koskaan juonut, ei jääny sellasta light kokiksen omasta jälkimakua
Joo, se on kyllä tosi hyvää. Ei tosin vedä vertoja vanhalle kunnon maxille. ;)

Uudet pehmyet pullot on kyllä persiistä.

siis 4,5 L/vko? :eek: Wut?
Mulla tulee juotua vuodessa varmaa alle toi 4,5L :D
Mut sillonki pepsi maxia tai kipeänä punasta jahvaa.

Edit. kuukaudessa 18L ja vuodessa 216L :D lool (korjatkaa jos väärässä, oon väsyny ja voi laskut mennä sekaisin)

noh eipä tuo ole hirveesti..

Pepsi Max on vienyt sieluni. Noin 13 vuoden ajan on tullut juotua [16-17v asti], keskimäärin ehkä 1.5 litraa päivässä... Hauskaa sinänsä että tuollaista 3 x 1.5 litraa pidetään paljona kun parhaimmillaan itse voin juoda sen 3 litraa päivässä... [harvinaista].

Sokeritonta, eli Maxia siis aina. Ei yhtään reikää hampaissa, eikä kiillevaurioita laisinkaan.

tokihan tuota voi enemmänkin juoda, mutta sitten menis jo suhteessa aivan liikaa rahaa pepsi maxiin. Kun kuukauden ruoka budjetti on 200e.

Kaks pulloa (3l) joka päivä menee edelleen. Uudet pehmeät pullot vituttaa tosin...

Sama juttu. Saatanasta seuraava keksintö, nämä pehmeät pullot. Ensimmäisen uuden pullon, kun sain kouraani ja avasin: lähes puoli litraa pärähti lattialle ...Sanoinko jo saatana?:D:curs:

Vituttaa kun ei täyttä pulloa pysty puristamaan kunnolla.
Jep.
Pitää ottaa toisella kädellä pohjasta kiinni " sillai hiukan gaysti" ja avata korkki varovasti toisella kädellä. :D Mikäli näin ei toimi, osa on pepseistä lattialla...:curs:

Uudet pehmyet pullot on kyllä persiistä.

tokihan tuota voi enemmänkin juoda, mutta sitten menis jo suhteessa aivan liikaa rahaa pepsi maxiin. Kun kuukauden ruoka budjetti on 200e.

Okei. 200e on hemmetin vähän joten siihen budjettiin jos pitää mahduttaa niin syö vähän liian ison loven... Mutta aina kannattaa kärkkyä tarjouksia, nimimerkillä joskus 20plo Pepsi Maxia kaapeissa :D

Kaks pulloa (3l) joka päivä menee edelleen. Uudet pehmeät pullot vituttaa tosin...
[/B]
Sama juttu. Saatanasta seuraava keksintö, nämä pehmeät pullot. Ensimmäisen uuden pullon, kun sain kouraani ja avasin: lähes puoli litraa pärähti lattialle ...Sanoinko jo saatana?:D:curs:
Vituttaa kun ei täyttä pulloa pysty puristamaan kunnolla.
Jep.
Pitää ottaa toisella kädellä pohjasta kiinni " sillai hiukan gaysti" ja avata korkki varovasti toisella kädellä. :D Mikäli näin ei toimi, osa on pepseistä lattialla...:curs:

Toi johtuu vain siitä että te miehet ette hallitse voimianne. Mä saan avattua sen ihan ok. Toki minulle outo tunne on se että jokin alunperin kova lurpsahtaa käsissäni, mutta I can live with it. Ärsyttää tosin hieman ukon jälkeen mennä jääkaapille kun ne pullot on suljettu niin että ne on rutussa. Sitten kun mä avaan ne kasaan lutatut pullot niin kauhea pamaus aina kun ne pongahtaa turpeiksi ja koviksi [toi muuten on taas tuttu tunne... joskus jopa ryöpsähtänyt Pepsiä käsille sieltä]:rolleyes:

Ja vaikkakin toi kuulostaa kaksimieliselle, on se myöskin fakta ja puhun täyttä asiaa...:evil:

Mun eka poikaystävä sai mullekin aikaan tän pahan addiktion, täs nyt viidettä vuotta on kitattu pepsiä tasaseen tahtiin. Ei kovin paljoa kyllä mene, joku 0,5-1l per päivä yleensä. Noi muovipullot on kyl huono keksintö, meinaa pieneltä tytöltäkin lennellä limut minne sattuu ku vähän puristaa. Tosin 4x2l pakkaukset on parasta mitä kaupassa myydään, varsinkin silloin kun hinta on 4,95e!

Olis pitänyt enemmänkin tajuta ostaa, kun nyt on taas niin suolaset hinnat. Ehkä ne kohta halpenee, pitää yrittää siihen asti kituutella vähemmällä kun.

Niin ja ärsyttävintä niissä uusissa pulloissa on se et kun niitä lähtee palauttaa, niin ne on menny lyttyyn kassissa ja sit kaikkien korkkeja pitää aukoa ja paukutella niitä pulloja muotoonsa kunnes se automaatti hyväksyy ne, ei ole kivaa.

Niin ja ärsyttävintä niissä uusissa pulloissa on se et kun niitä lähtee palauttaa, niin ne on menny lyttyyn kassissa ja sit kaikkien korkkeja pitää aukoa ja paukutella niitä pulloja muotoonsa kunnes se automaatti hyväksyy ne, ei ole kivaa.

Ton allekirjotan. Joudun yleensä 50% aukomaan siinä hiton automaatilla ja pyöristään ne uusiksi tai ne menee hylkyyn... :(

Tosin 4x2l pakkaukset on parasta mitä kaupassa myydään, varsinkin silloin kun hinta on 4,95e!
Hyi helv... :down:
Ite olen kerran ostanut tuollaisen 4x2l pakkauksen. Eikä MAXi maistu ollenkaan niin hyvältä 2l pulloista kuin mitä 1,5l pulloist.
2l pulloissa se on jotenki väljähtänyttä... yäk!!
Kyllähän tuota MAXia muuten menee sellanen 1,5-3l päivässä!:kippis1:

Ja niin ne uudet pullot:curs::curs::curs:

Meillä päin sitä kiellettyä hedelmää tuli pikkukauppoihin (no eihän täällä muita olekkaan :) ) entistä enemmän vaan ku porukka osti sitä. Varmaan tuli joka vkl ostettua pari pulloa ja perjantaina litkittyä molemmat. Mielestäni se on paljon, kun en kumminkaan joka päivä vetele kuin ehkä lasillisen jotain limpettiä saunan jälkeen. :) Vieläkin on hyllyt täysillään joka viikon alussa, pistetäänkö postilla tulemaan?? :D:D

Hyi helv... :down:
Ite olen kerran ostanut tuollaisen 4x2l pakkauksen. Eikä MAXi maistu ollenkaan niin hyvältä 2l pulloista kuin mitä 1,5l pulloist.
2l pulloissa se on jotenki väljähtänyttä... yäk!!
Kyllähän tuota MAXia muuten menee sellanen 1,5-3l päivässä!:kippis1:

Ja niin ne uudet pullot:curs::curs::curs:

Tuo on kyllä jo aika sairasta jos 1.5 - 3 litraa lipität limpparia joka ikinen päivä :D

Itsellä oli joskus aika paha addiktio coca-colaan ja tuli välillä hankittua himaan koreja limua ja juotua se ehkä noin viikossa. Ja silloinkin oli ihan kamala olo aina tämän rupeaman jälkeen ja näkyi myös kunnossa.

Lopetin limun juonnin lähes kokonaan oikeastaan terveydellisistä syistä. Hampaat eivät todellakaan kestä päivittäistä limun juontia ja onhan limun jatkuvalla ylijuonnilla todettu olevan myös huonoja vaikutuksia vatsaan ja suun alueisiin mm. syövän muodossa.

Toki limpparia juon, mutta nykyään menee ehkä noin 1 pullo 2-3 kuukaudessa. Joskus ei sitäkään. Tuntuu oudolta näin itsekkin ajatellen, mutta kyllä on enemmän rahaakin käytettävissä ja on paljon terveempi olo! :D

Totta, nuo muovipullot kyllä ovat vittumaisia. Ne eivät myöskään kestä mitään pudotusta. Hetki sitten oma juomattomuuteni rikkoutui kun ostin kaupasta 2-packin pepsiä ja se sitten tipahti kaupan kassalla lattialle, tietysti maksun jälkeen, ja pamahti oikein mukavasti. Enpä ostanut toista;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom