No just. Ei ole ihan mun juttu tollaset homostelut. Noin en sanoisi leikillänikään. :jahas:Ois pikkuhomo säikähtäny jos oisit huutanu, että "haluutko persettä, vai kakskytsenttistä ilman voitelua?"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No just. Ei ole ihan mun juttu tollaset homostelut. Noin en sanoisi leikillänikään. :jahas:Ois pikkuhomo säikähtäny jos oisit huutanu, että "haluutko persettä, vai kakskytsenttistä ilman voitelua?"
No just. Ei ole ihan mun juttu tollaset homostelut. Noin en sanoisi leikillänikään. :jahas:
"eikös poikakulta saa kotona tarpeeksi huomiota, kun sitä pitää tulla täältä kaduilta huutelemaan"
No just. Ei ole ihan mun juttu tollaset homostelut. Noin en sanoisi leikillänikään. :jahas:
Eikös toi oo jo vähän tulella leikkimistä? Hauskaa niin kauan kunnes joku väkivaltanen iso naapuri kuuleekin sivusta ton sun heittos, ja seuraavaks makaat jonkun bitchinä jossain bunkkerissa :DEi se mitään. Menee sitä paljon vanhemmatkin hämilleen, ku menee heittää "hei tiäksä..lähetää nussii..siis oikeesti. Otetaan mukaan mun pari tosi isokyrpästä kaveria. Mitäs sanot?"
Aloitetaan ihan sieltä nuorimmasta päästä.
Jos sitä pikku-petteriä joka huutaa kuin palosireeni ei vanhemmat voi saada millään hiljennettyä, niin sitten käydään siellä kaupassa ilman pikku-petteriä, ei sitä tarvitse kaikkien kuultavaksi tuoda.
Aijaa, olin tuossa yksi päivä ruokaravintolassa ja jumalauta kun sen kakaran piti huutaa ja huutaa. Pitääkö koko ravintolan kärsiä siitä, kun se kakaran äiti EI voi mennä ulos ja antaa sen kakaran huutaa siellä?Hiukka suvaitsevaisuutta pikkulapsia kohtaan.
Ei taida olla sinulla omia lapsia. Lapsiperheessä kun elää niin oma toleranssi huudolle nousee eikä pienet kauppakitinät tai -raivarit pahemmin häiritse. Jos kanssashoppaajalta siinä muutamassa minuutissa menee päivä pilalaae niin se on sitten voivoi. Ei se pikku-Petteri ikinä opi olemaan kaupassa kunnolla jos se aina jätetään kotiin. Hiukka suvaitsevaisuutta pikkulapsia kohtaan.
Ei taida olla sinulla omia lapsia. Lapsiperheessä kun elää niin oma toleranssi huudolle nousee eikä pienet kauppakitinät tai -raivarit pahemmin häiritse. Jos kanssashoppaajalta siinä muutamassa minuutissa menee päivä pilalaae niin se on sitten voivoi. Ei se pikku-Petteri ikinä opi olemaan kaupassa kunnolla jos se aina jätetään kotiin. Hiukka suvaitsevaisuutta pikkulapsia kohtaan.
Aijaa, olin tuossa yksi päivä ruokaravintolassa ja jumalauta kun sen kakaran piti huutaa ja huutaa. Pitääkö koko ravintolan kärsiä siitä, kun se kakaran äiti EI voi mennä ulos ja antaa sen kakaran huutaa siellä?
jarmot, kyllä se kuule menee niin, että lasten vanhempien pitää ajatella niitä keitä se huutaminen häiritsee siitä huolimatta kuinka vitun kovaa se Jarna-Petteri-Einari siellä himassa huutaa.
Kyllä auktoriteetilla voi saada hiljaiseksi ilman että sanoo yhtään mitään. Tosin siihen vaaditaan jo aika ruma naama.Ai lauman kännissä uhoavia 12 vuotiaita? Tuon kun näkisi ihan käytännössä.