Penkkitulosveto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nostan nyt penkistä 85kg ja painan 66kg

Löin vetoo et menee tuplasti oma paino penkistä ku kesäloma alkaa.
Mitä mun kannattas safkaa ja mite treenaa et saan tulokses noin 140kg, vai onko teoriassa edes mahdollista?

Kestävyyttä ja massaa on. Huiput vaan alhaset muotoihi ja sarjapainoihi nähden.

5x5 on kyllä toimiva. Sovelsin sitä ite muutamia vuosia sitten siten, että tein kaikki ekojen viiden viikon sarjat pelkkinä loppuojennuksina jne. ja vuosia jumineeseen penkkiin tuli liki 20kg ohjelman aikana lisää. Mutta toki jos kyseessä henkilö, joka ei ole niin hirveästi penkkaillut, niin tuollaisenaan toimii tuo ohjelma kuin junan vessa. Avainasia on, että ei tehdä liian kovia sarjoja. Jos toistot menee liian tiukiksi, ja päivän sarjoja ei saada loppuun asti, ollaan tukossa ennen kuin huomataankaan. Ilmoittelehan jossain, kuin projekti etenee. Kova on tavoite, jos meinaat tosiaan tuohon aikaan paukuttaa edes suunnilleen tuon painoisena sen 140kg. Mutta pitkästi toiselle sadalle menee, että heilahtaa, kun treenaa järkevästi, eikä särje itseään.

Inhottaa olla ilonpilaaja, mutta tuo 2x oma paino penkistä on todella vaikea virstanpylväs monille pidempään treenanneillekin. Jos saisit kesään mennessä esim. +20kg penkkiin, niin se olisi jo hurjaa kehitystä, mutta kuitenkin olisit vielä melko kaukana vedon voittamisesta, joten itse veikkaan, että tämä peli on kyllä hävitty. Yritä neuvotella realistisemmat ehdot kisaasi vetoamalla siihen, ettei suurin osa pitkäaikaisistakaan salitreenaajista saa tuplasti omaa painoaan penkistä. Muussa tapauksessa kannattaa alkaa säästämään, mikäli löitte rahasta vetoa.

Kaveri onnistu joskus pääsemään 130 ykköseen penkissä painolla 75 kg... jätkä reenas ihan kunnolla, mutta siihen penkki vaan tyssäsi. Sit otti massaa lähemmäs 90 kiloo ja nyt lähtee penkistä 150.

Jos onnistut, niin on todellakin kaikki luonnonvoimat sun puolella :D Ite kokeilin 3 vuotta sitten tota Jton:n systeemiä ja nousi maksimi 10 kiloo, vaikka todellakaan ei aina tuntunu siltä, että se vois vaikuttaa niin paljoa.

Jos lisäät kevääseen mennessä penkkisi 85kg -> 140kg ilman että painosi merkittävästi lisääntyy lopetan kaiken kuntosaliharrastuksen välittömästi. Ei oo sitten vain minun laji.

Pakko yhtyä kuoroon. Kyllä tuo omasta mielestäni myös lievää ihmettä vaatii.

*Niin lyhyt aika ja paljon pitäs lyödä kiloja tankoon.
*2xomapaino jo itsessään todella kova suoritus.
*Jos mennään prisman tuotteilla niin vaikenee vain.
*Korotustahti on niin kauhea, että loukkaantumiset hyvin todennäköisiä jos kaikki ei ole kohdallaan.
*jne jne jne

Onnea kuitenkin yritykseen! Hatunnoston arvoinen suoritus jos menee lähellekkin tuota 140.

Jos oot superlahjakkuus niin kyllähän tuo vois onnistuakki. Muussa tapauksessa prisman hyllyltä löytyvillä ravinteilla tuota tulosta tuskin tulet saavuttamaan.

Jos oisin sä niin koittasin pitää painoni suunnilleen samassa ja sitten toukokuussa alottasin 4 viikon dietin jossa tavoitepaino ois 60kg jonka jälkeen sun tavoitemaksimi ois "vaan" 120kg... Jos osaat dietata oikein niin maksimivoimatasot ei välttämättä hirveesti kärsi dietin ohessa.

Ikävä olla ilonpilaaja mutta..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mitä mun kannattas safkaa ja mite treenaa...

Safkaa jotain halpaa vähän ja vaihda mahdollisesti maksullinen sali ilmaiseen. On sitten kesän korvalla enemmän pätäkkää suoriutua vedosta (olettaen vedon olleen rahasta).

Tai voithan tietysti koittaa etsiä jostain järkyttävän kankean penkkipaidan ja alkaa treenaan sillä :) Voi olla tosin täysi työ, että saat jollain konstilla vedettyä painot edes rintaan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon kova treenaaja ja aikaa riittää kahteen sali kertaan per pvä.
Mut joo, nyt tajuun et toi tavote on liian kova, pitäis varmaa muokkaa tota vetoa, vaikka aikaa ens vuoden loppuun..

Motivaatiosta ei tuu jäämään kiinni.

Ja mun painossa on varmaa 3-4kg ylimäärästä. Taustaa viel sen verran et 90Kg saattaa mennä mut ilman varmistajaa en lähteny kokeilee.

Kiitos vinkeistä, kirjottelen tänne sitä mukaa kun kehitystä tapahtuu.

Tuplasti omapaino penkistä on kova suoritus millä mittarilla tahansa. Toki se kuullostaa kesyltä nostaa 60 kilosena 120kiloa vs. 90kg ja 180kg, mutta jokainen dieetillä ollut tajuaa miten se omapaino vaikuttaa penkkiin :)

Mutta varsinaiseen kysymykseen: iso volyymi (paljon sarjoja) useasti viikkoon eikä sarjoja tappiin asti. Normi-semikapea-kapealla otteilla vaihdellen.

Pakko yhtyä itsekin epäilijöiden kuoroon. Itselläni pitkän pitkän pitkän aikavälin tavoite penkata joskus 2 x oma paino. Tämä ei todellakaan ole helppoa. Nyt painan 93 kiloa ja tämä on totaalinen mahdottomuus meikäläisen nostaa lähes 190 kiloa kun nyt puhutaan natikkatreenaajasta ilman mitään supermiesgeenejä (vaikkei varmaan kaiken huonoimpiakaan). Itse pitäisin jotenkin mahdollisena penkata 80 kiloisena 160 kg, mutta ihan törkeesti tuo vaatii työtä ja kaiken pitää mennä nappiin. Ei paljon saisi tulla loukkaantumisia tai sairasteluja, jotka pilaa homman.

Eli jos ketjun avaaja tuohon tavoitteeseen pääsee ja se suoritus ei ole mikään kaikkien runkkupenkkien äiti, niin suosittelen siinä vaiheessa ottamaan jto:lta valmennusta ja valmistautumaan kisailuun.

Saatanan kova tavoite siis kelle tahansa naturaalitreenaajalle, lähes mission impossible muutamassa kuukaudessa lähes aloittelijatasosta.

Oliko tossa vedossa sovittu missä kulmassa penkin pitää olla? Jos jalat on korkeammalla kun pää, niin sillä tulos paranee jonkun verran. Penkkipaita+negatiivinen penkki?? Onko kukaan koskaan koittanut sellasella kombolla? Ja vielä bonuksena ilman pysäytystä. Toi veto on niin epäreilu, että kaikki mahdolliset vippaskonstit kannattaa käyttää.

Nostin 90kg tänää ja aamupaino oli 64kg. Muutettiin tota aikaa puolesta vuodesta vuoteen. Mutta joka tapauksessa töitä riittää vuoden jokaiselle päivälle

Menetetty peli tuo on silti. Itse nostin penkkitulostani 80kg -> 130kg vajaassa vuodessa, mutta painoa oli jo aloitettaessa yli sata kiloa ja loppuvaiheessa vielä parikymmentä kiloa enemmän. Vaatii kovan sikabulkin että pääset edes noihin rautoihin, saati että dieetin aikana voimatasot saisi pysymään.

Mikäli kyseessä on isommatkin rahat, niin melkein lähtisin nostamaan penkkitulosta nyt tuonne hiukka yli sataan ja tiputtaisin painoa lähellle viittäkymmentä kiloa.

Not gonna make it.. Mä nostin 8kk 70kg->120kg ja omapaino nousi reilu kympin. Tuossakin lihasmuisti autto 100kg. 3kk reenillä pääsin 112.5kg, mutta siihen se sitten jäikin. Pari-kolme kuukautta mentiin samoissa painoissa, ennenkkun lähti taas vähän nouseen. Veikkaan, että jää sullakin jumittamaan tuohon 110-115kg kohdalle..

Tammikuussa 2010 ei noussu 90kg, kun puolivuotta inttiä takana. Aloin treenaan helmikuussa, kun alko olla aikaa. Oma paino oli 80kg. Touko-huhtikuun vaihteessa nousi 125kg ja paino oli noussu 4kg. Lihasmuisti autto johonki 110kg asti.
Seuraavaks joku totee tähän, että ei onnistu intin sapuskoilla. Heraa purkista, maitoa mukesta ja maitorahkaa lomilta. Simple.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom