Originally posted by ilem
Onko kukaan kokeillu ED Coanin penkkiohjelmaa?
Itellä vielä 7 viikkoa jäljellä.
Mistäs tollasen sais? Linkki kiitos!
Tulosten laskeminen taskulaskimella voi jonkin mielestä olla tyhmää ja yksinkertaisen asian monimutkaistamista, mutta vielä tyhmempää olisi varmasti sahata 2x6 kuukaudesta ja vuodesta toiseen, silti juurikaan kehittymättä, koska prosenttien laskeminen on tyhmää.
Tosin Miken tapauksessa paikallaan sahaamisesta ei ole kysymys, joten silloin matematiikan harjoittaminen punttitreenien ohessa on turhaa, mutta esim. omalla kohallani toi 2x6/vko ei voimankehityksen kannalta toimi, joten olen erittäin avoin uusille ideoille ja ohjelmille!
Olen vasta pari viikkoa kokeillut uudenlaista ohjelmaa (5x5 80%) ja ainakin ton läpiviemisessä ole hiukan ongelmia. Ekalla kerralla meni 4x5, 1x4 ja tokalla olin jo kai flunssan kourissa joten 3x5, 1x4, 1x3 tais olla sen treenikerran oikearivi, ja vitutus oli sen mukainen!
Kokeilin tolla ohjelmalla vielä jonkin aikaa ja jos ei näytä toimivan voisis vaihtaa tohon Kraftwerkin ohjelmaan. Teen tällä hetkellä 5x5 80% maanantaisin (+ojentajat+haba) ja perjantaisin nopeuspena (8x3 50%) ja pari sarjaa vinopenaa (+olkapäät ja ojentajat). Ohjelmaan kuuluu myös paljon muuta sälää mutta en tähän penkkijuttuun sitä jaksa kirjoittaa...
Onkos muuten tossa Kraftwerkin ohjelmassa tarkoitus treenata samaan aikaan kaikkia muita lihasryhmiä?