Penkkitulos nousuun poliisikouluun!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huge
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Testissä pitää nostaa 62,5kg penkistä mahdollisimman monta kertaa. Miten minun tulisi treenata jotta kyseinen paino nousisi mahdollisimman monta kertaa? Eli pitäskö nostaa isompia painoja vai vaan tota 62,5 kiloa? Tällä hetkellä se nousee sen 8 kertaa. :nolo: Käyn kolme kertaa viikossa salilla ja penkkiä tulee tehtyä yleensä yhtenä tai kahtena päivänä.

Jos löytyy vinkkejä leuanvetoon niin otan niitä myös mieluusti vastaan.

Ite tekisin tolla painoilla ja vähän pienemmillä pitempää sarjaa. Leuanvedosta löytyy kattava threadi voimapuolelta.

Talakanpinskeli sanoi:
Onko tuo poliisikoulun 62.5kg penkkitulos vakio kaikille? Mistä riippuu, hyväksyykö ne sen tuloksen?

62,5kg miehille.. ja naisilla se on eri.. en nyt oikein ymmärrä mitä tarkotat tolla mistää riippuu hyväksyykö ne sen.

Eikös tuossa saa maksimipisteet jo 10 toistolla ja lopuista ei ole mitään hyötyä testin kannalta?

Katabolic sanoi:
Eikös tuossa saa maksimipisteet jo 10 toistolla ja lopuista ei ole mitään hyötyä testin kannalta?

tokkopa vielä kymmenellä.. en kyllä muista tarkkaan.

Talakanpinskeli sanoi:
Onko tuo poliisikoulun 62.5kg penkkitulos vakio kaikille? Mistä riippuu, hyväksyykö ne sen tuloksen?

täytyy muistaakseni tehä 3 hyväksyttyy suoritusta
naisille paino on 37,5kg

Dino84 sanoi:
täytyy muistaakseni tehä 3 hyväksyttyy suoritusta
Siis kolme kun teet niin et saa hylättyä tai keskeytettyä suoritusta.. mutta ei sillä vielä montaa pistettä heru. Pisteet kai määräytyy sen mukaan miten muut kaverit nostelevat.

tuossa juuri kattelin poliisikoulun sivulta ja se olikin 2 toistoa niin hyväksytään.
en kyllä osaa sanoo miten noi pisteet menee. :(

Thomson sanoi:
Ite tekisin tolla painoilla ja vähän pienemmillä pitempää sarjaa. Leuanvedosta löytyy kattava threadi voimapuolelta.

Ite taas tekisin maksimia vaan reilusti ylöspäin. Pohja sarjoina sitten vaikka tuolla painolla useampia toistoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika säälittävät vaatimukset on täytyy sanoo..Must poliisin kannattas olla vahva..3x100 kg vois olla kelpo vaik seki on pirun pieni määrä tai sit vaik 25x62,5 vai mikä ny olikaa.

säälittävyys tuskin on oikee sana tohon. raahataan siellä sitä 80 kg:n nukkeakin. kyllä toi reilu 60kg on jokamiehelle toistorautana ihan ok. jos siinä kympin huitasee, on maksimi jossain 80-90kg:n nurkilla, mikä on ihan ok. paremmat tekee reilu 20, mikä jo on ihan mainio tulos. veli ehti tehdä alle kymmenessä sekunnissa 25, kun varmistaja otti tangon pois ja sano, että vittuilu loppuu nyt :)

siellä testeissä ei haeta mitään hypersuorittajia vaan karsitaan fyysisesti heikot pois. koulussa sitten ehtii kyllä treenaamaan. eikä sellanen yli-iso bodyjässikkä jaksa mitään kauaa tehdä. monipuolinen fyysinen suorituskyky on toimivampaa.

mä suosittelen tekemään nousujohteista treeniä maksimipainotteisesti, eli sitä 1-5 toiston rautaa niin ylös, kuin saat. kestävyys kasvaa kyllä mukana. kuten sanottua, loppuun voit tehdä pari pidempää sarjaa välillä 6-10. leuoissa sama juttu. siitä löytyy mun ja muidenkin juttuja tuolta voimapuolelta aikalailla.

Juu tai samantien 200kg penkistä tai ei oo kouluun asiaa. :jahas:
Sillä penkkaamisellahan sitä yleistä järjestystäkin valvotaan.

Nudi sanoi:
Aika säälittävät vaatimukset on täytyy sanoo..Must poliisin kannattas olla vahva..3x100 kg vois olla kelpo vaik seki on pirun pieni määrä tai sit vaik 25x62,5 vai mikä ny olikaa.
Ota huomioon että se minimi 3 toistoa tjsp. on vain ehto ettet tipu pois. Pisteet annetaan siten että ryhmän sällit laitetaan suoritusten mukaan paremmuusjärjestykseen ja sitten annetaan ne pisteet taulukon mukaan. Pisteytys on siis suhteellista, ei absoluuttista.

Mites voimagurut, kumpi ois tehokkaampaa tässä penkkijutussa (tai enemmänkin miksi): tehdä treeni vakiopainolla ja suurella volyymilla ja usein (kuten siinä leuanveto-threadissa) vai sitten nostaa maksimia tasaisesti raskaammilla raudoilla?

Tehdäänkö leuat sitte lisäpainojen kanssa että saadaan alle 6 toiston? Ite oon vaa aina tehny salipäivän jälkeen niitä yhden sarjan niin monta kun menee.. :nolo:

Huge sanoi:
Testissä pitää nostaa 62,5kg penkistä mahdollisimman monta kertaa. Miten minun tulisi treenata jotta kyseinen paino nousisi mahdollisimman monta kertaa? Eli pitäskö nostaa isompia painoja vai vaan tota 62,5 kiloa? Tällä hetkellä se nousee sen 8 kertaa. :nolo: Käyn kolme kertaa viikossa salilla ja penkkiä tulee tehtyä yleensä yhtenä tai kahtena päivänä.

Jos löytyy vinkkejä leuanvetoon niin otan niitä myös mieluusti vastaan.
itse tekisin aina tuolla samalla painolla ja juuri tuon 2kertaa viikossa ja molemmilla kerroilla niin monta kun tulee ja 2sarjaa molemmilla kerroilla, muut reenit tekisin sitten normaalisti. montako toistoa vaaditaan että täydet pisteet saa?

edit:toistomäärä olikin jo mainittu tuolla, mielestäni tuolla 10 ei kyllä max pisteitä saa. pari kaveria käynyt testeissä mutta enpä muista enään että monellako toistolla ne max pisteet saatiin, mutta muistelen ettei kyllä 10toistolla.

neutraali sanoi:
itse tekisin aina tuolla samalla painolla ja juuri tuon 2kertaa viikossa ja molemmilla kerroilla niin monta kun tulee ja 2sarjaa molemmilla kerroilla, muut reenit tekisin sitten normaalisti. montako toistoa vaaditaan että täydet pisteet saa?
no sitähän ei tiedä millä ne täydet tulee kun pisteytys suhteutetaan hakijoiden tason mukaan.. mutta ei luulis että siinä ainakaa paljoo yli 20 kertaa tartte nostella...

kovin tulee eri näkemyksiä.. pitää kaiketi sitten vaan päättää mikä sopii parhaiten minulle.. varmaankin kummallakkin tavalla tulos kuitenkin paranee.

huge:
leuoissa tai missä tahansa liikkeessä yks sarja hamaan loppuun tuo myös seinän eteen aiemmin. suurella volyymillä saadaan yleensä paljon kestävämpi pohja ja lisääntynyt voima on myös patin kasvua, eikä pelkästään hermoston työn paranemista. jos et halua tehdä kuin sen yhden sarjan, vaihtele leuanvetotapaa kuukauden välein.

riippuu paljon siitä, kuinka pitkästä ajasta on kyse ennen testiä. jos aikaa on 3kk, tekisin eka 1kk peruskauden, sit 1kk maksimikauden ja vipaks voimakestävyyttä hakien sitä mahd. pitkää sarjaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom