Penkkitulos nousuun poliisikouluun!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huge
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
kallionkunkku sanoi:
Mun tietojen mukaan testeihin on laitettu esterataan sellaisen seinän mikä yli pitää päästä.... Luulisin et tää on laitettu sen jälkee ku min. pituus on tippunu pois!! :)

Kaikki voi varmaa miettiä miksi on tälläinen seinä laitettu siihen.... ;)

Näin on, naisilla seinä on 2m ja miehillä 230cm korkea. Hankalahan sitä on ylittää, jos on 142cm pitkä hattu päässä ja luistimet jalassa.

Aapina sanoi:
Näin on, naisilla seinä on 2m ja miehillä 230cm korkea. Hankalahan sitä on ylittää, jos on 142cm pitkä hattu päässä ja luistimet jalassa.
heh heh.. 230cm.. kuulostaa korkealta mutta ei tuo nyt varmaa kovin paha ole.. jos vaikka vertais intin esterataan..

Olen tässä pitkään havitellut hakevani poliisikouluun, mutta ainut este hakemiselle on ollut fyysinen puoli, kun olen tällainen tytön ruipelo. Nyt puoli vuotta olen treenannut ihan tosissani, sitä ennen vuosia vähän tehottomammin, ja nouseehan se kunto ja voimaa tulee lisää, joten ei tässä hätää.. Hiljaa hyvä tulee :)

Koska poliisikouluun pyrkiminen on rajoitettu kolmeen kertaan, niin en halua ottaa riskejä sen suhteen. Onko kellään siis käsitystä, siitä onko poliisikouluun mahdollista päästä, jos saa kuntotestit vain nipin napin läpi?

Uskoisin, että itselläni pitäis olla paremmat mahdollisuudet muissa osioissa :)

Jos joku muu tyttö/nainen on käynyt pyrkimässä/päässyt poliisikouluun, niin olis kiva kuulla heidän kokemuksia kuntotestistä. Miehillehän tuo kuntotesti on kai suhteellisen helppo..

krikka sanoi:
Koska poliisikouluun pyrkiminen on rajoitettu kolmeen kertaan, niin en halua ottaa riskejä sen suhteen. Onko kellään siis käsitystä, siitä onko poliisikouluun mahdollista päästä, jos saa kuntotestit vain nipin napin läpi?

Uskoisin, että itselläni pitäis olla paremmat mahdollisuudet muissa osioissa :)

Luulen vähän et nykyään toi fyysinen puoli ei enää ole niin voimakkaassa roolissa... Siis riittää että peruskuntoa löytyy jne. Kyl ne enemmän kattoo mitä sun päässä liikkuu jne.

Mutta tämä on vain mun veikkaus!!!

Aapina sanoi:

Mitäköhän sanoisi jos joku kääpiö pomsahtaisi sen yli...:D keksisi varmaan jonkun muun karsivan tekijän.

kas-vain sanoi:
Mitäköhän sanoisi jos joku kääpiö pomsahtaisi sen yli...:D keksisi varmaan jonkun muun karsivan tekijän.
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :D

Aattelin ite ihan samaa! Kyl ne jonkun syyn keksis!:rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom