penkkitulokseen kohennusta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

mxm

Aiheesta on olemassa jo tuhat threadia mut ainahan sitä viel yksi mahtuu mukaan. Ongelma on seuraavanlainen: takana on melkein vuoden treenitauko loukkaantumisen vuoksi ja tän vuoden alussa alkoi kunnon treeni (massatyylinen). Kaikki tulokset on lähtenyt mukavasti nousuun mutta tuo penkkitulos kovasti hävettää. On noloa tehdä pikkuraudoilla penkkiä kun vieressä yläasteikäiset lopit tekee sarjaa satasella. Mikä ois fiksu penkkiohjelma, jolla sais maksimiin parannusta jos kuitenkin muuten treenais kehonrakennustyyppisesti? Oon tuota 5x5 systeemiä miettinyt, joka ois 16 viikon ohjelma. Jos tekis penkin 5x5 -tyylillä ja muut rintaliikkeet normaaleilla 8-10 toiston sarjoilla. Oisko siinä mitään järkeä?

mä treenaan muuten massahakuisesti, mut vedän maanantain Miken 2x6 penkin ja sit torstain kapeen penan ja dipit semmost 8-10 toistoo. treenaan seuraavasti:
ma:rinta+olkapäät
ti:selkä
to:ojentajat+haukat
pe:jalat

Riibond sanoi:
mä treenaan muuten massahakuisesti, mut vedän maanantain Miken 2x6 penkin ja sit torstain kapeen penan ja dipit semmost 8-10 toistoo. treenaan seuraavasti:
ma:rinta+olkapäät
ti:selkä
to:ojentajat+haukat
pe:jalat

Onko tuos 2x6 -systeemissä tarkoituksena vetää sama rauta molemmissa sarjoissa vai saako rautaa vähentää/laskea jälkimmäisessä sarjassa?

mxm sanoi:
Onko tuos 2x6 -systeemissä tarkoituksena vetää sama rauta molemmissa sarjoissa vai saako rautaa vähentää/laskea jälkimmäisessä sarjassa?

Sama rauta, jos nousee kummallaki sarjalla 6 ni seuraaval viikol 2.5kg lisää painoo. Jos taas ei nouse, ni seuraavaks kerraks lasketaan painot niin että nousee. Olipa omituisesti sanottu mut varmaan tajusit mitä tarkotin.

Itse vedän 4x6:lla tuota samaa, joka kerta on noussut ja vasta kerran on kolmannen sarjan viimesessä vedetty pakko toistona. Viimoseen vähensin sen 2.5kg ja nousi. Seuravalla kerralla väänsin sit samoilla täydet ja sen jälkeen uusilla painoilla taas myöskin. (tuosta "failuresta" siis 3vko aikaa.) Ja jos johonkin kohtaan tyssää kehitys niinkuin se varmaan tyssääkin niin 2x6 uusilla ja 2x6 vanhoilla ja seuraavalla kerralla 4x6 edellisen kerran uusilla. Jne.

Ite kasvatin penkkitulosta jokin aika sitten, niin että joka toinen viikko tein normipenkin 4x6 ja joka toinen viikko 2x6 plus vielä vinopenkkiä 3x6. Aluksi sarjapainot tuossa kutosessa oli 72,5kg ja lopussa 100kg! :)

Melkeen joka viikko sai sen 5kg lisättyä sarjapainoihin.

Chd sanoi:
Sama rauta, jos nousee kummallaki sarjalla 6 ni seuraaval viikol 2.5kg lisää painoo. Jos taas ei nouse, ni seuraavaks kerraks lasketaan painot niin että nousee. Olipa omituisesti sanottu mut varmaan tajusit mitä tarkotin.

Itse en laskisi niitä painoja seuraavallakaan viikolla. Vaan sitten tehdään niin kauan sillä painolla, että tulee se 2*6 ja taas lisätään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom