Penkkireeni suoraan helvetistä!

Liittynyt
21.4.2002
Viestejä
252
Nyt vituttaa...

Tein tänään rinta,olkapää reenin tai siis yritin kunnes penkkiä tehdessäni aloin yhtäkkiä haukkoon henkeä ja tuntui että rinta puristuisi kasaan... Hyvin merkillistä, sillä näin ei ole koskaan ennen tapahtunut meikäläiselle.
Parin sarjan jälkeen olin jo aivan hiestä märkä ja kolmannella alku tuli vielä kevyesti, mut sit meni yhtäkkiä voimat ja tango laskeutui aivan kaulan kohdalle, ihan kuin olkapäät olisivat pettäneet.
Rupesin jälkeenpäin miettimään, missä vika..

Vaihtoehtoja löytyi.

Lauantaina tein 8 sarjaa etukyykkyä, jossa olkapäät rasittuivat samalla kertaa.

Eilen aloin käyttää Bull's sarjan tuotteita, jossa voimakas mansikan maku, joka saattais aiheuttaa jonkin allergian, kaverilta kuulin kerran, kun kokeili mansikan makuista Taikanen proteiinia ja meinas yöllä tukehtua, jonka jälkeen suussa oli mansikan maku koko seuraavan päivän...Hassua

Olen reenannut kohta kuukauden kovaa 3-4x viikossa, eli voisiko ylikunto myös aiheuttaa tämän?
Ajattelin pitää nyt ainakin muutaman päivän taukoo ja käydä lenkillä, jonka jälkeen aloitan taas alusta. Kevyitä reenejä olen tehnyt n. kolmen viikon välein
Ja roinaan en ole koskenut..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei noista koskaan voi olla varma, mutta palautuminen on aika tärkee.

Esim. mulla tapahtu kerran näin: Olin vetäny pari 10 toiston sarjaa penkkii ja kun tuli kolmanne vuoro, tanko tipahti jo kuudennessa toistossa. En ollut antanut palautua paljoakaan, että tossa vois olla yksi syy. :mad: :mad: :mad: :evil: :evil: :evil:
 
Originally posted by Jack the ripped
Nyt vituttaa...

Tein tänään rinta,olkapää reenin tai siis yritin kunnes penkkiä tehdessäni aloin yhtäkkiä haukkoon henkeä ja tuntui että rinta puristuisi kasaan...

Tuosta rinnan kasaan puristumisesta tuli mieleen, että joskus sydänoireet ilmenevät puristuksen tunteena rinnassa ja selässä. En tarkemmin tiedä mistä sydänoireista tällöin olisi kyse, mutta joskus kun olin itse sydäntutkimuksissa niin lääkärisetä sanoi semmoisen puristuksen merkkaavan sitä, että sydämessä kusee jokin. Tiedäpä häntä sitten..
 
Mullekkin tuli ekana ilmarinta mieleen.Tiedän tapauksen jossa juuri penkkiä tehdessä tuli ilmarinta,eli keuhkoon tulee pieni "repeämä" jolloin ainakin osasta keuhkoa häviää paine ja se painuu kasaan jolloin veren hapettuminen luonnollisesti heikkenee.Jos heikkouden tunne jatkuu ja tuntuu kun ei saisi varsinkin rasituksessa tarpeeksi happea kandee kyllä käydä lekurissa.Tosin kyseinen vaiva yleensä kyllä paranee itsestään.
Mutta voihan tuo olla äkillinen verensokerin lasku tai pumppuvaiva tai sitten jotain muuta.Täähän on kaikki vain arvailua.
 
Myöhemmin päivällä tuntui sydämen puoleisessa rinnassa, kun hengitti syvään, et pistäis rinnan kohdalta...tiedä sitä sitten, mut eipä onneks tunnu enää ja onneks lopetin reenin välittömästi, muuten ois varmaan rinta revenny, maksa haljennu, taju lähteny ja paskat ois tullu housuun ja aion kyl nyt pitää muutaman päivän taukoo.Prkl's

Täytynee kattoo sitten, jos pisto rinnassa tuntuu vielä huomenna, ni ehkä se lääkäri ois sit hyvä vaihtoehto..

Ihmettelen vaan, ku ei ole ennen sattunut vastaavaa:(
 
Rinta totaalisen tukossa hermoja myöten. Siitä voi aiheutua jos jonkinlaista ongelmaa ja väittäisin olevan kysymys tästä. Huomautuksena on pakko mainita ettei minulla ole minkäänlaista lääketieteen tutkintoa, joten suosittelisin sinulle fysioterapeutin luona käyntiä. Äläkä missään nimessä tyydy tk-lääkärin "lepää vähän, kyllä se siitä" - kommentteihin. Montako viikkoa olet vetänyt treeniä putkeen? Nuo jumimiset johtavat kaikenlaisiin ikäviin oireisiin, mutta tuskin ongelmasi on sydänperäinen.

Itse heräsin pari viikkoa sitten rintakehän "kipuihin", jotka tuntuivat vastenmielisinä sähköiskuina rintarangassa.
 
Kuullostaa lievältä astmaattiselta kohtaukselta. Joka voi johtua jostain allergiasta. Eli esim. siitä mansikasta. Mee lekuriin.
 
Mulla on pienimuotoisia rytmihäiriöitä ja toisinaan sattuu rintaan ihan vitusti, just hertan kohalle...
 
Arvailut jatkuu,edelleen se voisi olla se ilmarinta mutta toisaalta alkaa tuntua siltä että se voisi todennäköisesti olla kylkiväli lihaksen revähdys,siinä tuntuu just semmonen pistävä kipu rinnassa kun vetää keuhkot täyteen happea.Myös jos yrität "röyhistää" rintaa eli rintakehää eteen ja lapoja taaksepäin niin saattaa tuntua sama kipu.Hyvä lekuri ei olis paha vaihtoehto jos kivut vielä jatkuu.
 
Joo, toistaseks en ole vielä mennyt mihinkään...Rinta ei ainakaan enään ole kipeä ja jos hyvältä näyttää, pääsee perjantaina taas rummuttaan ja vähän kevyemmin taas alkuun
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom