Meta title: 🔥 PENKKIPUNNERRUS – RINTA RÄJÄHTÄÄ KOHTI KATTOA 🔥

Meta description: Voiman, tekniikan ja grindin ydinpaalu: penkissä mitataan kylmä totuus siitä, kuka on salin kuningas ja kuka jää telineisiin.

kovia tuloksia! itse pitäisin Pitkästä noista kovimpana nostajana, tietäen nyt omakohtaisesti kuinka paljon omapaino tuohon punnerrukseen vaikuttaa!! (142-109kg) mutta varmaan suomen vahvin punnertajia epäilemättä Tuomas on ei ehkä ihan paras mutta raudat taitaa olla isoimmat!!! Freddi myös olisi lähellä noita lukuja jos koittaisi, varsinkin persevipillä!! itse olen ottanut persevipillä 15kiloa enemmän kuin perse penkissä! mutta vahvin on aina vahvin oli oma paino mitä tahansa!

Juu. Unohtu toi pätkä aivan. Mutta niin harvinaista kauraa 300 stopilla että semmosiin nostoihin tarvii aina videon että uskon ja epäil n että semmosia videoita ei tarvine kovin monta katsoa ;)

kovia tuloksia! itse pitäisin Pitkästä noista kovimpana nostajana, tietäen nyt omakohtaisesti kuinka paljon omapaino tuohon punnerrukseen vaikuttaa!! (142-109kg) !

Kuinkas hurjasti on tulos tippunut pudotuksen vuoksi?
Minäkin pidän pitkämäkeä kovinpana/parhainpana punnertajana vaikka ei ehkä se isoin rauta liikukkaan mutta omaapainoa niin rankasti vähemmän kuin muilla suomen huipuilla.

olipas se helppo =O en ole tälläisestä Tiilikaisesta ennen kuulluutkaan?!? ei mikään paskamaha ja noin komiasti liikkuu :rock:
mulla itselläni raakamaksimi varmastikkin jotain 200 ja 210kg välillä sarjoista laskettuna, olkapää nyt niin sökö ettei kyllä pääse ykkösiä paljon työntelemään

Hienoja nostoja joka ukolta tänä vuonna! Ei voi muuta kun hatun nosto ja tervettä tulevaa vuotta jokaiselle. Olisihan se hieno kun Suomalainen 300 RAW salipenkki nähtäisiin vuonna 2010. Nyt vaan joku nettivideo voimannosto/penkki -kisa pystyyn 2010 vuodeksi ja kunnon palkinnot. Kuitenkin tuollaiset kovimmat nostot tulevat vain juuri sinä oikeana päivänä. Eikä olisi mitään liittoja estämässä osallistumista.

Kyllä oli kevyt eikä vielä mikään hirvee pomppu edes sali penkiks tai kosketushan tuo oikeestaan oli. Kyllä käyttää aika kapeata otetta että filmi ei vääristele..

Kevyt kolmonen 260kg.lla siltä kolmen markan nostajalta. Ei voi käsittää.:wtf: http://www.youtube.com/watch?v=iQ3Y12kle7Y&feature=related

Saatana on miehellä voimaa. Selälläkin ihan komiasti leveyttä

Kevyen näköisesti nousi. 250kg tulee perse penkissäkin?
Voitti metalin pikkujoulupenkkareissa 3 viikkoa sitten raaka kisan ylivoimaisesti: http://www.youtube.com/watch?v=wR_SOrfdR68
Paljonko oli kiloja parhaassa nostossa?

Back
Ylös Bottom