Meta title: 🔥 PENKKIPUNNERRUS – RINTA RÄJÄHTÄÄ KOHTI KATTOA 🔥

Meta description: Voiman, tekniikan ja grindin ydinpaalu: penkissä mitataan kylmä totuus siitä, kuka on salin kuningas ja kuka jää telineisiin.

Itse olen ottanut 260kilolla viitisen toistoa, jos en ihan väärin muista. Luulisi, että tämäkin herra enemmän toistoja saisi.

Niin luulisi. Komein 300 mitä ikinä nähnyt niin tämän herran nostamana että luulisi sarjapainotkin olevan samaa luokkaa

Toi ei oo kyllä enää tältä planeetalta! Olkoon miten ronski tekniikka tahansa niin jos juniori-ikänen sälli heiluttelee
kahta ja puolta markkaa kun jotain lelutankoa... niin minä en keksi sanoja!

Veit sanat suustani. Olkoon minkänäkösiä nostoja tahansa niin tuskin kukaan suomessa tekee tällä hetkellä saman?

Helmikuun alkupuolella on Riihimäellä muistaakseni Penkin SM-kisat nuorissa, joihin Tuomas osallistuu. Toivon, ettei loukkaantumista tapahdu. Ihan paikan päälle pitäisi mennä, kunhan lomaa intistä saisi.

Seuraavat ykkösetkin kun tulee, niin jännä odottaa laittaako tosiaan taas lisää. Isosta rahasta voisin lyödä vetoa, että 300kg salinosto tulee ylös tulevan kesän-loppukesän aikana.

Helmikuun alkupuolella on Riihimäellä muistaakseni Penkin SM-kisat nuorissa, joihin Tuomas osallistuu. Toivon, ettei loukkaantumista tapahdu. Ihan paikan päälle pitäisi mennä, kunhan lomaa intistä saisi.

Seuraavat ykkösetkin kun tulee, niin jännä odottaa laittaako tosiaan taas lisää. Isosta rahasta voisin lyödä vetoa, että 300kg salinosto tulee ylös tulevan kesän-loppukesän aikana.

ny on ottanu 280!!!!....jos pysyy ehjänä niin tuo kyseinen kilo liikahtaa paljon paljon ennen kesää.....pienestä rahasta vetoa

Mahdottoman kova kaveri kyllä, saattaa ME:n viedä niin nuorissa kuin aikuisissa lähiaikoina. Tosin nämä peppu-ylhäällä raakapenkit ei välttämättä aina korreloi paitapenkkituloksen kanssa, mutta jos paitatekniikka on hyvin veressä niin luulisi 350+ olevan helppoa kauraa noilla voimilla. Olisi hauska tietää miehen tavoitteita, ja miten meinaa tämän vuoden käyttää. Hakeekohan nyt sen 300 raakakunnon ja sitten panostaa kunnolla IPF:n ennätysten rikkomiseen vai mitäköhän tuumaa? Jos joku tietää niin juoruja pöytään vaan :)

Uskon ettei kauheesti aleta keulimaan :) Tuomaksen kisatyyliin kuuluu 2,5kg korotukset ja itsensä "vähättely"...

Miehellä on hirveät voimat, mutta korotukset ovat aina maltillisia. Veikkaan, että tuomas jatkaa tuota muutaman kilon ennätyksen lisäystä per kisa.....

Pitänee selvittää muuten, onko Korkilla yhtää hylkyä ollut koskaan kisoissa :D

http://www.youtube.com/watch?v=elLyscEnnn8

Tuossa itse asiassa aika mielenkiintoinen pätkä. 2009 vuoden puolella Tsekistä. Kaksi ensimmäistä työntöä hylättiin, toisessa en edes nähnyt mitään hylkäämisenarvoista. Kultaa enivei otti. Siitä saa kommentoida, oliko hylkäykset oikein.

Pikkuveljeltään kyselin, niin kuulemma vain joitakin kertoja vuodessa harjoittelee paidan kanssa. Ja mitä sit nyt perseennostamisesta valittamaan, jos hänen mielestään sillain parhaiten kehittyy. 320kg on tällä hetkellä paras kisatulos penkistä ja tosiaan tosi maltillisin korotuksin näköjään lisäilee. 322.5kg, ellei jopa 325kg helmikuun junnukisoissa täysin mahdollista.

Oisko tuohon peppu-ylhäällä-tyyliin tarkotuksena se, että pääsee raakanaki käsittelemään isoja rautoja ja ei tarvitte sitä paitaa pukea päälle niin usein?

Pitänee selvittää muuten, onko Korkilla yhtää hylkyä ollut koskaan kisoissa :D

Ainakin viime vuonna nuorten penkki-SM kisoissa tuli Loikkasella ja muistaakseni Korkia-aholla kolme hylsyä peräkkäin. Ainakin Loikkanen pummas kaikki kolme nostoa.

Vai että niin vähän paidalla treenaa. No sitten siellä on muhimassa ihan hiton kova kisaaja vielä!

Ja noita pepun nostoja itse en ainakaan kritisoinut, jos joku siihen viittaa. Ihan siisti pikku vippi eikä mielestäni välttämättä mitenkään huono asia, antaa terävyyttä ja menoa nostoihin. Treeneissä nostetaan niin kuin kehitytään IMO eikä nuo ole edes rumia nostoja.

Vai että niin vähän paidalla treenaa. No sitten siellä on muhimassa ihan hiton kova kisaaja vielä!

Ja noita pepun nostoja itse en ainakaan kritisoinut, jos joku siihen viittaa. Ihan siisti pikku vippi eikä mielestäni välttämättä mitenkään huono asia, antaa terävyyttä ja menoa nostoihin. Treeneissä nostetaan niin kuin kehitytään IMO eikä nuo ole edes rumia nostoja.

Ihmettelen kyllä ite tuota, miksei sitä paitapenkkiä treenata enempää kun kisoissa kuitenkin paidalla nostetaan. Meidän salillakin kävi jonkun aikaa eräs Ipf mies jolla 200+ raaka penkki, mut paitapenkki ei toiminut ollenkaan.

On muuten varmistajat sen näkösiä tossa 280 penkissä, että jos sattuis kaatumaan tms. niin nuo ukot ei liikuttais tota rautaa senttiäkään :D

Back
Ylös Bottom